Monday, December 2, 2013

Bloom-a-loom

I'm on a roll with the posts so I said why not write another one :D And today it will be something easy, just a nail polish swatch, this one isn't available for a very long time now and it's from an old collection called Blossoms etc. My favorite periwinkle blue (Forget me not) was part of that collection and I think it was a nice one (at least polish wise, I can't really remember the rest of the stuff in it).

Ide me pisanje postova ovih dana, pa rekoh što da ne napišem još jedan. :D Danas ćemo lagano i samo ču vam pokazat jedan lak za nokte, ovaj nažalost više nije dostupan jer je iz jedne stare kolekcije zvane Blossoms etc. Moja najdraža (koji je prijevod za periwinkle?) plava (Forget me not) je bila dio te kolekcije, za koju mislim da je bila baš dobra (što se tiče lakova, ostalog se baš i ne sjećam).

essence blossoms kolekcija

But enough talking this is Bloom-a-loom from Essence limited edition Blossoms etc. Three coats shot in the shade without top coat. It's a warm light purple with tiny white shimmer, which gives depth without being really visible on the nails. 

Ali dosta pričanja, ovo je Bloom-a-loom iz Essence limitirane kolekcije Blossoms etc. Na slici su tri sloja slikana u sjeni bez top coata. Ovo je topla svijetlo ljubičasta sa sitnim bijelim shimmerom, koji daje dubinu boji, ali bez da se ističe na noktima. 

nokti 2013 godine

And this is the same but in the sun, three coats aren't usually necessary but I had a bald spot here and there and really wanted to cover it. There is really no point in me talking to much since it's not widely available anymore, but still it is in my stash and I wanted to show you, if you like it you can always find a dupe or something very similar :) I hope Monday treated you well :) Tell me do you remember this collection, what products did you buy from it?

I ovo je ista manikura, ali na suncu. Tri sloja nisu nužna kod ovog laka, ali sam imala nekih praznina koje sam stvarno htjela pokriti. Stvarno nema smisla da previše pričam o ovom laku kad više nije dostupan, ali eto dio je moje kolekcije i stvarno sam vam ga htjela pokazati, ako vam se sviđa uvijek možete naći dupe ili nešto slično :) Nadam se da vam je ovaj ponedjeljak bio dobar :) Recite mi sjećate li se ove kolekcije i imate li koji proizvod iz nje?

28 comments:

  1. neka si ti njega pokazala i pokaži nam sve lakove, znamo da ih imaš na stotine i stotine! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj tako ispast ce jos da ih je nebrojeno mnogo XD

      Delete
  2. Meni je iz te kolekcije istoimeno sjenilo najdraze ljubicasto sjenilo koje imam. A lak nemogu prezaliti sto nisam uspjela naci :( krasna boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bilo ih je jedno vrijeme svuda, ja sam jos dugo znala nac zaostatke, al mislim da su sad svugdje bas prodani

      Delete
  3. Imam večino lakov iz te kolekcije in vsi med mojimi ljubšimi :) Bloom-a-loom je res nekaj posebnega in super izgleda na tvojih nohtih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D je imam samo ova dva, razmisljala sam o zutom, ali sam odustala

      Delete
  4. imam lakiće iz te kolekcije, divne boje ali užas od (ne)kvalitete laka. čudim se kako si ti to dobro uspjela namazati s tim lakom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nije bas najbolja formula, malo je tanka, al za onu plavu mi uopce nije zao :D

      Delete
  5. Mnogo mi se sviđa ovaj lakić, mislim da je super sad za ove hladne dane, baš je nekako topao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je iako super izgleda i na ljeto :)

      Delete
  6. Sviđaju mi se ove nježne nijanse ali ih nikako ne mogu zamisliti na sebi :)

    ReplyDelete
  7. ajme ovo mi je bio najdraži lak od essence... ponadala sam se da ga ima ponovo za kupiti... prekrasan je!
    i na tvojim noktićima :) ESSENCE, VRATITE GA NA POLICEEEEEE! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi je sto si se ponadala, al stavim ponekad ovako diskontinuirane stvari, je bilo bi lijepo da vrate nesto ovakvo :)

      Delete
  8. Jaz imam 4 lake iz te kolekcije in vse veliko upoabljam. Ta in Forget me not sta med mojimi ljubšimi, sploh poleti ju rada nosim na nogah. Mislim, da sem oba porabila že več kot pol, še malo, pa bosta prazna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj ja sam vec jednu Forget me not bocicu potrosila i imam jos dvije ili tri bocice back upa :D

      Delete
  9. I like this one! I have only Forget Me Not from this TE :)

    ReplyDelete
  10. sviđa mi se, ali nemam ništa iz ove kolekcije, kao ni iz većine jer mi ih je uvijek problem nabaviti :(
    periwinkle bi trebalo biti zimzelen ;)
    samo ti piši, kad ti već tako dobro ide :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha nisam znala da postoji cvijet koji se zove zimzelen, nekako mi se to ne uklapa moram probat zapamtit ^_^ Nemas :( ova je bila prilicno prosirena bila je valjda u svim trgovinama koje drze Essence, valjda ce i kod tebe pocet dolazit vise

      Delete
  11. Love it! I super like the color for its a light purple. I find it perfect for everyday wear.

    ReplyDelete
  12. U oktobru 2011. godine (skoknula sam da vidim kada si objavila post Forget Me Not) ja sam tek pocela da se "razboljevam" od ove lakoholicarske bolesti :-) tako da se ne secam ove kolekcije... Ali, sigurna sam da bih kupila oba laka, i Forget Me Not i Bloom-loom :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe moja je tad bila u punom jeku, forget me not imam jos dvije il tri bocice da ne nestane ^_^ a jednu sam vec potrosila, mislim da bi oba bila po tvom ukusu :)

      Delete
  13. Ja sam s tim Essence pastelcima radila watercolor manikuru, super je ispala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kul :D Nisam jos nikad radila watercolor manikuru rekla bih da bi trebalo probat :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)