Monday, October 28, 2013

Pink velvet manicure

 I've promised this manicure a while ago but it took some time for me to do it at a right time to do pictures :) So here is my first flocking manicure on the blog :)

Ima već neko vrijeme da sam obećala ovu manikuru, ali mi je trebalo neko vrijeme da je napravim u pravo vrijeme za fotke. Tako da mi je ovo prva baršunasta manikura na blogu :)

roza flocking manikura

First I put two coats of Essence Ultimate pink and while second coat was still  wet I dipped each nail in the flocking powder (velvet powder) and then removed the excess with a brush. Flocking powder I used was Mission flower from Guerilla gardening collection. This one isn't available anymore but Essence now has a flocking powder (burgundy I think) in the standard range so if you are interested check that out. You get (with this one at least) 0.8 g for around 25 kn. 

Započela sam sa dva sloja  Essence Ultimate pink i dok je drugi sloj bio još mokar sam umočila nokat u flocking puder (ovo mi je malo smiješno za prevodit jer nema baš adekvatnog nazivlja) i onda sam višak uklonila kistom. Flocking puder koji sam koristila se zove Mission flower i bio je dio Guerilla gardening kolekcije. Kolekcija je bila limited edition tako da se više ne može kupiti, ali je Essence u svoj standardni postav uveo flocking powder koji je mislim boje trule višnje. Kod ovog, a vjerujem i tog novog se dobije 0,8 g za 25 kn što je misilim dosta za puno ovakvih manikura. 

essence velvet powder mission flower

The first picture is in the shade and second one is in the sun. It's an interesting manicure to do every once in a while but the powder rubs of quite quickly and it get's wet when you wash your hands so it's a little strange. For me this will be a special occasion manicure only :) Do you like flocking manicures? Have you ever tried one?

Prva slika je slikana u sjeni a druga na suncu. Meni je ovo zanimljiva manikura za ponekad napravit, al se ovaj puder brzo izliže i još se smoči kod pranja ruku pa je malo čudan osjećaj. Ja ću ovu manikuru radit samo u posebnim prilikama :) Jel vam se sviđaju ove baršunaste manikure? Jeste li ikad probali napravit ijednu?

34 comments:

  1. super mi je u kombinaciji sa leopard tockama, kao sitni detalji na noktu, ovako mi izgleda pre cudno, kao male mave na noktu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme znam na sto mislis, skroz sam zaboravila na tu leopard manikuru, moram probat takvo nesto :D

      Delete
  2. Svidja mi se! :-) Imam flocking powder kupljen u Born Pretty Store-u, svetlo sive boje.. :-) Secam se da sam ceo dan dodirivala nokte, bas mi je bilo neobicno da osetim nesto tako barsunasto na noktima! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo je neobican osjecaj, draze su mi kavijar kuglice od nejga, al fora izgleda pa ce se napravit ponekad :)

      Delete
  3. Zanimljivo izgleda , baš za vas mlade :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde i ti si dovoljno mlada da ovo moze proc kod tebe ;)

      Delete
  4. Ovo mi je baš presmišno! :D Ko mali rozi džemperići na noktima. Zapravo, baš je cool! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je totalno :D Morala sam ih sad utoplit za nadolazecu zimu :D

      Delete
  5. Predivno. Vec odavno zelim da napravim ovako nesto, ali nisam nasla flocking powder u zeljenoj boji. :/ A tvoj manikir izgleda bas dobro. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces nac, ako se upustis u narucivanje preko neta sigurna sam da ima svega :)

      Delete
    2. Lepi su mi ovi rozikasti, ali meni treba zelen kao trava, ne pitaj za sta, imam neku fiks ideju u glavi. :D Nisam nikad narucivala preko neta, ne znam ni kako im ide sve oko slanja, postarine i sl. Uvek mi je lepse kad vidim stvar koju kupujem uzivo. :)

      Delete
    3. Bas u ovoj kolekciji je bio trava zeleni, ocito kod vas nije dosla ova kolekcija, ako uopce imate Essence nisam bas upoznata :( Nisam se ni ja jos upustila u narucivanje preko interneta al se bas razmisljam u zadnje vrijeme da bi mogla

      Delete
    4. Imamo Essence, samo zavisi u kako kojoj parfimeriji imaju sta. Ovde u ovaj Lilly u koji svracam nemaju uopste te praskice, a nisam imala vremena dalje da trazim. No, nije ni bitno, upravo sam kupila kod Kineza bas trava zeleni. :D

      Delete
    5. Da shvacam, al najbitnije je da si ti nasla sto si trebala :D

      Delete
  6. Ajme meni se ovo ne sviđa, ne mogu zamisliti da imam fluffy nokte, totalno mi je smiješno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudno je cudno istina, al kod noktiju sam za to da se sve treba probat :)

      Delete
  7. ja sam kupila essence rozi prah kad je bio u nekom LE izdanju i do danas ga još nisam isprobala...ne znam zašto...nego, ti nosiš leće, jesi li imala problema s lećama dok ti je ovo na noktima, pretpostavljam da ne smiješ staviti prste blizu oka hehe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerojatno je to isti ovaj koji sam ja koristila, a za lece ne znam ovo je otislo prije nego sam skinula lece, al i tako nokti ne dodju blizu oka nego lece skidam jagodicama prstiju tako da uz malo paznje mislim da ne bi trebalo bit problema

      Delete
  8. divna manikura za posebne prilike, baš me zanima kako mucice izgledaju kada se namoče

    ReplyDelete
  9. super bojica :D
    ovo više neću nosit, vidila sam Martinin komentar kako je to super za mlade :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D Martina vidi sto radis c-c-c XD

      Delete
  10. A baš, za posebne prilike. Tak i naljepnice za nokte, čudan je osjećaj na noktima, osobito ako se ne stave pravilno (kao što ja ne znam :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naljepnice jos nisam probala, nekako mi je to skupo za jedno nosenje, a nisam sigurna ni ja bi li ih stavila kako treba XD

      Delete
  11. Jako mi je bizarno :D Neprirodno je prva stvar koja mi dođe na pamet, ko neka genetska mutacija :D Al fora zgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D fora su mi asocijacije, znam da je meni isto bilo cudno kad sam prvi put vidjela, sad sam nekako vise navikla, pogotovo nakon sto sam probala :)

      Delete
  12. it's on my to-do list, I've already bought flocking powder, I'm just waiting for winter to come :)) you version looks quite inspiring, I like the flocking manicure you did!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I can't wait to see yours :)

      Delete
  13. Aaaaajme, ovo ti je preprepredobro <3 <3..

    ReplyDelete
  14. Ovo je baš jako fora. Mislim da ću si kupiti neku nijansu, ali umakati samo jedan ili dva nokta maksimalno jer nemam baš živaca za sve nokte, a i ne znam kako bih se snašla s time :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nisu neke komplikacije samo stavi neki papir kao podlogu na kojem ces radit inace ima dlacica svuda :D

      Delete
  15. Aww, it looks super cute! I haven't tried "fluffy" manicure myself yet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fluffys are cool :) You should definitely try :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)