Sunday, October 6, 2013

Project 365: Day 273-279

Week 40, wow :D and I'm getting lazy with photographing, I need to remember to take my camera out more often. Return of the bad weather did not help. And yes these posts will remain only in English it's all about the pictures anyway :)

vlak

Day 273. Trains, trains, waiting, trains

komad pite od kupina

Day 274. Blackberry pie by Lenka

bordo usne

Day 275. Time of year for berry lips again

ogrlica

Day 276. Necklace


Day 277. I'm terrible this is one of two pictures I have of the day >.< Golden Rose lipsticks


Day 278. Beauty UK Plumalicious

okruglo i hrapavo

Day 279. Very gritty

26 comments:

  1. Jao kako je divan ovaj bordo ruž <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je :D bas mi je zao sto su ga izbacili iz asortimana :(

      Delete
  2. Ja sam baš htjela napisati isto što i Dear Skin :) Divno ti stoje berry nijanse :)

    ReplyDelete
  3. Lepa je tvoja fotografija, a osim nje izdvojila bih Necklace i Blackberry pie (to govori ovaj sladokusac u meni)! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) pita je osim sto je bila lijepa bila i superfina :D

      Delete
  4. pita <3 super ti stoji berry ruz. Koje su nijanse GR ruzeva u pitanju? Sve su mi predivne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam jedino da je ova najtamnija ljubicasta 288, ove druge su mi totalno isparile, nisam imala namjeru objavljivat ovo nego cisto da imam podsjetnik za slijedeci put za shopping, al eto kad je na kraju ostala skoro jedina slika >.<

      Delete
  5. I love the dark lipstick! Looks great on you, dear
    Dora
    http://adropofindigo.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  6. hahaha neš virovat, prvo sam sinjala kolač i nisam odma skontala da je moj, nego gledam kao od čega je! jooooooj koja sam ja plavuša! :D al ne mogu virovat kako ti dobro stoje i ove mrvu tamnije boje ruževa. prepre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, mogla si me jos i recept pitat :P Volim ove tamne sad za jesen, dosta je bilo koraljnih preko ljeta :)

      Delete
  7. Super fotke kot vedno. Tale berry šminka ti res zelo paše in torta izgleda zelo okusno. :)

    ReplyDelete
  8. Oba ruža su odlična, glitter ♥ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo me strah da nisu isti, al sam odahnula kad sam vidjela da nisu :D

      Delete
  9. oh the pie looks so yummy! and love the look with that berry lipstick and earrings :)

    ReplyDelete
  10. Jako mi se sviđa kako ti stoji jaki ruž i sve drugo neutralno. Mislim da ti je to najbolji look! Dodše ja sam misnimalist što se šminke tiče, sou... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja volim malo izmijesat, al da moram birat jedno il drugo uvijek bi prije isla na jaki ruz

      Delete
  11. Ovaj ruž ti stvarno divno stoji! :) I meni bi trebala slična nijansa :)

    ReplyDelete
  12. Hvala :) Mozda da probas ovaj Plumalicious, je hladniji, al je negdje u toj obitelji boja. Mozes uzet i Bipinu Orchid olovku, ovdje je imam kao podlogu za ruz i ona je slicna

    ReplyDelete
  13. Beautiful make-up and necklace! :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)