Friday, November 15, 2013

Avon Mandarin magic

Today I finally start with the swatches of Avon nail polishes that I've showed you in my last New in video. I thought I would begin with some other shade but you know things get in the way and the first one you get will be an orange one. 

Konačno danas ću vam pokazati prvi od Avonovih lakova koje sam vam pokazala u mom zadnjem New in videu. Mislila sam da ću započet s nekom drugom nijansom, al onda se planovi promijene i prva nijansa koju ćete vidjeti je narančasta. 

avon nailwear pro + mandarin magic

This is Avon Mandarin magic, on this picture there are two coats of nail polish shot in the shade and without top coat. Yes it's very very shiny :D The brush in these Nailwear pro+ nail polishes is regular and consistency of the polish is on the thinner side, so be sure to wipe your brush well before application because it tends to drip down. Also as with a lot of oranges it's jelly and shows a visible nail line. 

Ovo je Avon Mandarin magic, na ovoj slici su dva sloja laka bez top coata i slikano je u sjeni. Možete vidjet kako je ovaj lak vrlo sjajan sam po sebi :D Četkica u ovim Nailwear pro+ lakovima je standardna, a konzistencija laka je malo rjeđa, tako da kod lakiranja pazite da obrišete četkicu prije nanošenja jer inače višak laka zna počet kapat. Kao i kod mnogih narančastih lakova, ovaj ima jelly teksturu i vidljiva je linija nokta.

avonovi lakovi za nokte

This is the same but the picture is in the sun. The color is bright orange with golden shimmer that you can see both in the bottle and on the nails. With these polishes you get 12 mL for 35 kn currently in campaign 16 (or you can get 2 for 50 kn). Drying time even with the three coats is quite good and this shade also has a pretty good staying power, so it lasted up until two days when I got bored and put some other shade on :)

I ovo su isto dva sloja, ali na suncu. Lak je jarko narančaste boje sa zlatnim shimmerom koji možete vidjet i u bočici i na noktima. Kod ovih lakova dobijete 12 mL za 35 kn u trenutnoj kampanji 16 (ili 2 za 50 kn). Vrijeme sušenja i kod tri sloja je prilično dobro, a ova nijansa ima i prililno dobru trajnost, izdržala je dva dana dok mi nije dosadila pa sam je skinula i stavila neku drugu nijansu :)

narancasti nokti mandarin magic

And an extra I just wanted to show you how three coats look like. Slightly better but if you have longer nails then there will be a visible nail line. It's quite a bright color, great for sunny days or to cheer up those gloomy days like these. So do you like this color or do you stay away from oranges? 

I još jedna dodatna slika da vidite kako tri sloja izgledaju. Nešto je bolje, ali ako imate dulje nokte linija nokta će svejedno biti vidljiva. Boja je prilično upečatljiva i super je za sunčane dane, ali i za razveselit ovakve tmurne. Sviđa li vam se ova boja ili izbjegavate narančaste?

Disclaimer: I did not buy this product, it was sent to me by Avon Hrvatska for review. Every opinion stated in this post is honest and my own.
Proizvod mi je ustupljen od strane Avona Hrvatska za recenziju. Svako mišljenje izrečeno u ovom postu je iskreno i samo moje. 

22 comments:

  1. Koja boja! bas izgleda posebno, steta sto nije jace pokrivne moci, nevolim dok se linija nokta vidi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja, al zato imam namjeru radit layering s njom ubuduce ili je nosit samu na kratkima, onda ne smeta :)

      Delete
    2. ili staviti baznu bijelu ili narancastu, mislim da bi i tako mogla proci :)

      Delete
    3. da da na to sam mislila imam vec neke narancaste koje ce se dat iskoristit, a i bijela kad hocu nesto kricavije :D

      Delete
  2. Boja je preprepre! Evo baš danas nosim jedan narančasti! :D Ali moj nije ovako lip... Čim ima šljokice, za koplje je bolji od drugih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sljoke uvijek cine sve boljim :D Ja nekako imam percepciju da ti samo nosis crvene, dobro je znat da i druge boje te zanimaju :)

      Delete
    2. daaaa ponekad nosim i narančaste, roze i ciklama nijanse! :D

      Delete
  3. Svidja mi se na tvojim noktima, bice super za letnje dane... A ja... ja je izbegavam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za onda pogotovo, a mozda je i ti jednom prestanes izbjegavat :)

      Delete
  4. Nisam znala da Avon ima takvu nijansu . Baš je lijepa mada nisam od naranđastih :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju prilicno dobar izbor nijansi i vise linija lakova tako da se svasta da pronac :)

      Delete
  5. premda nisam sigurna kako bi se složila s mojim tenom, boja je ipak prekrasna, lak mi djeluje totalno sočno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm ne znam, mozda bi ti ipak odgovarao :D

      Delete
  6. Meni je simpatičan zbog totalno pogođenog imena. Prava je mandarina :)

    ReplyDelete
  7. Inače ne volim narančaste, ali ovaj mi se sviđa, baš lijepo sjaji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je bas je super sjajan sto je uvijek dobro za one koji ne vole stavljat top coat

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)