Tuesday, November 5, 2013

Shoreditch grit

One of the newer additions to my nail polish collection and it's of course blue :D As you know gritty nail polishes are in trend right now. And well I had to try this one, this is Beauty UK Shoreditch. 

Ovo je jedan od novih dodataka mojoj kolekciji i naravno plav je :D Kao što vjerojatno već znate hrapavi lakovi su trenutno hit i tako sam ja morala probat i ovaj. Ovo je Beauy Uk Shoreditch. 

plavi hrapavi lak za nokte

Here are two coats in the shade, of course no top coat on either of the pictures because that would ruin the finish. It could be a slightly more pigmented but in person you don't notice the nail line. These grit fx polishes contain 9 mL and I think this one costs around 19 kn, which is quite cheap.  This is a bright electric blue nail polishes with blue glitter particles and some smaller shimmer that is not visible after application.

Na ovoj sluci su dva sloja u hladu, naravno bez top coata jer bi on pokvario finiš. Lak bi mogao bit i malo pigmentiraniji, al uživo se ne primijeti linija nokta. Ovi grit fx lakovi imaju 9 mL i ovaj mislim košta oko 19 kn što je prilično jeftino. Ovo je intenzivna elektična plava sa plavim glitterom i sa sitnim shimmerom koji se ne primijeti na noktima. 

posh polish beauty uk

And this is a picture in the sun. Application of this nail polish is normal it has a standard straight brush. Dries quickly which is very important for this kind of nail polish. Removal is also quite easy and I don't need a foil or peel off base coat which is great :D  I really like this one and I think the grey and pink one will also find their way into my collection :D Did you try any of the grit fx nail polishes? How do you like the color? 

I ovo je slika na suncu. Nanošenje ovog laka je normalno i ima standardnu ravnu četkicu. Brzo se suši što je jako važno za ovaj tip laka za nokte. Skidanje laka je prilično lagano i ne moram koristit peel off base coat ni foliju što je sjajno :D Baš mi se sviđa ovaj lak i mislim da će i sivi i rozi se nać u mojoj kolekciji :D Jeste li probali jedan od grit fx lakova? Kako vam se sviđa ova boja?

34 comments:

  1. nisam ih probala, ali ovaj se čini stvarno super

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja se samo nadam da je i ostatak jednako dobar :) a ovaj se vec dosta nosi i nosit ce se :)

      Delete
  2. Stvarno je prekrasan !!!
    Naravno da ih kod mene ima samo u jednom Kozmu koji mi bas i nije blizu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da to je problem sto su samo na odredjenim mjestima, al ajde dobro je dok jos mozes doc do njega uopce :)

      Delete
  3. aaaaaaa ludilo izgleda! mislila sam danas do Importanea u Kozmo i DM, al nisam zbog kiše. valjda ću sutra! baš bi uzela rozi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto nadam se da ti nece poslije bit kise pa da mozes ic radit stetu novcaniku :D

      Delete
  4. the sand textures still look kinda strange to me, I'm not in the fashion wave for them, but the blue colour is nice! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think they are fun, especially very glittery ones :D Maybe if you tried you would like it?

      Delete
  5. Nora barva, prav nekaj posebnega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je malo za promjenu od ovih standardih sjajnih lakova :D

      Delete
  6. Krasna boja i bas lepo hrapavo izgleda! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je nije neki bezvezni nego je bas hrapav :)

      Delete
  7. Ajme kako mi se sviđa, a inače ne volim hrapavce :) predivna je boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda da ga probas prelakirat top coatom, nisam probala mozda bi i dobro izgledalo pa ti ne bi bio hrapav :D

      Delete
  8. Meni je za oko zapeo rozi, ali i ovaj je baš krasan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako isprobas rozi prije mene svakako javi :D

      Delete
  9. I love, love, love it! Tega in onega teal iz iste kolekcije si zelo želim, ampak žal se mi zdi cena pri nas malo pretirana (6 € en lak + 3,5 € poštnina za 2 laka :S). Če so mi prav jasne pretvorbe iz kun v evre, je pri nas 2x dražji. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nesto vise nego duplo :( Nista morate vi iz Slovenije cesce dolazit tu nama u shopping :D Imamo sve vise toga u zadnje vrijeme :)

      Delete
    2. Res bom morala enkrat do vas na izlet, sploh zdaj, ko ste dobili še Wet'n'wild. Mi pa imamo samo standardne znamke v drogerijah, nič novega in zanimivega.

      Delete
    3. Je i to je uskoro tu, nije jos u ovima po zagrebu al i to ce uskoro :D

      Delete
  10. lijepa plava ;) vidjela sam ih u kozmu, nisam kupila jer imam sličan hrapavac od golden rose
    kakva mu je tekstura? na slikama mi izgleda ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma je bas je lijepo hrapav, al mislim da znam kako taj GR izgleda i da ti ne trebaju oba

      Delete
  11. Aaaaaaaaaaaaaaa divan je!!! Ja ću morati rozi nabaviti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da nam svima i rozi treba :D

      Delete
  12. šipak, kod mene nema beauty uk kozmetike :P
    ali lak je krasan, volim kad je tekstura izražena :D

    ReplyDelete
  13. Zastala sam na peel off bazi i foliji i razmišljala što to znači :D Mislim da sam shvatila. Isto tako, mislim da sam ja jedina koja dođe na tvoj blog i svaki put je šokirana kako je nešto fora, a ona to nije vidjela. A onda ti napišeš da je to ful popularno i svi znaju za to :D Nikad niš od mene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili ti citas premalo blogova ili ih ja citam previse (sto je vjerojatnije) pa se meni cini da je to svima sve poznato XD

      Delete
  14. It looks exactly like GR holiday #61 :). Love it! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah I think they are quite the same :)

      Delete
  15. Ja imam njihov rozi grit i odličan mi je. Ovaj ti super stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja jos nisam uzela rozi, al sam neki dan i sivog uzela

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)