Saturday, November 30, 2013

Essence Dark romance- Red romance blush

So after the lipstick swatch, it's time for the blush swatch from the Dark romance collection. Again I went with the darker shade called Red romance. 

Nakon swatcha ruža, danas vam odmah donosim i swatch rumenila iz Dark romance kolekcije. I ovdje sam uzela tamniju nijansu koja se zove Red romance.

essence dark romance pjenasto barsunasto rumenilo

These blushes come in big plastic pots which contain 14 mL, enough for a very long time :D And they cost 23 kn which is a great price for a product like this. 

Ova rumenila dolaze u velikim plastičnim teglicama koje sadrže 14 mL, što je dovoljno za jako puno korištenja :D Cijena im je 23 kn što je super za ovakav proizvod i količinu. 

essence baršunasto pjenasto rumenilo

These are velvet mousse blushes and you can see that they look kind of strange, but the product itself is really nice. It looks pretty dark in the pot but you can apply it in a really small amount and it will give you just a fresh slightly blushed cheek :)

Kažu da su ovo baršunasta pjenasta rumenila i kao što možete vidjeti malo čudno izgledaju u teglici, ali sam proizvod je dobar. Izgleda prilično tamno u teglici, ali možete staviti samo jako malu količinu i obrazi će vam izgledati svježe i lagano zarumenjeno :)

essence red romance swatch rumenila

These are swatches on my hand, left side is blended and right is heavily applied, and left side of the picture is in the shade and right side is in the sun. 

Ovo su swatchevi na ruci, na lijevoj strani je izblendano rumenilo, a na desnoj je jače nanešeno, lijeva strana slike je slikana u hladu, a desna na suncu. 

essence dark romance lagano naneseno rumenilo

And of course here is how it looks on me, both pictures are in the shade, here the blush is lightly applied. As I've tried it so far, the blush sinks into the skin and it's pretty long-lasting, of course that depends on your foundation and type of skin you have. 

I slike kako rumenilo izgleda na meni, obje slike su u sjeni, na ovoj je rumenilo lagano naneseno. Koliko sam do sada uspjela isprobat, rumenilo se upije u lice i prilično dugo ostaje na licu, naravno to ovisi i o tome kakvu podlogu koristite i općenito kakav tip kože imate. 

essence red romance blush intenzivnije nanesen

And here is a heavier application. This blush would look great paired with the same shade of lipstick from this collection. Do you like mousse blushes? They are similar to cream blushes but in my experience they apply and blend easier than cream ones. What do you think of this blush?

A na ovoj je intenzivniji nanos. Ovo rumenilo super izgleda u kombinaciji sa istoimenom nijansom ruža iz ove kolekcije. Volite li pjenasta rumenila? Slična su kremastim rumenilima, ali se po mom iskustvu lakše nanose i blendaju od kremastih. Što mislite o ovom rumenilu?

28 comments:

  1. Odtenek je prekrasen in ti res zelo paše, amoak jaz sem se odločila, da to kolekcijo preskočim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ne znam sto bi ti rekla mozda je to bila i greska XD

      Delete
  2. Jooj, ovo rumenilo izgleda divno. Inače volim pjesnasta rumenila,no ovog još nisam isprobala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces onda naletit negdje na njega, moju preporuku svakako ima :)

      Delete
  3. nije za mene, baš super što sam vidjela ovaj post, da sam kupila bila bi tužna. ;) ma meni je uvijek bolje rumenilo u kamenu, nemam ja strpljenja za ovo maljanje....makar je boja stvarno divna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda mi je drago sto sam pozurila :D Iako moram priznat meni nema razlike u nanosenju ovakvih i rumenila u kamenu :D

      Delete
  4. Sviđa mi se boja, ali nisam baš luda za tim kremastim rumenilima, bojim se da bi uspjela napraviti klauna sama od sebe :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije samo treba imat malo laksu ruku ili vise izblendat, stvarno bi trebalo puno stavit da se pretjera

      Delete
  5. U teglici izgleda ko konšerva! :D Nikad ne bih rekla da je tako normalna nijansa. Odlično ti stoji, ja jako volim kremasta rumenila i imam ih nekoliko. A jednom sam čak dotakla dno iako ga nije bilo baš malo! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha imas pravo i to ona od pomadora :D Ja sam jedno pjenasto vec davno potrosila, a ova kremasta isto nemilosrdno trosim :D Ljeti su savrsena :)

      Delete
  6. Izgleda kao marmelada u teglici :D Baš je lijepo, nisam ga primjetila u prodavaonicama :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muller zasad jedino :( ja drzim fige da za neko vrijeme dodje i u ove ostale, dosadasnje twilight kolekcije su dolazile i to prilicno azurno

      Delete
  7. Ja sam pomislila da je neki pekmez :D Prtljava sam s tim kremastim rumenilima, ali na obrazima izgleda super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jos uvijek ne znam skuhat pekmez XD

      Delete
  8. Na swatchu mi izgleda dosta loše, ali na licu totalna promjena, mada ga ja ne bih kupila samo zato što mi je lakše baratati s onima u kamenu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je jer sam ga na swatch nanosila prstima, a na lice kistom ima nesto i u metodi aplikacije :)

      Delete
  9. Looks nice! I wish I could apply blushes good too :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :) I think you just need more practice and everything will be just fine :)

      Delete
  10. nisam nikad probala penasta rumenila. ovo mi je na prvi pogled izgledalo zastrasujuce ali na licu je zaista jako lepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je je na prvu bi rekla, joj sad ce ispast ko da imam fleku na licu, al kad se to fino izblenda je druga prica :)

      Delete
  11. dobro je rekla lenka - konšerva ;)
    nisam probala nikakva rumenila osim onih klasika, ali svijet rumenila sam tek nedavno počela otkrivati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomalo pomalo, lako se pocne, onda se poslije vise ne mozes obranit :D

      Delete
  12. Nijansa baš izgleda zimski, onako kao da te vjetar izrešetao :D
    Što misliš jel još ima te kolekcije po Mülleru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je taman su mi te nijanse obrazi kad se to dogodi :D A kolekcije, nekakvi ostatci vjerojatno imaju, je li ima rumenila vjerojatno ovisi samo o sreci, jer su samo dva ili tri od svake nijanse po stalku, pa onda uglavnom treba bit brz, ja se jos nadam da ce mozda doc naknadno u dm ili kozmo

      Delete
  13. Jako mi se sviđa, ali ja sam masnokožac tako da preskačem sve kreme i mousseove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ne znam bi li ovaj radio probleme, al vjerojatno je bolje preskocit da ne bi bilo disko kugla XD

      Delete
  14. Kad sam videla teglicu pomislila sam da ce biti haos, ali tebi zapravo jako lepo stoji. Ipak, sto se tice crvenih rumenila, drzacu se kamenih rumenila ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Da je netko stavio ovu teglicu pred mene bez da mi je rekao sto je mislim da bi se prvo zapitala :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)