Sunday, November 3, 2013

Project 365: Day 301-307

Week 44 lots of nail related stuff it seems :D I can't believe that we are almost at the end of this project, only 8 more weeks :)

zlatne krhotine na bijelom laku

Day 301. Trying out the shards on a different base it looks better on the pictures than in person

cookie factory brownie a la mode

Day 302. Nomz, mint ice cream with mint chocolate fudge


crno bijelo

Day 303. Black and white

lendoxia 10 najdrazih lakova svih vremena

Day 304. Martina made me choose my all time favorite 10 nail polishes

kovrcanje kose elasticnom trakom

Day 305. Curling my hair (you saw the result in the previous post)

crveni franken

Day 306.Red franken I also showed you in the previous post

planeri

Day 307. Plans, plans, for the blog and life in general

16 comments:

  1. Sad vidim da sam malo u zaostatku s postovima pa se bacam na čitanje :) ova zadnja me podsjeća na puno toga o čemu razmišljam, a nikako da krenem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo ti citaj :) a ova zadnja joj kad sam vidjela koliko mi se toga zapravo mota po glavi kad sam sve stavila na papir vidjeh koliko posla imam

      Delete
  2. ma zamisli, skoro svi najdraži su plavci, baš se čudom čudim ;)
    idem odmah pogledat tu zurku, ovako mi se čini super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno slucajno, tako sam ih samo izvukla iz ladice :D

      Delete
  3. Svidjaju mi se: Curling my hair (super!), Nomz, mint ice cream with mint chocolate fudge, Black and white, Trying out the shards on a different base :-) A plavci mi se ne svidjaju... ma svidjaju mi se nego sam ljubomorna...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe skoro sve ti se svidjaju znaci :D a za plavce me ne mozes ni na sekund zavarat :P

      Delete
  4. aaaa tako si znači kovrčala kosu! :D super su tvoji plavci i manikura s ovim šljokama mi je isto super. :D

    ReplyDelete
  5. Awesome photos! It's not surprise that I love your picks for top 10 polishes ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) Yeah with that much blues it's not a surprise

      Delete
  6. Niti me ne čudi, da je večina tvojih najljubših lakov plavih, hehe. :) Super fotke, sploh sladoled me sedaj mika. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe mislim da cijela blogosfera zna za moju ljubav prema plavoj :D A sladoled je fini, al ova kombinacija s toplim browniem ispod je raj :D

      Delete
  7. Mogla bi dat tutorial za kovrčanje? BTW slike su ti kroz vrijeme stvarno jako napredovale, super su :) Mislim, uvijek si imala oko, al se baš vidi poboljšanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije nista specijalno ima ih vec po youtube-u, al mozda posnimim jedan. A sto se fotki tice hvala :) Ja sama ne primjecujem bas neku razliku, al ja gledam te fotke svakodnevno pa se tesko distancirat. Jedva cekam za novu godinu pogledat kako cijela godina fotki izgleda :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)