Friday, November 22, 2013

Pink me up, before you go go

I think it's time for another nail polish, again something bright to forget about the rain that's pouring outside. This is Ados 550 and it's bright pink that supposed to be fuchsia. But unfortunately it doesn't look the same in the bottle and on the nails.

Mislim da je vrijeme za još jedan lak za nokte, ponovno nešto svijetlo da zaboravimo na ovu kišu koja vani lijeva. Ovo je Ados 550 i ovo je srednje svijetla roza boja koja je skoro trebala biti fuksija, ali nažalost ne izgleda jednako u bočici i na noktima. 

ados lak za nokte kozmo

This is three coats without top coat in the shade. Drying time is average to slow which is not appreciated since it needs three coats. So fast drying top coat is a must. But on the other hand staying power is really nice and I've worn it for a really long time (for me at least :D) without tip wear and no chips. Also color on the nails is lighter and less purple than color in the bottle :( 

Na slici su tri sloja laka, bez top coata i slikano je u sjeni. Vrijeme sušenja je prosječno do sporo, što nije dobro jer su za ovaj lak potrebna tri sloja. Korištenje brzosušećeg top coata je onda praktično obavezno s ovim lakom. Pozitivna strana je da ovaj lak dugo traje na noktima (bar dugo za mene :D) bez da se pohaba na noktima ili okrhne negdje. Boja na noktima je svjetlija i manje ljubičasta na noktima nego u bočici, što me moram priznati razočaralo, jer sam se baš zaljubila u boju iz bočice. :(

ados rozi lak za nokte

And this is the same manicure in the sun. It's a happy color and I've worn it few times already it looked great in the summer when the skin is little bit more tanned. With these Ados nail polishes you get 9 mL for 20 kn, which is fine, they are available only in Kozmo stores, it has standard straight thin brush. This one has the right consistency but I don't know if it maybe varies from shade to shade since this one is only one I've tried so far. So do you like this color? Have you tried Ados nail polishes?

I ovo je ista manikura na suncu. Vesela mi je nekako ova boja i nosila sam je već nekoliko puta, pogotovo je lijepo izgledala ljeti kad koža malo potamni od sunca. Kod Ados lakova se dobije 9 mL za 20 kn što je uredu i kod nas se mogu kupiti samo u Kozmo drogerijama. Imaju uobičajenu ravnu tanku četkicu. Ova nijansa ima  dobru konzistenciju, ali ne znam je li to isto i sa svima, može to varirati od nijanse do nijanse, a meni je ovo zasad jedina nijansa koju sam probala. Kako vam se sviđa ova boja? Jeste li probali Ados lakove za nokte?

24 comments:

  1. Da li se broji, da mi se sviđaju tvoji nokti. Ajd - ni boja nije loša. :D

    ReplyDelete
  2. Nisam ih probala, ali ova mi se roza baš sviđa...iako nije kao bočica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ponekad se poklopi ponekad ne treba i ocekivat to :)

      Delete
  3. Kupila sam jedan, ali ga jos nisam nosila. Malo je razocaravajuce da su potrebna 3 sloja za punu boju, a usput se i sporo susi.Nijansa mi je jako lijepa i za mene stvorena za ljeto. Nazalost ljeti nemam vremena za tri sloja i cekanje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da steta, nadam se da su druge nijanse bolje sto se stoga tice :)

      Delete
  4. ja volim roze, tako da thumbs up za ovaj...
    i nisam probala ados lakove... koliko dugo se zadrže na noktima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ovog nosila dva dana bez ostecenja, al onda mi je dosadio pa sam ga skinula, al je za moje nokte i to puno inace se se sve brzo chippa kod mene :/

      Delete
  5. Rozih nijansi mi nikad dosta :)) Šteta što se sporo suši, to mi je najgore, pogotovo jer skoro uvijek nokte lakiram u zadnji čas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da takodjer, al brzosuseci top coat tu svakako pomaze :D

      Delete
  6. okej, mene samo zanima di si to sunce uvatila ;)
    moram priznati da me raspon boja svih tih novih brandova u kozma uopće nije impresirao :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa bilo je negdje tamo prosli tjedan sunca u Zagrebu, nije da su fresski swatchevi :D

      Delete
  7. Meni je definitivno lipši na noktima, nego u bočici! Super mi je ova nijansa! :D

    ReplyDelete
  8. Lajk! Nisam fan pink lakova ali ovaj me kupuje.

    ReplyDelete
  9. Meni je boja na noktima baš lijepa, lijepša nego u bočici.

    http://exquisiteelixir.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je da se nekome i tako vise svidja :)

      Delete
  10. Nemam ni jedan Ados lak, a ovaj mi se dopada, iako nijansa nije ista kao sto izgleda u bocici :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja i da ces jednom probat i Adosice :)

      Delete
  11. I like this one! I have a few Ados nail polishes, my favourite is #549 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh I must check then if we have that shade :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)