Monday, November 11, 2013

Kako čistim kutikulu nakon lakiranja (video)

Sorry Croatian only, I talk about cuticle clean up, you can still watch if you'd like :)


Mislim da ovdje ne treba puno objašnjavanja sve možete vidjet i čut u videu, uživajte :)


Ako vam je video  ostavio koje neodgovoreno pitanje, slobodno pitajte u komentarima :)

ciscenje kutikule kistom i acetonom

I samo još da dodam konačan rezultat, ovo je lijeva ruka. 

nokti nakon ciscenja

A ovo desna :) U description boxu na videu imate popis korištenih proizvoda i ako vas zanima swatch ovog laka, bio je to Golden Rose Rich color 16. I je li vi morate počistit nakon lakiranja ili imate dovoljno mirnu ruku da vam luk uspije isprve?

24 comments:

  1. I ja koristim kist od istog prozvođača (ali drugu veličinu četkice) i stvarno mi je super - koliko puta sam ga namakala u aceton, a niti jedna dlaka nije ispala......malo se raščerupao, ali fenomenalan je...stvarno isplativo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ja imam dva ovakva, uzela sam drugi jer sam mislila da ce prvi crknut, al evo drzi se i drzi :D

      Delete
  2. Isusek u ovom stolcu izgleda kao da imaš raspon ramena od pola metra barem :D OK, idem sad gledati dalje:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha nije da nisam krsno djevojce XD al crni djemper, lose osvjetljenje i sjene ne pomazu uopce XD

      Delete
  3. Nisi na kraju ništa ubrzala? Neke scene si mogla... Uglavnom, ja ovo ne radim, ali zato tvoji nalakirani nokti izgledaju ljepše od mojih :Đ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isjeckala sam ja to za ubrzat i onda kad bi ubrzala te dijelove bi pocrnili pa nisam uspjela nista pametno napravit s tim. A ciscenje jednom kad pocnes ne mozes to ne radit svaki put (osim u ekstremnim zurbama) meni se uvijek isplati radi rezultata :)

      Delete
  4. Baš mi se sviđa tvoj oblik noktiju. Moji su sad relativno kratki, ali često ih ovako rašpam, taj mi oblik najviše odgovara.
    A i lak je diiiivan! <3

    Nisam još isprobala ovu tehniku uklanjanja viška laka s kistićem, ali morat ću isprobati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo najdrazi oblik, trenutno su mi zaobljeniji al se trudim vratit ovom obliku. I isprobaj svakako sve puno urednije izgleda :D

      Delete
  5. Ovo će definitivno biti koristan video nekim djevojkama :)
    Moram priznati da je meni praktičnija čvršća plosnata četkica ili pak četkica za nanošenje tuša!
    Nekako lakše očistiv sav nered ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da mnoge koriste taj kosi kist, al nakon ovoga stvarno nisam imala potrebu za daljnjim probavanjem, a i mislim da je ovaj slikarski izdrzljiviji od standardnih kozmetickih kistova

      Delete
  6. Moram cistiti, ali ni tu nisam expert, pa i poslje cisceja zna ostati neki neocisceni milimetar koji vidim tek na nekom kriticnom mjestu van kuce, ili ako pofotkam i tako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dogadja se uvijek, fotke su pogotovo kriticne jer se na njima svaka sitnica vidi >.<

      Delete
  7. Ja.Mrzim.Da.Cistim! A ovako nisam nikad pokusala da cistim, iako taj sistem vidjam kod mnogih blogerki i kada njih gledam sve izgleda lako... :-) Trudim se da ne brljam bas mnogo dok mazem lak na nokte da ne bih posle morala nista da cistim... Naravno da fotografije macro nista ne oprastaju i na njima se vidi i najmanja greska ili brljotina... :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma naspram tvom strpljenju oko tockanja i crtanja ovo ti je ultra lagano, al kod tebe ionako nisam primijetila nikakav nered tako da ako ne cistis ni ne moras :D

      Delete
  8. prije je to bila čačkalica+vata,pa štapići za uši,zatim essence olovka za uklanjanje viska laka,pa nail art kistovi i nikad kraja mom nabrajanju. samo čišćenje traje duze nego kod tebe. za ljevu ruku i nemam tako puno posla kao kad ljevom idem lakirat desnu. ajme pa to izgleda kao ida ih imam 10 ljevih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam isto pocinjala sa stapicima i tom olovkom, ali mi nikad nije funkcioniralo kako treba, s ovim sam se bas usrecila :D A za lijevu, jaoj s njom uvijek vise posla ali s vremenom i ona postane bolja

      Delete
  9. Svaka ti čast na preciznosti, ali ja mislim da bi se ja toooootalno izneredila čak i s kistom. I onako sam smotana oko kutikule i lak mi je uvik, ama baš uvik takne. :/
    I ovaj lak ti super stoji. I naravno, top coat si stavila najnormalnije (za razliku od nekih... koji upravo pišu ovaj komentar)! :D
    I znaš šta? Tribaš snimit video s onim rožim džemperastim lakom! :D To bi bio hit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma treba ti vise prakse pa bi bilo boje :D Hvala obozavam ovaj lak, moze ga se i u jednom sloju, al ga stavljam u dva iz navike :D A djemperasti video, nije losa ideja, ne znam ocu uspjet dok sam tu, al ako ne budem probat cu stavit na to do listu za dubrovnik dole bi trebalo bit bolje osvjetljenje

      Delete
  10. I sama slično radim , definitivno korisno. Nema ljepšeg od precizne manikure

    ReplyDelete
  11. Pomalo sam lijena za to i čistim samo ako neravno nalakiram, inače se trudim da precizno nanesem lak pa nemam potrebe za tim. Ali kad mi se desi kiks, onda se koristim istom metodom, samo imam Ecotools kosi kistić koji sam još malo doradila škaricama da bude još precizniji :) p.s. lijep lakić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno njih koristi taj Ecotools ja sam ga nekad davno uzela za eyeliner, al meni je predebel za obije svrhe pa sam ga prenamijenila u kist za obrve i za to mi je sjajan. Hvala volim ovog plavca :D

      Delete
  12. Ajme ženo svaka ti čast na živcima, ja bi prolupala nakon jednog nokta :)) Ovo nisam nikad radila, pokušavam kod lakiranja to izvesti što urednije (iako ponekad baš i ne ide, pogotovo s crnim lakom) i onda na greškice zažmirim :) ali su zato tvoji nokti predivni.
    I super ti je make up na očima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D A ovo inace ne traje ovoliko dugo, osim kod ovako tamnijih lakova, ne znam meni se isplati potrosit malo vise vremena jer ja ne mogu zmirit na te greskice :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)