Sunday, November 10, 2013

Project 365: Day 308-314

Week 45, oh this week, this stupid week I had some busy days that I almost forgot to take a picture. But still everything is on time and that's what counts. :D

mandarine

Day 308. Tangerines :D


Day 309. After the rain in the night

crveno i tamno sivo sjenilo

Day 310. Trying to see if some eyeshadow combos work together


Day 311. Closest to Severina I got XD

kovrce s figarom

Day 312. Trying out the curling wand, I need a lot of practice

leca na fotoaparatu

Day 313. Camera self portrait

lista procitanih knjiga

Day 314. If the internet fails there's always paper to track books read :D

20 comments:

  1. Jaz obožujem mandarine, vsak dan bi jih jedla. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam tako tako s njima, mogu ih pojest ali mi nisu najdraze voce :)

      Delete
  2. Ja sam valjda jedina koja ne voli mandarine :) ono, doslovno ne mogu podnijeti njihov miris, a oko mene ih svi obožavaju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni fino mirisu i mogu ih pojest, ali recimo one sokove s njima il tako nesto ne mogu

      Delete
  3. Replies
    1. Je pocela sam ima koju godinu, onda sam naletila na goodreads pa tamo imam internet bazu, al jos uvijek ja to popisem ovako na papir za svaki slucaj :) Moram pisat da ne bi citala duplo :D Iako se nazalost mnogih knjiga iz mladih dana sto sam procitala ne mogu sjetit da jesam

      Delete
    2. I ja, iz istih razloga kao i ti :)))

      Delete
    3. Hehe super je znat da nisam jedina :D

      Delete
  4. Obožavam mandarine, Severinu ne, ali knjige jako volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe dva od tri dobar omjer :D Ja sam Severinu volila u mladim danima, a ovo sve nakon mi je bezveze

      Delete
  5. sevka ne, mandarine da, a dnevnik pročitanih obavezno :D
    kod mene su razvrstane po abecedi, tako su i na polici posložene, toliko sam bolesna lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ti ko i Martina :D Ja jos ne redam po abecedi, ovo je prvo iz glave, a sad po kronoloskom redu kako citam, nisam ocdicna da citam knjige po abecedi XD

      Delete
  6. Svidjaju mi se Trying out the curling wand, I need a lot of practice, Tangerines i If the internet fails there's always paper to track books read :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovaj tjedan ovaj kisni Zagreb nekako najdrazi :)

      Delete
  7. Replies
    1. Papirnata je zapravo bila prva :D Ali to da neki magnetski val izbrise sve podatke s interneta moram ja imat i svoju listu :D

      Delete
  8. Replies
    1. I'd send you one but they are all gone :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)