Friday, November 8, 2013

Remington silk & light party

Sinoć smo se malo družili na Remington Silk & light partyu, pa rekoh da vam i napišem koju o tome, vjerojatno  će bit više fotki nego teksta, ali nadam se da vam to ne smeta :)


Sve je započelo jednom plesnom točkom  i prezentacijom o i-Light Pro face-u koji je njihov adut u IPL tretmanima za odstranjivanje dlačica, ja na sreću ili nažalost nisam kandidat za ovakve aparate zbog svojih izrazito svijetlih dlačica, ali ako vam je ovakvo nešto potrebno razmislite i o ovom uređaju. 


Na ovoj slici sam malo pogledala kako taj uređajčić izgleda.

remington trimmer 

Na prezentaciji je bila i Severina koja je Remingtonovo novo zaštitno lice  i nakon što nam je stručnjakinja pokazala kako se koriste figara, Severina se okušala s brijačim aparatom Hyper flex na muškom modelu. 

remington cetke i fen za kosu

Moram priznat da do sad nisam znala da oni i četke imaju, ovakve plosnate kao ova desna su meni favoriti za raščešljavanje kose. Ovu okruglu sam probala ovladat, ali otkad vise nemam kraću kosu ne sluša ^_^ 

remington pegla i figaro

I ono po čemu su meni zapravo najpoznatiji, pegla i različita figara. Vidjeli ste već da sam probala kovrčat kosu trakom, a sad ću isprobati i ovaj Remington Silk curling wand pa ćemo vidjet je li mi kovrče onda bolje drže. :)

remington silk&light party

I za kraj jedna fotka društvanca oko stola iako svi gledaju u fotografa pokraj mene koji je "stole my thunder"  sa svojim  fancy fotoaparatom :D Na slici Helena i njena seka, Marko koji je došao u ime Femine, Josipa i Lenka :) Mi smo se ugodno proveli na party-u, kako je protekla vaša večer?

14 comments:

  1. Koje ugodno društvance :)) Ja nikad nisam uspjela ovladati onim okruglim četkama za kosu, svaki put bi se zapetljala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bilo ok dok sam imala kosu negdje do ramena, sve nakon nema smisla, ovako s kratkom bi lijepo joj dalo oblik i volumen, a sad eventualno mogu uvit vrhove prema unutra sto se nece vidjet XD

      Delete
  2. Wooow, odličan događaj :)

    Imam od Remingtona i peglu i uvijač a i fen za kosu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O pa ti si popunila cijeli asortiman :D

      Delete
  3. A baš nam je bilo lipo! <3 Jedva čekam opet! :)))))

    ReplyDelete
  4. krasno se vi gore zabavljate ;)
    nadam se da od figara bude kakve koristi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je bas se fino druzimo, bilo bi zgodno da stogod i na obali se napravi, a figaro ce bit od koristi cim se naucim pravilno ga koristit, zasad sam smotana XD

      Delete
  5. A fotki hrane nema jer je hrana brzo nestala heheheheh :D Jako lijepo druženje, nadam se da će biti brzo opet kakvo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kakvi nije se ni isplatilo vadit fotoaparat kad je dosla :D Nadam se i ja skorim druzenjima :)

      Delete
  6. Ovi Revlonovi uredjaji za kosu bas bi mi dobro dosli...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brzo citas Remington, ali da bilo bi zgodno imat cijelu kolekciju :)

      Delete
  7. Baš dobra ekipa :) Ja sam se naučila ravnati četkom i to mi je dosta - uspješno je, a izgleda prirodnije nego pegla. U figaro ih mogla investirati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto si ti valovita pa nisi ni tu ni tamo? Meni pegla ne treba jer sam ja bas ravna, a ovaj figaro ce dobro doc kad ga naucim pravilno koristit :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)