Thursday, October 3, 2013

Instinct prezentacija u Avonu

 Today's post will be in Croatian and I'm talking about Instinct presentation, new perfume from Avon, so I hope you don't mind, but I'm trying out to see in which language I'll continue to post or maybe go bilingual, we'll see. 

Jučer smo kolegice blogerice i ja bile pozvane u Avonovo sjedište na prezentaciju novog Avonovog parfema pod imenom Instinct kojem je na svjetskoj razini zaštitno lice Megan Fox koja je idealno lice za parfem ovog tipa. 

avon prezentacija parfema

Instinct na svom počasnom mjestu kao zvijezda ovog događanja :) Ja i Cydonia smo došle malo ranije pa smo imale priliku poslikat sve na miru. Poslije su nam se pridružile MartinaNivesAnaZoraMake up ninja i Borina koja piše o ljepoti na Budi.in portalu. 

avon instinct male version

Tu je i muška verzija mirisa koja miriše jednako fino kao i ženska verzija. 


Imali smo i svašta fino za klopat i popit, moji favoriti su jagodada i ovi smeđe bijeli cupcakesi :D


Neki od proizvoda koji su raštrkani po raznim mjestima po uredu da se vidi čega sve ima. 


Palete, sjenila, ruževi, sjajila, sve sam to pomno proučila ^_^ Na početku nam je Lucija iz Avona rekla o čemu ćemo pričati i pustila svaku od nas da se pomalo predstavi.  


Zatim je Zora koja od nas i najviše piše o parfemima nam predstavila Instinct. Instinct na prvu miriše jako svježe i meni na prvi dojam se čini jako poznat. Nisam još uspjela definirat na što me podsjeća, ali mislim da je on jedan od mirisa koji jednostavno se tako čini poznat, što bi ga moglo učinit i jako popularnim među širim masama. Meni se na prvu miris svidio i veselim se daljnjem isprobavanju. Hvala Avonu na pozivu i ugodnom druženju :)

13 comments:

  1. Replies
    1. Hvala :D Sreca ovaj put sam imala vise vremena za njih pa su ispale bolje nego inace slike s eventova

      Delete
  2. Bravo za pisanje na Hrvatskom , weeeee. Sad mogu i ja uživati punim plućima u tvojim postovima.

    Fotke su besprijekorne kao uvijek, i drago mi je da ste se lijepo provele na ovom druženju :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam malo probat pa cu vidjet kako cu dalje :)

      Delete
  3. Jooooj cupcakes!!! Izgleda kao jedno fino druženje s finim ljudima i parfemima :D

    ReplyDelete
  4. oh I would really love to continue seeing posts in english in your blog (or bilingual posts)! In fact I see more and more girls (especially Russian girls) starting to post in English.. an you are going to exculde the language.. please please don't! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Honestly I don't know yet what am I going to do, I'm reluctant about going bilingual for a lots of reasons and I have a lot of reasons to write in English, mainly because it is the language that a lot of people in the world understand. Then I have a lot of people from my country saying that I should go back to writing in Croatian for a lot of other reasons. Now I'm left confused and not knowing what to do :/ I'll have to make a decision at some point I just haven't figured out what's best yet.

      Delete
  5. Izgleda da je parfem fin, a po fotografijama mi se cini da vam je bilo lepo druzenje! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se svidja, svjez je i nije puno sladak sto ne volim kod parfema tako da je dobro :)

      Delete
  6. super da i od tebe uhvatimo koju hrvatsku rič ;)
    krasne fotke, nadam se da i miris bude tako krasan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A e nisam odavno, a vidjet cemo kako cu nastavit

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)