Sunday, November 24, 2013

Project 365: Day 322-328

Week 47 :) I'd say this is kind of a girly week :) I hope you like it :) 

golden rose lipstick nail polish

Day 322. Part of the newbies in my collection :) 

crna torbica

Day 323. Favorite purse

srebrne ljuskice

Day 324. Silver sequins 

silente concert

Day 325. Silente in Tvornica :D

staklenka s nausnicama

Day 326. Earring jar

kapljica ogrlica

Day 327. Drop necklace

pletenica na stranu oko ostatka kose

Day 328. Side braid pony tail

22 comments:

  1. Sviđa mi se lak na prvoj slici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je fini je :D Sad cekam sunce da vam ga pokazem :D

      Delete
  2. Divan post. Sviđa mi se ova ideja za čuvanje naušnica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ovo za nausnice mi je super, kad su u kutiji sve se zapetljaju jedna o drugu i nikad ih izvuc, ovako sve stoje na svom mjestu :)

      Delete
  3. baš me zanima što si uzela od golden rose-a

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednog lijepog ljubicastog i crvenog, doc ce i oni na red za pokazat :)

      Delete
  4. Uuu desni njubi mi se jako sviđa! I pletenica je fora, samo što sam ja s njom uvijek izgledala kao Helga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja se nadam da nisam Helga, al me zivcira kosa jer mi ispadaju ukosnice pa ne drzi bas najbolje :/

      Delete
  5. Super post! Čini mi se da imamo isti GR lakić :)

    ReplyDelete
  6. Golden Rose lak izgleda krasen, res me zanimajo swatchi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit ce :) Nisam stigla danas pobjeglo mi je sunce ali slijedeci put je u planu

      Delete
  7. Moja omiljena je Side braid pony tail a dopada mi se i Earring jar :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morat cu malo ponavljat taj pony tail dok ne skuzim kako ga dobro ucvrstit, ili ja samo moram nabavit bolje ukosnice XD

      Delete
  8. Već san ti rekla, borša mi je vrh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe dugo je imam, rekoh vrijeme je da je stavim na blog :)

      Delete
  9. Sve su fotke super, a earring jar zvuči romantično :D Jar je zakon riječ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D ne podsjeca te jar na ono za pranje sudja XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)