Saturday, November 2, 2013

Back with a random one

I had no idea what I would post about today, so I decided to do another one of the random posts, those are where I pick a couple of random photos I wanted to show you but they don't have a separate post :)

Moram priznat nisam imala ideju za današnji post pa sam odlučila napisat jedan od "svega pomalo" postova gdje odaberem par slika koje sam vam htjela pokazati, ali nisu dovoljne da ih stavljam u zasebne postove. :)

crveni lak na noktima

So then for today we have my current NOTD, just right after I've shortened them, I was in the mood for red, and I did a little franken of red glittter and Catrice Bloody Mary to go, I hope this way I'll finish them both sooner. And the accent is Manhattan 45N that is also part of my Project 10 pan and well I hope I will finish it until the end of the year :)

Prva slika je slika današnjih noktiju, taman nakon što sam ih skratila opet. Bila sam taman raspoložena za crvenu pa sam napravila franken od crvenog glittera i Catrice Bloody Mary to go, nadam se da će to pomoć da ih oboje brže potrošim. Na prstenjaku je Manhattan 45N koje je kao i Catrice dio Project 10 pan-a kojed se nadam da ću završit uspješno do kraja godine :)

look sa zelenim sjenilima

Make up I did a while ago :) Just so you see that I do wear green sometimes :D I used some old green Essence duo eyeshadows and Beauty UK lip gloss Oh baby* but I don't remember much else, blush I used is probably Essence Adorable XD

Look koji sam radila prije nekog vremena :) Samo tako da vidite da nosim i zelenu ponekad :D Koristila sam neki stari Essence zeleni duo i Beauty UK Oh  baby sjajilo*, ostatka se baš i ne sjećam, rumenilo je vjerojatno Essence Adorable. XD

nakovrcana kosa

Yesterday I had another try at curling my hair I think it turned out quite good, but the curls straightened more and more through the night, my hair is just like that :( But I like it and I will definitely try again some other time :)

Jučer sam ponovno kovrčala kosu i mislim da je dobro ispalo, al su kovrče se sve više i više ravnale tokom noći, jednostavno imam takvu kosu :(  Ali ću definitivno pokušat još koji put :)

syoss conditioner

And a product I do not like, I bought it a while ago and have been using it quite a lot (I've finished about half of it I think) and it just doesn't do anything good for my hair, it doesn't de-tangle it, my tips remain dry but the oils in it make my scalp greasy the very next day, so definitely not buying this one again. Tell me what are you doing today and what do you think about all this :)

I jedan proizvod koji mi se ne sviđa, kupila sam ga prije nekog vremena i do sad sam ga već poprilično potrošila, bar jedno polovicu i ne radi mi ništa dobro za kosu, ne pomaže kod češljanja, vrhovi su i dalje suhi, ali ulje u njegovom sastavu mi masti tjeme već idući dan. Tako da definitivno ga nemam namjeru kupiti ponovno.  Recite mi što radite danas i što mislite o ovom svemu :)

*PR sample

36 comments:

  1. Ajmeeee, divno izgledaš s kovrčama! I još ovaj tamnocrveni ruž na tvoje plave oči i blijedu put... savršenstvo!
    Isfuravaj ovaj look češće! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Bit ce sigurno jos koji put, a i sad mi je jesen za ovakve nijanse na usnama tako da se to sigurno ponavlja :)

      Delete
  2. Skodrani lasje ti res zelo pašejo, prelepa si z njimi. <3 Te pa razumem glede tega, da ti ne zdržijo dolgo, moji so isti, skodram jih pa čez nekaj časa ratajo nazaj ravni. Zato sem si jaz vedno najraje pletla kite, ker so mi potem tisti kodri najdlje zdržali. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 a pletenice nisam odavno plela, nekako mi oduzmu puno vremena, a kovrce mi cudno izgledaju, ovo sam radila s trakom i svidja mi se kakve kovrce ispadnu :)

