Tuesday, November 19, 2013

Essence Soft berry lipliner pencil

 I think it's time for another lip product post, I hope you do too. Today I will show you Essence Soft berry lipliner pencil, it's the fifth pencil from this range that I have, other four and their swatches and review you can read HERE.

Mislim da je vrijeme za još jedan post o nekom proizvodu za usne i nadam se da i vi mislite tako. Danas ću vam pokazati Essence Soft berry lipliner olovku za usne, ovo je peta olovka iz ove linije koju imam, a druge četiri možete vidjet OVDJE.

essence lipliner pencil

So this is Soft berry in the shade. It's a strange color, something between brown and purple, as you can see it depends a lot on the lightning. As the other lipliners from this line it's soft and creamy and comfortable to wear. Sometimes when it's hot like in the summer this one is too soft and application can be a nightmare so I leave it for Autumn and Winter time, shade is very appropriate for that period anyway. 

Ovo je Soft berry u sjeni, malo je čudna nijansa, nešto između smeđe i ljubičaste i kao što možete vidjeti jako ovisi o tome na kakvom je svjetlu. Kao i druge olovke iz ove linije je mekana i kremasta i ugodna za nošenje, ne isušuje usne. Ponekad kad je vruće kao na primjer ljeti postane i premekana i onda je aplikacija problematična tako da je ja radije ostavljam za jesen i zimu, a i tad su ovakve nijanse puno prikladnije. 

essence olovka za usne soft berry

And a picture in the sun :) You can get these pencils for 9 kn which is great. Anything I've said in that first post is applicable here so to cut the story short I did a look with this pencil yesterday so I thought it would be nice to include it. 

I ovo je slika na suncu :) Ove olovke možete kupiti za oko 9 kn što je super. Sve što sam napisala i u prvom postu se može primijeniti ovdje tako da skratim ovu priču napravila sam jedan look sa ovom olovkom jučer pa sam mislila kako bi ga bilo zgodno uključiti. 

kasno jesenski make up look

As far as my memory goes (not very far ^_^) I've used Catrice All mat plus foundation in shade 010 Light beige, Catrice Date with ashton brow pencil, taupe eyeshadow and a little bit of beige highlighter, Beauty UK define fx mascara, Essence stay all day concealer in Light beige, Catrice A woman's world LE cream blush, Essence Soft berry lipliner pencil and Catrice Victoria lipstick (also LE :(  very similar color to lip pencil) and translucent loose powder from Essence 50's girls reloaded limited edition. I think that's everything, how do you like this lip pencil and my look to go with it? 

Koliko me sjećanje služi ( a ne služi me baš ^_^) koristila sam Catrice All mat plus foundation u nijansi 010 Light beige, Catrice Date with ashton olovku za obrve, taupe sjenilo i malo bež highlightera, Beauty UK define fx maskaru, Essence stay all day korektor u nijansi Light beige, Catrice A woman's world LE kremasto rumenilo, Essence Soft berry lipliner loovku za usne i Catrice Victoria ruž za usne (također LE :(  vrlo slična nijansa ovoj olovci za usne) and prozirni puder u prahu iz Essence 50's girls reloaded LE. Mislim da bi to bilo sve, kako vam se sviđa ova olovka za usne i moj look koji sam kreirala uz nju?

22 comments:

  1. Nikad ne bi rekla da je ovo olovka! :D Ekstra je!

    ReplyDelete
  2. Stvarno ne znam zašto ja nemam barem jednu od tih olovki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam sto cekas probaj jednu pa ako ti odgovara lako kupis ostale, ove bar nemaju mirisa koji bi ti mogao smetat :)

      Delete
  3. Odlicna boja, na prvoj slici me cak podsjeca na njihovu satin mauve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satin mauve je puno svjetliji i hladniji al se mogu mentalno grupirat u slicnu skupinu :)

      Delete
  4. Već sam čula da su im olovke za usne odlične, bolje nego ove toliko hvaljene Bipine :) Moram uskoro po koju :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jedne i druge su mi dobre samo ovisi za sto ih zelis koristiti, ove su mi bolje za samostalno nosenje, Bipin su mi draze kao podloga za ruz :)

      Delete
  5. divno izgleda!moracu da je pogledam i kupim :)

    ReplyDelete
  6. prva liga izgleda, poklekla i ja i kupila si jednu olovku iz ove linije... ajme, šta mi radite :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ajde za devet kuna moze proc bar nije 90 :)

      Delete
  7. Super ti stoji, volim te vidjeti u ovakvim bojama i kombinacijama :)

    ReplyDelete
  8. Super izgleda na tebi i savrsena je za ovo godisnje doba! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D je je super je za ove dane :)

      Delete
  9. I ja imam ovu olovku i jako je volim :) na mojim usnama izgleda vise ljubicasto nego na tvojim...super ti stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D da moj relativno topli podton ubija ljubicastost XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)