Tuesday, October 15, 2013

Steeler of the scene

It's new and I got it just yesterday but I love it and have to write about it right now :D Also it's limited edition and if I don't write about it now you might skip it in the stores.

Ovo je novi lak i tek sam ga jučer kupila, ali ga već volim i moram pisat odmah o njemu. Usto je i limitirana kolekcija tako da ako ne pišem o njemu sad, poslije bi moglo bit kasno i više ga se neće moći kupiti. 

essence zlatni shardovi

This is Essence Steel-ing the scene and it's a gold topper. When I saw the previews I was afraid it was just going to be some gold glitter, but it isn't it's gold shards (or maybe flakies if you want to call them like that) in a clear base.

Ovo je Essence Steel-ing the scene i opis mu kaže da je to zlatni topper (lak koji ide preko nekog laka u boji). Kad sam vidjela najave mislila sam da će ovo bit obični zlatni glitter i nisam se nadala previše, ali sam se ugodno iznenadila, nije glitter nego su zlatne krhotine (ili flejkiji ako vam više odgovara naziv) i suspendirane su u prozirnoj bazi.

essence gold topper

I had this three polish manicure yesterday and today I thought it would be cool to show you this topper over it so you can see how it looks on different colors. The picture is one coat of Steel-ing the scene in natural lightning without top coat over Catrice Spruced up, Catrice Pimp my shrimp and Essence Crazy me

Jučer sam nalakirala ovu manikuru od tri laka i danas mi je palo na pamet kako bi bilo baš fora vam pokazat ovaj topper preko sva tri da odmah vidite kako izgleda preko različitih boja. Na slici je jedan sloj Steel-ing the scene slikan u sjeni bez top coata preko Catrice Spruced upCatrice Pimp my shrimp i Essence Crazy me.

essence zlatni flejkiji

And this is also without top coat in the sun. You get 8 mL for 17 kn and it's now available in Muller stores, I don't know yet will it come to other stores later. The only problem I have with this topper is that it dries slowly and for a topper I don't appreciate that :/ But it's pretty so I forgive it. If you want it I hope you have luck and that you'll get it :) 

Ovdje je isto bez top coata, ali na suncu. Bočica ima 8 mL i košta 17 kn, trenutno se može kupiti u Mullerima, a hoće li doći u druge trgovine još uvijek ne znam. Jedini problem koji imam s ovim topperom je da se sporo suši, a za lak koji se stavlja preko drugih to stvarno ne volim jer se onda sve suši beskonačno dugo :/  Budući da je lijep ipak mu opraštam. Ukoliko želite ovaj lak, želim vam puno sreće da ga i uhvatite :)

26 comments:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moram ga uzet odmaaaaaaaaaaaaaaaah

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se! Preko Essence laka najlepše stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se ne mogu odlucit, a imam jos toliko kombinacija u kojim ga zelim isprobat :D

      Delete
  3. Prekrasan je,valjda ce doci i do DM-a ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da hoce samo radi ovih toppera, ostatak kolekcije nije toliko interesantan

      Delete
  4. Eto ga, čim si postala otišla sam u muller i već sam se vratila i ugrabila ga. imam iznimno loša iskustva s mullerima....koliko proizvoda ima na stalku, toliko ih je dostupno za prodaju. na ovom stalku stoje 4 ova proizvoda, ja sam ugrabila jedan, ostale idu prvim curama koje dođu, ako nisi među prve 4 cure, možeš zaboravit jer ovi u mulleru misle da je dovoljno samo 4 proizvoda imati vani. jad i čemer, mrzim muller, ali baš sam sretna da sam ga ulovila, makar si mi mogla preko twittera javiti da je stigao hehe samo se zezam, ovaj lak je fenomenalan. žalim sve cure koje će idućih mjesec dana pohodit muller i nadati se da su možda stavili nove proizvode na stalak - sjećam se kad sam to bila ja :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da si ga ugrabila, meni je Muller drag jer uvijek ima novitete i ja nekako najcesce imam srece da naletim kad treba, al ako vidim ispraznjen stalak otpisem tu kolekciju jer znam da nece nadopunjavat. A sto se tice obavijesti eh stavila sam jucer odmah na facebook status za tu i beauty beats kolekciju a ne volim na vise mjesta ponavljat iste stvari pa nisam stavljala na twitter, vjerojatno si ovo na fejsu promasila :(

      Delete
    2. fulala sam fejs, al nema veze, glavno da sam ga ugrabila...inače ima jedno prekrasno ljubičasto sjenilo u justin bieber kolekciji (i rumenilo je predivna nijansa) ali bruka me kupit jer je justin bieber...makar ne piše njegovo ime na proizvodu, ja bih znala i sramotila se. ali proizvodi su PREEEEDIVNIIIII

      Delete
    3. je divno je to sjenilo, meni i rumenilo, al bome ne mogu prec preko toga da mi pise boyfriend preko cijelog rumenila XD

      Delete
  5. sad i je totalno krivo što ga nisam uzela, nadam se da ću ga ipak još pronaći, predobro izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod ovih je uobicajeno you snooze you lose al drzim fige da ga jos nadjes :)

      Delete
  6. ajme ovo mi trebaaaaa :D preko bahama mame <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kvragu sad sam zakljucila da mi treba taj bahama mama XD i mislim da bi to bila krasna podloga, morat cu pronac neku burgundy za prvu ruku da probam

      Delete
  7. Aaaaa, još sam ga vidjela neki dan i razmišljala...vračam se po njega, mrak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces ga jos pronac, ovakve stvari prve odu, tako da nema puno razmisljanja kad imas srece i naletis

      Delete
  8. The chances that I'll ever get it are close to zero. Sad, because it's gorgeous! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your importers should really consider trying out cosnova I think you would really like Essence and Catrice

      Delete
    2. Yes, they should, but it's like in MJ song: "they don't really care about us" (c). I should make a photo of Essence display that we have here and show it to the world :D. Hopefully, I'll not be kicked from the store when I'll be doing that photo :D. As for Catrice, we don't even have a display, just a few (max. 20) colors

      Delete
  9. Joj kako dobro izgleda, ali dok ja stignem do mullera, kakve sam sreće, više ga neće biti :)

    ReplyDelete
  10. opaaaa vidi ti njega *.*
    ne treba mi, ne treba mi, ne treba mi... autosugestija hipnozom na djelu, imam već prestrašno previše bočica :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha treba ti :P doduse mozda imas srece pa neces naletit na njega :)

      Delete
  11. Predobar je! Ja zapravo najviše volim ovakve "pokidane glitere". Imam čak jedno Artdeco kremasto sjenilo s ovakvim pokidanim gliterima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, pa jel bocka na ocima kad su ovako pokidani, ne cini mi se bas ugodno?

      Delete
  12. Zanimljive ove "krhotine"! :-) Lepo stoje na svim lakovima koje si ovde prikazala, a pretpostavljam da ce lepo ukrasiti jos mnogo tvojih lakova! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoce sigurno :D vec imam hrpu ideja preko cega bi dobro izgledale

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)