      Delete
  3. Svidja mi se look sa kovrdzama, bas ti je lepa kosa! Svidja mi se i look bez kovrdza... zelena boja, ne mogu da verujem! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D a moram ponekad i zelenu, lakse je ovako kad je i sama ne vidim stalno pred sobom XD

      Delete
  4. Rice ti stoje ekstra! Izgledaš ko neka filmska zvijezda! Moraš ih češće radit! Pa šta ima veze, nek traju jedan dan, al ludilo ti stoje, baš ono super. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Totalno sam si cudna na prvu s njima, al dobro je ovako malo za promjenu :)

      Delete
  5. Odlično ti stoji frčkava kosa ! Trebala bi tako češće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Previse mi je zezanja s njima za svaki dan, ali ovako ponekad za izlaske ili kad mi puhne ce bit sigurno :)

      Delete
  6. I meni si super s kovrcama,podsjeca me taj look na 50-te ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi palo odma na pamet, ali da :) 50te su bile dobro razdoblje za modu :)

      Delete
  7. prekrasan mi je ovaj look sa kovrčavom kosom <3

    ReplyDelete
  8. Kovrče ti odlično stoje a bome i zelene nijanse :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D sad samo moram nac nacin da mi te kovrce dulje traju

      Delete
  9. oh you are adorable with the curly hairstyle! :)) I have the same problem with my hair - it starts straightening back as soon as i'm done curling it :( I have to say I nearly gave up already, and I wear them as they are.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) Yeah my hair is the same but I haven't tried curling it in ages so I still have the motivation to try to make it work

      Delete
  10. Super je fotka s kovrčama!!! Vidim da nas dvije trebamo pronaći neki sprej koji će nam držati kovrče na glavi cijelu noć!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) ako nadjem nesto javljam odma :D

      Delete
  11. Ajme kako ti ti super kovrče stoje, oduševljena sam!!! I ovaj tamni ruž, predobar look :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala bas mi je drago da ti se svidja :D

      Delete
  12. Divnoooo ti stoje kovrče <3. Koliko su ti izdržale? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Nakon devet sati sam imala samo lagane valove, a nista specijalno nisam dirala da mi se ne bi brzo opustile, jos sam tonu laka stavila. Vec su se nakon pola sata pocele dobro opustat :(

      Delete
    2. A joj... a da možda probaš na dvije trake? pa ćeš kao manje kose motati na jednu, kovrče bi trebale ispasti uže, tj. gušće kao.. Možda na taj način duže izdrže.. Na prvu traku omotaš gornji dio kose pa na drugu donji, na to mislim :)

      Delete
    3. Ovo je bilo na dvije trake XD razmisljala sam o trecoj, al nisam sigurna jel to mogu izvest, vec cu se ja nastavit igrat s tim, pa mozda i nadjem rjesenje.

      Delete
  13. frizura ti je baš superićka, cila si mi retro, k'o neka teta iz 50-ih, super <3
    i da znaš i da ti i ovako svjetao ruž super stoji... znam da ti više voliš ove upadljive, ali dobro je malo promijenit đir... i ne vjerujem očima da si koristila zelenu 0.o
    još samo da dočekam da za neki zeleni lak kažeš da je suuuuuper i mogu mirno umrit ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ma ovo na ocima je najlakse, ne vidim nigdje osim u ogledalu :D a za zeleni lak odusevljeno super tesko da ces docekat :D

      Delete
  14. Nice red mani! Curly hair suits you well! ;)

    ReplyDelete
  15. Drugi look ti baš baš super stoji. Kovrčava kosa i crveni ruž <3
    Što se regeneratora tiče, nikad ga ne stavljam na vlasište. Što manje kemije na koži to bolje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ja sam ga navikla stavljat na cijelu kosu i inace nemam problema, al eto ovaj je krivi

      Delete
  16. Prekrasna si mi na slici s kovrčama! Češće se frčkaj i češće tako tople ruževe, baš ti jako, jako dobro stoji taj look! Lak mi se sviđa, volim te festivce u ovo vrijeme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D A sto se festivaca tice valjda cu konacno ove godine i ruby pumps pokazat kad sam ga vec kupila XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)