Wednesday, November 27, 2013

New in November

Sorry Croatian only :( I talk about products I bought/got.

Prošlo je mjesec dana od prošlog new in-a pa eto vam danas donosim još jedan. Nemojte me ubit radi duljine trajanja videa, al stvarno ima dosta toga i ja kao po običaju puno pričam ^_^ Ako želite new in postove u pisanom obliku radije napišite mi to u komentarima da znam za slijedeći put :) a možete mi reć i ako vam se više sviđa kad je video :)


Što ste vi novoga kupili u studenom? Koje swatcheve želite prvo vidjeti?

10 comments:

  1. ti nisi normalna, pa tko će dočekat kraj videa :P
    make up i nokti super izgledaju, šalica također... gledam dalje ;)
    nadam se da bude koristi od essence baze, flormar sjenila mi izgledaju oooogromna, ljubičasti ruž mi se sviđa, jeeeej čeka nas nail art, nisam imala pojma da voliš plavu boju ;) tebi treba figaro od barem metar i pol ;)
    ok, ipak sam pogledala video do kraja, i sad mi se ni ne čiti tako opširan, ima tu brdo stvari... ali za ove 23 minute si mi dužna kavu ćim se vidimo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upsic :D definitivno se oduzujem kavom :D Flormar sjenila jesu ogromna, ova paletica ima 14 grama sjenila, enough for a lifetime XD

      Delete
  2. Ka puška mi je upa ovi video! :D Taman Dunji dala jest i pogledala! Ovi Catrice glitteri su mi ekstra, već se vidin kako ih kupujem. :D I čekat ću dojmove za ono Depend ulje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe sad je taman razdoblje za glittere :D Depend pocinjem koristit pa javim :D

      Delete
  3. LOL-ala sam na "Haaa, započnimo :D". Super ti je make up u videu kak su curke već rekle, jako lijepo zgledaš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Hvala :D Moram vidjet jel imam fotke s danjeg svjetla od tog make upa da vam pokazem :D

      Delete
  4. Meni kako kad, kad imam malo vremena onda volim pročitati i preletiti fotke, a nekad volim i video pogledati, kad mi baš uleti kao Lenki :D Ali 23 minute je stvarno jako dugo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma znam i ja se sablaznjavam na tako dugim videima, al ovaj stvarno nisam mogla skratit, jedino da sam izbacila koji proizvod, al to ne bi bilo uredu :(

      Delete
  5. Tek sam odgledala prva dva minuta, a onda sam videla koliko traje video... :-) Uglavnom, super izgledas, lepa sminka i prekrasna duga kosa, moj zivotni san :-) Hajdemo dalje... :-)
    Uh, ima mnogo novih stvarcica koji su stigli u novembru :-)
    Moja prva swatch zelja je Only Purple Matters i Golden Rose Holiday textured :-)
    Upustaj se u taj nail art sto pre! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :D Purple ces dobit vrlo skoro, a GR nisam jos stigla, al najava je opet nekog sunca pa bi se trebalo sredit stogod :) A za nailart prvo moram kod tebe potrazit kakvu inspiraciju :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)