Thursday, November 7, 2013

Look by BIPA Orchid lip pencil

What will I be talking about today? Lips of course :D You know that's how it goes when new addiction kicks in :) If you've had enough of lip products just say it, untill then... ^_^

Tko o čemu danas, opet ja o usnama. Što ćete tako je kad me uhvati nova ovisnost pa je onda to skoro jedino o čemu mogu pričat :D Ako vam je više dosta proizvoda za usne samo javite ^_^

look by bipa orchid olovka za usne

This is Look by BIPA lip pencil in Orchid and the picture is in the shade. I love love love this color. Pencil is very pigmented as you can see, it's soft but not too soft, it just glides on the lips and can be worn on it's own. What is important to me that these pencils are not drying, but I do recommend that you prepare your lips (peeling) before application, because every product looks better then. 

Ovo je Look bz BIPA olovka za usne u nijansi Orchid i ovo je slika usana u sjeni. Jako volim ovu boju :D Olovka je mekana i vrlo pigmentirana kao što možete vidjet, mekana je, ali ne i premekana. Lijepo klizi po usnama i može se nositi i samostalno. Ono što je meni bitno ove olovke ne isušuju usne, prije nanošenja ipak preporučam da pripremite usne (peeling) jer onda svaki proizvod bolje izgleda na njima. 

bipa orchid lips

And the picture in the sun :) I don't know how many grams these pencils have but it's pretty standard I think and if I remember well they are 13 kn and they are available only in BIPA stores. I have more shades of these pencils but more about those some other day :) A lots of girls are raving about these pencils and it's for a reason, only thing I wish is that color range is a little bigger. Have you tried these?

I ovo je slika na suncu :) Ne znam točno koliko grama imaju ove olovke jer ne piše, ali misim da je standardna količina za olovke, ako me sjećanje dobro služi koštaju 13 kn i mogu se kupiti samo u BIPA drogerijama. Imam još nijansi ovih olovaka, ali o njima ću neki drugi dan :)  Mnogo cura priča jako dobre stvari o ovim olovkama i to s razlogom, jedino što bih ja još htjela je da ima više nijansi. Jeste li probali ove olovke?

31 comments:

  1. joj super, taman ima bipa popust pa ću to dobro iskoristiti..imam cherry i bonbon i savršene su mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja imam jos bonbon i fire, mislim da bi i ja mogla svratit do tamo povodom tog popusta :D

      Delete
  2. Ee nemam Bipine, imam od Essencea, i zapravo me baš zanima kakve su Bipine u odnosu na njih, daj to malo usporedi ;)
    I btw, ne izgleda ti uopće prenatrpano blog sad kad je dvojezičan, čak mi je draže čitati na hrvatskom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence su loše,a Bipa odlične. Probaj!

      Delete
    2. Josipa ja bi radije da je sve na jednom jeziku, al eto radim kompromis :) A bit ce kakva i usporedba ajde, moram se samo sjetit. Ziza, meni su i jedne i druge dobre, recimo Essence su mi draze za samostalno nosenje, a ove bipine za ispod ruzeva

      Delete
  3. Meni nikad ne dosade postovi o mazalicama za usne :D Samo ti piši i dalje o njima :) Nemam orchid, ali imam nijansu peach i skroz sam zadovoljna :) Moram se još opskrbiti i ostalim nijansama, a tvoje usne su tako sexy :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :blush: peach jos nemam, al ne bi se cudila da popunim i ostatak nijansi

      Delete
  4. Nisam ih dosad probala, ali mislim da nakon ovog posta hoću :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a probaj bar jednu, lako kupis ostale ako ti se svidi :)

      Delete
  5. nisam probala,ali hoću sigurno,prelijepo izgleda na usnama da bi se zaobišla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce se i tebi jednako svidjet :D

      Delete
  6. pridružujem se pohvalama, imam , i sve su super. meni najbolja Cherry. Predivne nijanse!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherry jos nemam, morat cu ocito i nju na listu stavit :D

      Delete
  7. Svi hvale te olovke, nisam ih probala. Imam momentalno previše olovaka:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ja ih zasad jos drzim u normalnom broju, sto se vise ne bi moglo rec za ruzeve :D

      Delete
  8. nedavno sam baš dobila jednu, još čeka na probu ;)

    ReplyDelete
  9. Meni baš lijepo izgleda, nemam ih gdje kupiti pa vjerovatno neću ni probati, ali imam essence olovke i super su mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta, ako slucajno naletis sjeti se, al i Essence ima svoje konje za utrku :) I njima bi bilo dobro da prosire spektar boja

      Delete
  10. Jaz imam 3 in so mi zelo všeč. Super kvaliteta za tako nizko ceno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pronasla si svoj put do njih, super ;D

      Delete
  11. boja je fantasticna ! stavljam na WL kad odem u Split :)

    ReplyDelete
  12. Izgleda nevjerojatno, ko da nije olovka! Vidi se da nije suha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno nije, ja ne volim te suhe tvrde jer onda moram izmrcvarit usne da nesto napravim s olovkom :/ doduse onda labelo prije pomaze, al onda olovka nema ucinak koji bi trebala

      Delete
  13. Boja je stvarno dobra i mislim da ti super paše!

    ReplyDelete
  14. imam ih i ja,cherry i bobbon,ali mi vrišti! sestri mi puno bolje stoji,svjetljija je od mene,drugi podton... još joj napravila mix dviju boja na usnama,ma ludilo joj stoje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da te dvije sjajno idu zajedno :D Moguce da je do podtona, ja sam srecom dovoljno neutralna da mogu izvuc puno nijansi :D

      Delete
  15. Obožavam Bipa olovke...imam Cherry i Bonbon. Ali, već odavno sam shvatila kako moram skupit sve!!
    Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da cu preskocit onu smedju, al ove druge moram skupit :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)