Friday, November 29, 2013

Essence Dark romance - Red romance lipstick

Let me show you a lipstick, again :D Since Dark romance collection is now available in Muller stores I thought it would be best to hurry up and make swatches so you can get these this lipstick if you want. 

Evo da vam pokažem još jedan ruž za usne :D Trenutno je u Mulleru aktualna Dark romance kolekcija i rekoh da je bolje da požurim sa swatchevima tako da još možete kupiti ako vam se nešto svidi. 

essence limited edition dark romance

This shade is called Red romance and it's in the dark berry family (the other lipstick from the collection is bright red). Packaging is the same as in the standard range, only it has the Dark romance logo on it. 

Ova nijansa se zove Red romance i ovo je jedna tamno crvena berry nijansa ( druga nijansa iz ove kolekcije je žarko crvena). Pakiranje je isto kao i kod ruževa u stalnoj postavi, ovaj jedino ima još Dark romance logo na njemu. 

essence red romance ruz za usne

Onto the interesting stuff, lip swatches, this is the lipstick applied straight from the tube in the shade. I have some similar colors in my stash as you have already seen, but something made me buy this one too :D It's on the warmer side of the berry spectrum. 

Idemo na zanimljive stvari, swatcheve ruževa, ovo je ruž stavljen direktno iz pakiranja, slikan u sjeni. Vjerojatno ste vidjeli već da imam sličnih nijansi u kolekciji, ali me nešto natjeralo da kupim i ovu. :D Ova nijansa dođe negdje u topliju stranu berry spektra. 

berry burgundy ruz red romance

And this is a picture in the sun. Lipstick is light and moisturizing what makes it not very longlasting on the lips, but it's easy to wear and you don't have to worry it will dry out your lips. This lipstick costs 18 kn and you get 3.8 g, if you don't get this one but you really want something similar, there is a shade in standard range called On the catwalk that could be right for you :) Even though I avoid Twilight, but I really like these Essence Twilight inspired collection, all of them have been great and I have lots of products from them. Did you have any luck in finding Dark romance collection? If you did tell me, did you buy anything? 

I ovo je slika na suncu. Ruž je lagan i hidratantan i zbog toga nije toliko trajan na usnama, ali se lagano nosi i ne morate se bojati da će vam isušiti usne. Cijena ruža je 18 kn i dobije se 3,8 grama za to, ako ne uspijete pronaći ovaj ruž, a hoćete nešto slično, u standardnoj postavi ima nijansa On the Catwalk koja bi mogla biti baš prava za vas :). Iako izbjegavam Sumrak franšizu, sviđaju mi se ove Essence kolekcije inspirirane dotičnom, sve su bile sjajne i imam dosta proizvoda iz njih. Jeste li vi imali sreće u pronalasku Dark romance kolekcije? Ako jeste recite mi jeste li i što ste kupili?

26 comments:

  1. Jaz sem danes našla tole kolekcijo. Laki so sicer že pošli, ostalo pa je bilo nedotaknjeno, ampak me nobena šminka ni prepričala v živo, čeprav tale je lepa na tebi. Za blush sem si pa tudi rekla, da ne rabim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam odustla od lakova, al me ovo drugo skroz povuklo, ruz mi nije trebao, al mi je rumenilo sjajno, mislim da ce danas ic njegov review pa ces vidjet :D

      Delete
  2. Kupila danas iz te kolekcije dva laka, definitivno se vracam po ostale lakove. Ruz je lijepe boje, ali preferiram mat tako da cu taj dio preskociti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ako hoces mat onda definitivno preskoci, ja sam preskocila lakove jer ne smijem vise ih kupovat XD

      Delete
  3. fulat ću ova dva, imam slične, pa mi baš ne trebaju. ali odobravam ova pakiranja, stvarno su super, puno bolja od onih starih (ali još uvijek dostupnih) essence pakiranja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nemam nijedan od onih prethodnih, iako sam mislila uzet all about cupcake, al mi se svidja ovo pakiranje :)

      Delete
  4. Nije moj stil, ali boja izgleda savrseno, dobrog kvaliteta i dobro ti stoji! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A ja mislim da bi i tebi ovakvo nesto bilo dobro da probas :D

      Delete
  5. opaa najs! mozda ju i uhvatim iako nisam fan crvenih,bas je posebna :D

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Drzim fige da ga nadjes :D Tebi ce super pristajat :)

      Delete
  7. Stvarno je lijep ruž i lijepo ti stoji! Ja takve nijanse nikako ne mogu nositi, tanka usta :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Je s tankim ustima je malo zeznuto za tamne nijanse :(

      Delete
  8. jao kako je samo savrsena boja! jako ga zelim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce uspjet pronac svoj put do tebe :D

      Delete
  9. nije baš moj đir, ali tvoj definitivno je, lipo ti stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ovaj je bas po mom gustu, bas razmisljam da napravim post o berry ruzevima koje imam :D

      Delete
  10. Stoji ti odlično, baš odlično!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)