Tuesday, December 31, 2013

Avon Golden Vision

You've already seen a peek of this one in my Santa hats manicure but I wanted to show you a full proper swatch and when better than in this holiday season. I am considering using it for my New year's eve manicure, but we'll see about that :) 

Već ste vidjeli malo od ovog laka u ovoj manikuri, ali sam vam htjela pokazati i pravi čitavi swatch ovog laka, a kad bolje nego u ovoj prazničnoj sezoni. Čak razmišljam da ga nosim kao manikuru na staru godinu, ali to ću još vidjeti :)

avon nailwear pro+ lak za nokte golden vision

This is Avon Golden vision and it's a soft gold with silver shimmer that gets covered by the gold. I like it that it's not to yellow ( I like yellow gold too but sometimes I want something more subtle). Again as with the rest of the Nailwear pro+ line you get 12 mL for currently in campaign C01 it's 29 kn.

Ovo je Avon Golden vision i ovo je jedna nježnija zlatna sa srebrnim shimmerom, ali je on pokriven sa zlatnim. Sviđa mi se što nije prežuta ( volim i zlatno žutu, ali ponekad želim nešto suptilnije). Kao i kod ostatka Nailwear pro+ linije dobijete 12 mL za u trenutnoj kampanji C01 29kn. 

avon zlatni lak za nokte

This is two coats without top coat in the shade. I bet this would look great mattified but I still haven't tried. It applies really well, dries fast and lasts pretty long on me. 

Ovo su dva sloja bez top coata u sjeni. Mislim da bi ovaj super izgledao matiran, ali zasad nisam još probala. Lijepo se nanosi, brzo se suši i prilično dugo traje na meni. 

avon golden vision lak za nokte

And this is in the sun. It's sparkly and nice in both the sun and artificial lightning. This shade is not transparent as some foils sometimes are and it doesn't show visible nail line. This is the shade I wore a lot of times already and I'm sure I'll wear it a lot in the future. How do you like it? Rest of the Avon swatches until today are: Midnight green and Mandarin magic

Ovo je na suncu. Lijepo se presijava i na suncu i na umjetnom svjetlu. Ova nijansa nije prozirna kao poneki "folija" lakovi. Ovo je nijansa koju sam do sad dosta puta odlučila stavit i za koju znam da ću je još puno noasiti. Kako se vama sviđa? Ostali Avon swatchevi do sada su  Midnight green i Mandarin magic

Disclaimer: I did not buy this product, it was sent to me by Avon Hrvatska for review. Every opinion stated in this post is honest and my own.
Proizvod mi je ustupljen od strane Avona Hrvatska za recenziju. Svako mišljenje izrečeno u ovom postu je iskreno i samo moje. 

16 comments:

  1. Lijepo mi izgleda iako sam ja više pobornik crvene u ovo prazničko vrijeme, danas se samo ne mogu odlučiti koju nijansu da odaberem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako ni ja, morat cu pomnije promotrit kolekciju koju sam donijela sa sobom :)

      Delete
  2. Meni je plava odlicna za svaki dan, a i za praznike! :-) Inace, lep je ovaj Avon, kao sto si i ti napisala nije preterano zut i izgleda vrlo elegantno! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slazem s tobom i taman idem lakirat jednu plavu manikuru :D

      Delete
  3. Pravi novogodišnji! Imam jedan sličan i baš sam ga stavila , hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba malo zlatne, da nam i nova bude zlatna :D

      Delete
  4. I like Avon nail polishes :). This one is so pretty!

    ReplyDelete
  5. Obožavam zlatne lakove a ovo je baš lep primerak <3

    ReplyDelete
  6. nice, sad i mene zanima kakav bi bio matiran :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morat cu to stavit na listu onoga sto treba napravit i onda ugurat slicicu negdje :)

      Delete
  7. Ajde ga matiraj pa pokaži, mislim da bi bio fantastičan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ocito cu morat, ali jos nije dosao na red :)

      Delete
  8. Ovo je savršena zlatna boja, baš ono profinjena...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ne vristi, ali se opet lijepo primjeti :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)