Friday, December 13, 2013

Avon Midnight green

Let's get back to swatches after a fiery few days :) You probably know I'm not much of a green lover, but this one today is acceptable and I think for those who like to wear green it might be a great choice for Christmas holiday season. 

Nakon par vatrenih dana, vratimo se swatchevima :) Kao što mođda već znate nisam ljubitelj zelene, ali ova koju ću vam danas pokazati je među prihvatljivima i mislim da će onima koji vole nositi zelenu bit sjajan izbor za ovu Božićnu sezonu.
avon lak za nokte

This is Avon Midnight green and this picture is shot in the artificial lightning. 

Ovo je Avon Midnight green i slika je slikana na umjetnom svjetlu.

zeleni avon lak za nokte

This is the more interesting stuff, two coats of Midnight green without top coat shot in the shade. You get 12 mL currently for only 15 kn which is I think a great deal. This shade at least on me lasts an average time but since it is a darker color tipwear might be visible quicker than on the neutral ones. Drying time is if I remember well quite quick. 

Evo nas kod zanimljivijih slika, na slici su dva sloja Midnight green-a bez top coata i slikano u sjeni. Kod ovog laka dobit ćete 12 mL trenutno za 15 kn, što je super cijena. Trajanje ovog laka je na meni prosječno, ali kako je tamnija boja više se primjeti kad se lak izliže nego kod neutralnijih nijansi. Ako se dobro sjećam i prilično se brzo suši.

avon ponocno zelena

And this is the picture in the sun. Application and brush are standard, there might be some bald spots if you are to slow and push too hard, but usually there are no problems. What do you think about this dark green? I think I will wear it even though green is not my color. In case you missed it here is the swatch of Mandarin magic.

I ovo je slika na suncu. Nanošenje i četkica ovog laka su standardni, ponekad može biti praznina ako presporo lakirate ili prejako pritisnete četkicu, ali uobičajeno nema problema. Što mislite o ovoj tamno zelenoj? Ja mislim da ću je ipak nositi unatoč tome što ne volim zelenu. Ukoliko ste promašili ovdje je prvi swatch  narančasti Mandarin magic

Disclaimer: I did not buy this product, it was sent to me by Avon Hrvatska for review. Every opinion stated in this post is honest and my own.
Proizvod mi je ustupljen od strane Avona Hrvatska za recenziju. Svako mišljenje izrečeno u ovom postu je iskreno i samo moje. 

24 comments:

  1. Jako je lepa nijansa, ali mislim da bih ja udarila jedan mat TC, čisto da vidim kako će ispasti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram pronac gdje mi je mat TC pa cu probat i to :)

      Delete
  2. Sviđa mi se lakić, volim zeleno! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam ljubitelj, al poneke nijanse mogu proc :D

      Delete
  3. Replies
    1. Vidis nije mi palo na pamet, ali taman je :D

      Delete
  4. Savrsena praznicna zelena nijansa. :) Bas ti dobro stoji!

    ReplyDelete
  5. ok, with Christmas just around the corner miracles happen! you are wearing green! :)) the color looks really good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D well if miracles are to happen this is the perfect season for it :D

      Delete
  6. Joj lijepi je! Al ak ja imam kratke nokte i ne preveliku, a širu ploču nokta onda to sve nekak bzvz izgleda :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni se cini da tamniji lakovi bolje izgledaju na kracim noktima, doduse ovisi i od noktiju i od prstiju kako kome

      Delete
  7. boja je krasna :D
    a sad odoh past u nesvjest jer sam konačno od tebe čula da postoji zelembać kojeg čak možeš i nositi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha a ajde nije ovo bas prvi, samo je prvi u dosta dugo vremena :D

      Delete
  8. Slazem se sa Nail Crazy! Da te nismo kojim slucajem malo "zarazile" zelenom bojom? :-)
    Midnight Green mi se dopada i.... imam ga, jupiii...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma niste, to je do blagdana kad sam ko grinc pa pozelenim

      Delete
  9. Ovo je prava blagdanska boja... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je idealna bi bila za nacrtat kakvo bozicno drvce :)

      Delete
  10. Tale mi je prekrasen, ampak saj sama veš, da obožujem zeleno. ;)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)