Sunday, October 20, 2013

Matcing manicure: Polka dots

This is another Sunday where you'll get two posts in one day :) And the first one is a matching manicure post. This week's theme was polka dots and since I avoid my dotting tool ever since I bought it I decided that this time I must participate :) 

Ovo je još jedna nedjelja gdje ćete dobit dva posta u danu :) Prvi post danas je post gdje se određeni dio blogerica odlučio napravit manikure na istu temu. Tema ovaj tjedan su točkice i budući da izbjegavam svoju točkalicu otkad sam je kupila rekla sam da ovaj put moram sudjelovati :)

crveno bijela tockasta manikura

I chose red (Essence Back to the 50's) and white (Golden Rose Milky way) and mixed it a little so I have some accent nails and regular nails :) How do you like it? :) 

Izabrala sam crvenu (Essence Back to the 50's) i bijelu (Golden Rose Milky way) i napravila kombinaciju tako da imam akcente na palcu i prstenjaku :) Kako vam se sviđa manikura?

Here are some other girls that did a matching manicure, I'll add the rest when they post their posts/Evo još cura koje su radile manikuru, ostale ću dodat kad budu objavile postove:
Cajkine kandze
Fantazija ja
Pudrijera
Petite cherie
By Danijela
Lickanje
Mrs fox's beauty box
T's world of colors
Nail crazy
Life travel love fashion

39 comments:

  1. So cute!!! Love the red and white combo!

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se sviđa i baš mi je drago što si prestala ignorisati tačkalicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je morat cu je cesce neignorirat mozda mi onda tockice budu ispadale ravnomjernije :)

      Delete
  3. Ova cijela manikura mi vuče na pedesete :)) baš kao što je i naziv crvenog laka :D Lijepo, lijepo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se :) Morat cu je jednom uz kakav pin up look napravit :)

      Delete
  4. Ajme presimpa je manikura!!! :D

    ReplyDelete
  5. volim ovu retro kombinaciju, super je <3

    ReplyDelete
  6. Skroz je u pin up fazonu! Divno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je prvotna inspiracija su bile one standardne crvene haljine s bijelim tockicama :)

      Delete
  7. Da znaš da je i mene tvoj manikir prvo asocirao na tačkaste haljinice iz 50tih:)

    ReplyDelete
  8. Izgleda retro i fenomenalno! :-) Bilo je vreme da obrises prasinu sa tackalice, nemoj sad da ti se izgubi iz vidokruga! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakon svih onih tvojih tockica morala sam i ja potockat nesto, samo moje nisu toliko uredne morat cemo se ja i tockalica jos puno druzit :)

      Delete
  9. Ovo mi je baš slatko :D thumbs up :)

    ReplyDelete
  10. Krasna kombinacija :)

    sparklewithlaughter.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super si skombinirala, rdeča in bela vedno izgledata krasno skupaj. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Je od tih klasicnih su mi nekako bijela, crna i crvena najbolje za skombinirat

      Delete
  12. I absolutely love this manicure! So cute! :)

    ReplyDelete
  13. Odlično!!! Opet nešto što vrlo vjerojatno ne bih stavila na sebe, ali mi je fantastično za vidjeti :)

    ReplyDelete
  14. Divno i jako efektno! :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)