Thursday, October 31, 2013

Halloween manicure: Candy corn gradient

Hello :) If you've been reading my blog for a long time you know that I don't really do Halloween, but I try to do at least something connected to this holiday. So this year I decided to do a candy corn manicure and in a gradient form. I know that tape manicure would probably be true to original candy but I wanted to do a gradient. Before I was deep in the nail polish world I've never heard of candy corn sweets, but you learn something new every day. But enough talking here is my manicure :) 

Zdravo :) Ako već dulje čitate moj blog onda znate da baš i ne obilježavam Noć Vještica ilitiga Halloween, ali se ponekad ipak potrudim napravit nešto vezano uz ovaj praznik. Tako sam ove godine odlučila napravit candy corn (ne znam prijevod mislim da ovog uopće nema kod nas za kupit) gradient manikuru. Za postizanje identičnog izgleda ovih slatkiša bi vjerojatno bila bolja izrada sa ljepljivom trakom, ali sam ja baš željela raditi gradient. Prije moje ovisnosti o lakovima nisam uopće znala za postojanje ovih slatkiša, ali tako je naučiš nešto novo svaki dan. Ali dosta je priče idemo na manikuru :)

bijelo narancasto zuti gradient

For this manicure I used a white Golden Rose Milky way, Essence Hello summer, and Avon Lemon sugar* and a make up sponge from Avon* . Picture is shot in natural light and manicure is topped with top coat to smooth everything over. There was a lot of clean up around as always is with gradients but luckily it's not anything dark or staining. What do you have on your nails today? Do you celebrate Halloween?

Za ovu manikuru koristila sam bijeli Golden Rose Milky wayEssence Hello summer, i Avon Lemon sugar* lak te make up spužvice od Avona*. Slika je slikana na prirodnom svjetlu i manikuru sam dovršila sa top coatom da zagladi sve neravnine i da ujednači izgled cijele manikure. Kod ozrade je bilo dosta čišćenja kutikula kao i kod svih gradient manikura, al sreco ovaj put nije bilo ništa tamno i što ostavlja boju. Što vi imate na noktima danas? Je li slavite Noć Vještica i je li se maskirate?

*PR sample

33 comments:

  1. I ja znam za candy corn samo zbog manikura, i iz nekih igrica...ali nisam vidjela to za kupiti kod nas. baš me zanima kakav je to slatkiš...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerojatno nesto mekano i superslatko, ako ih se ikad docepam javim :D

      Delete
  2. I love themed manicures, it's a lovely way to take part in celebrations without doing too much :)) and I love your gradient :)

    ReplyDelete
  3. Jao, ja napisah jedan poduzi komentar, a na kraju je blogger doziveo neki "crash" i sve je negde nestalo (ovo objasnjenje pisem za slucaj da posle odnekud bude objavljen i prvi komentar)... Hajde iz pocetka :-) Nisam uradila ni jedan Halloween manikir, kao ni prosle godine, mada sam prosle godine rekla kako cu se ove godine potruditi da nesto zanimljivo napravim... ali na kraju mi se nesto nije dalo... :-/ Inace, ne maskiram se, nista specijalno ne organizujem, samo sto mnogo uzivam u kupovanju slatkisa i bombonica i cekanju dece koja mi dolaze na vrata "trick or treat"! :-) A posto je moj muz ucitelj u obliznjoj skoli, onda nam svake godine dolazi dosta dece u posetu :-) Prosle godine smo imali par bas finih grupica u kojima su svi bili super maskirani: neke lepe super nasminkane vestice, pa onda kosturi, razni junaci (Superman, Batman) i par gusara...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Svidja mi se manikir :-) Ni ovde kod nas nesto nema tih candy corn slatkisa :-)

      Delete
    2. Izgleda da je totalno pobjego jer ga nema kod mene u ovim koji cekaju na moderiranje ni u nezeljenoj. Nisam znala da je u Italiji trick or treating popularan, ovdje to nitko ne radi, moram priznat da se bas i ne bunim na to :) al super je za klince da se zabavljaju :) I izgleda da candy corn nije bas europski prosiren :)

      Delete
  4. Baš ti je lijepo ispalo :)) Ni ja baš ne obraćam pozornost na Noć Vještica, nekako nikad nisam bila ufurana u to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je to i do drustva, bar kod mene nitko nije zainteresiran, mozda bi i mene povuklo da ima tko kome je to bas zanimljivo

      Delete
  5. Svaka čast na gradientu, to sam jednom probala i nije slavno završilo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj :( treba se malo pozabavit s njim ja sam lijevom rukom bila zadovoljna, desna je vec malo stekala, pogotovo ovako kad se boje ne stapaju i jednom kad narancasta dodje na bijelu vise nikad nije cisto bijelo >.<

      Delete
  6. ove godine uopće nisam stigla pošteno odradit ni jednu halloween manikuru i baš mi je žao jer su mi pravi izazov a tema na bacanje :(
    dobro si ovo napravila, taj žutac mi super izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta :( al ajde brzo nam dolaze bozicne i ostale :D Zutac je super, bit ce i swatchevi nekad uskoro :)

      Delete
  7. Joj super ti je ovo! Baš super, super!

    ReplyDelete
  8. super je gradient, predivan mi je taj narancasti essence. Ja sam ocito jedini tutlek koji nezna sto je candy corn :D idem guglat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ni ja nisam znala dok nisam vidjela manikure, samo sto ih ja gledam vec godinama XD

      Delete
  9. The candy corn nails look so good!

    ReplyDelete
  10. Baš je odlična manikura! Ja isto znam za taj slatkiš samo iz onih slika dekoracija za halloween američkih, kod nas tog nema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Mi bas ne idemo u trick or treating pa onda nam valjda ni ne trebaju :)

      Delete
  11. ja ne slavim taj blagdan jer u Splitu ga nitko ne doživljava, a ja ga još uvik nisam ni u Zagrebu doživila. ;) ali manikura je ekstra, ko bombon, ovaj narančasti lak mi je totalni vrh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nista morat cemo onda dogodine kakav blogerski helovin parti napravit :D

      Delete
  12. Ni ja ne slavim ali dobro dođe kao inspiracija za nail art :)
    Super ti je ispalo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To svakako, jos da znam crtat bilo bi svega, ovako se drzim ovih jednostavnijih :)

      Delete
  13. Odlična ideja. Teško da ću kopirati jer mi izgleda komlicirano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma joj daleko ti je ovo od kompliciranog, samo ti treba malo vremena, tri laka i spuzvica :D Mozda posnimim kakav videic kad budem iduci put radila pa da vidis kako je jednostavno

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)