Saturday, October 5, 2013

New in #7

This is a bilingual post, do you think it's too bulky or you don't mind? 
Ovo je dvojezični post, je li vam previše teksta ili vam ne smeta ovako?

I did a small shopping and got a few things so I wanted to show them to you, since I don't have anything else prepared. 

Danas sam  bila u maloj kupovini i dobila sam neke stvari, pa sam vam htjela i pokazati ih večeras budući da nemam ništa drugo pripremljeno. 

beauty uk maskara, lak za nokte, ruz

Finally I got my paws on some Beauty UK, there are a lot of things on my wishlist but these were the first things I wanted to try. I really adore the fact that mascara and lipstick are in cellophane and I am certain that nobody tried them before me. 

Napokon sam se dočepala nekih Beauty UK stvarčica, još imam puno toga na listi želja, ali ovo su prvi proizvodi koje sam htjela isprobati. Obožavam to što su maskara i ruž zapakirani u celofan jer znam da ih nitko prije nije isprobavao. 


Avon Instinct parfem

You already know that I was at Avon event and there I got Instinct perfume. 

Već znate da sam bila na Avon prezentaciji gdje sam dobila Instinct parfem. 



And a few things for my bathroom, I used all of my conditioner so I decided to try this Syoss one, we'll see will it suit me. Lotion and shower gel Spa by Bathique I got from Kozmo store to try out. I am not a lavender fan, but I think the lotion smells nice, while shower gel seems a little too intense, but I need to try it out in the shower. Did you try any of these products, if you did what do you think about them? 

I par stvari za kupaonicu, ostala sam bez regeneratora pa sam odlučila probat ovaj od Syossa, vidjet ćemo kako će mi odgovarati. Losion i gel za tuširanje od Spa by Bathique sam dobila na isprobavanje od strane Kozmo drogerije. Nisam veliki ljubitelj lavande, ali losion lijepo miriše, dok mi se gel za tuširanje čini malo preintenzivan, vidjet ću kakav će biti kod tuširanja. Jeste probali nešto od ovih proizvoda, ako jeste kakvi su vaši dojmovi?

Disclaimer: Some of the products in this post are PR samples Every opinion stated in this post is honest and my own.

Neki od proizvoda u ovom postu su PR uzorci. Sva mišljenja izrečena u postu su iskrena i samo moja. 

17 comments:

  1. Je li ovo ruž #17? Koja ludnica je nastala za njim. :D
    Iman i ovi lak isto, nsian ga još nalakirala na sve nokte, samo na jednom i fora je finiš, al mi se čini da se sporo suši.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je Plumful je, prekrasna je boja nije ni cudo da je svugdje prodan :D A brzina susenja, ne susi se super brzo ko neki drugi hrapavci, al mi se cini svejedno da je prilicno brz

      Delete
    2. Jao ne znam odakle mi Plumful sad sam vidjela da je Plumalicious

      Delete
  2. beauty uk si sa neta narucila ili ima i kod nas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. beauty uk imaš u kozmu od nedavno....što se tiče njihovih paleta sjenila kojima sam se ja veselila, ne planiram ih uzeti - pakiranje je slatko ali sjenila su preshimmerasta i jednostavno nisu dobro pigmentirana....

      Delete
    2. Vidim da si vec dobila odgovor :) Nadam se samo da imas kozmo koji ih drzi u blizini, imaju na webu popis trgovina u kojima je.

      TPR ja sam malo gledala testere, one bijele mi se cine dobre i vjerojatno cu uzet sve tri, one crne su bas jako shimmeraste i ne cine mi se tako dobro pigmentirane

      Delete
  3. Imam jako podvojene osjećaje o tim dvojezičnim postovima. Trebam tražiti dio koji čitam i generalno jesu malo kaotični. S druge strane kužim da ti je tako jednostavnije i nije da me preletavanje teksta ubija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to je i meni problem kod dvojezicnih, a skuzila sam i da mi ih je konfuzno pisat (sad jel kad sam probala napisat jedan). Zasad jos samo testiram sto cu i kako cu

      Delete
  4. Podržavam dvojezične postove! :D i ovu kupovinu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primljeno na znanje :) vidjet cemo kako cemo dalje

      Delete
  5. If you feel you need to write in your native language, then writing on 2 languages is a great option :). Personally I'll not stop writing in English because it's "international" language :).
    Nice haul, by the way! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah I know, but still many people in my country don't know it so well to read longer posts in English. I'm still undecided about everything.

      Delete
  6. I meni se sviđa što si postala dvojezična :D
    Ooo napokon da se prodaje nešto zapakirano u celofan! Kad bi sve bilo osigurano, svijet bi bio bolje mjesto. Šalim se, svijet bi bio bolje mjesto za nas koje ne čeprkamo po maskarama i ne guramo prste u makeup, a postao bi gore mjesto onima koji kopaju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh meni je ovo jako drago jer bar ce odvratit one koji se "dvoume" jel nesto tester ili nije, one neodgojene sam sigurna da cemo vidjet kako cupaju ovaj celofan usred trgovine XD

      Delete
  7. Ja sam uzela krasni sivi lakić od beauty uk i baš me oduševio. Sad moram po još, obavezno :D
    Podržavam dvojezičnost :) i sama pokušavam naći načina kako da se s tim snađem, pogotovo jer volim dosta pisati pa da si ne zakrcam post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja definitivno imam oko na jos ovih hrapavaca, a i poneke gliterice :D A dvojezicnost, eh da nikako iznac neko pametno rjesenje, al bit ce nesto valjda

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)