Sunday, October 27, 2013

Project 365: Day 294-300

Week 43, a little bit of this and a little bit of that, but all in all ti was a good week :) A lot of sun even if it doesn't really show on the pictures :)

crtezi cvijeca

Day 294. Doodles

trgovina ribolovnom opremom

Day 295. Fishermen's equipment store

autoportret, svjetlo i sjena

Day 296. Light and shadows

cinestar movie theater

Day 297. Almost empty movie theater

drvece na suncu

Day 298. Trees in the sunshine


Day 299. Music instruments (bad picture, but I don't have anything else)

skoro potrosen ruz za usne

Day 300 Almost finished, one of favorites

21 comments:

  1. Moje omiljene ove nedelje su Trees in the sunshine i Light and shadows :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je nekako ova iz kina najdraza :)

      Delete
  2. Super fotke, zadnja je jako jako jako tužna :( ......... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je kad ga dokrajcim morat cu nac nesto slicno :(

      Delete
  3. Replies
    1. The fifth estate, ovo o Assangeu i Wikileaksu, nije bas bilo puno zainteresiranih, doduse i termin od tri popodne nije bas pomogao XD

      Delete
  4. 1. Što si radila u dućanu ribičke opreme? 2. Koji si film gledala? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupovala opremu za ribanje :D u Dubrovniku nije neki izbor pa onda ovdje kupim i posaljem ocu sto mu treba :)

      Delete
  5. the movie theatre picture is awesome! :) and what were you doing at the fishermen's store? do you like fishing? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I used to adore fishing as a kid, now I haven't done it in a really long time, but I was buying some supplies for my father :)

      Delete
  6. kino je vrh, al još veći vrh mi je ova fotografija tebe. baš je ono, OSOM! :D

    ReplyDelete
  7. tvoja iz sjene <3
    jel' pala koja ribica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaze majka da svaku vecer imaju fresku ribu, a ja mogu samo sjetno uzdisat na to :sigh:

      Delete
  8. Tako ponavadi izgleda kino, ko greva s fantom gledat kak film, pri nas tudi ni nekega velikega obiska. Mojemu očetu bi bila všeč fotka z ribiškimi palicami. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas ovisi i o terminu i o filmu, u tri popodne i na film koji nije bas popularan nije ni za ocekivat neki veliki broj ljudi :) Sigurna sam da bi ti otac uzivao u cijeloj trgovini, znam kakav je moj kad idem s njim u shopping, isto kao ja u parfumeriji :D

      Delete
  9. Baš volim ovakve postove, sviđa mi se fotka tvog lica i igranje sa sjenom.. Češće se fotkaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ma nije da se rijetko fotkam nego rijetko objavljujem ^_^

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)