Thursday, October 17, 2013

Golden Rose Vitamin E lipstick #94

Lip time today :D lately that's my favorite time :D 

Vrijeme je za usne danas :D u zadnje vrijeme mi je to najdraža tema :D

golden rose ruž za usne

This is my second Golden Rose lipstick, but first that I'm going to show you and first from this line (vitamin E line). It has a nice black plastic packaging with golden details. This is shade number 94.

Ovo je drugi Golden Rose ruž u mojoj kolekciji, ali je prvi iz ove linije (vitamin E linija) i prvi kojeg ću vam pokazati. Ruž ima finu crnu plastičnu ambalažu sa zlatnim detaljima. Nijansa koju ću vam pokazati je broj 94. 

ruž broj 94

One of the rare times I take a picture before I dive into the lipstick :) You get 4,2 g for 25 kn which is a very nice price for a lipstick like this. 

Jedan od rijetkih puta kad sam slikala ruž prije probavanja :) Ruž ima 4,2 g i cijenu od 25 kuna što je dobra cijena za ovakav ruž.

golden rose lilac shade lipstick

And onto the swatches, here it is in the shade and I think the color is truer to life on this one. I've heard that some girls have problems with Golden Rose lipsticks but I'm not one of them, this one is creamy, it doesn't dry out my lips, applies evenly and lasts average few hours, more if I don't eat or drink, less if I do. 

I sad na swatcheve, ovo je slika u sjeni i mislim da je ovdje boja bliža onoj realnoj. Čula sam da neke žene imaju problema s ovim ruževima, ali ja nisam jedna od njih. Ruž je kremast i ne isušuje usne, jednoliko se nanosi i traje nekoliko sati, više ako ne jedem i ne pijem, manje ako da. 

golden rose 94 lipstick

And of course picture in the sunshine :) This is one of the shades that I (very modestly ^_^) think looks great on me :) It is cool light pink with hints of lilac and probably changes a little bit depending on your undertone it would probably go more on the purple side on someone with cool undertone. With this type of shade you have to have your lips prepared before application even though texture of the lipstick is nice. But enough chit chat if you have any questions ask them in the comments, if you don't then tell me did you try Golden Rose lipsticks and how you liked them?

Naravno evo i slike na suncu :) Ovo je jedna od nijansi za koju (skromno) mislim da mi super stoji :) Nijansa je hladna svijetlo roza sa primjesom lila (ljubičaste) i vjerojatno se mijenja pomalo ovisno o podtonu. Na nekom hladnog podtona bi vjerojatno više išla na ljubičastu stranu. Sa ovakvim nijansama ipak trba dobro pripremit usne prije nanošenja iako je tekstura samog ruža dobra. Ali dosta čavrljanja, ako imate kakvih pitanja, pitajte u komentarima, ako ne recite mi jeste li probali Golden Rose ruževe i jesu li vam se svidjeli?

12 comments:

  1. Divan! :D OVakve nijanse spremam za proljeće, trenutno sam luda za crvenim i berry ruzevima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga uzela taman prije ljeta i iznosala na ljeto, sad se prebacujem i ja na crvene i berry, ali mi je ovaj isto as u rukavu :D

      Delete
  2. prekrasan je i iako te nisam vidjela s njim, vjerujem da ti super stoji ta boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit ce prilike jednom :) A i stavit cu vjerojatno i kakav look s njim u buducnosti

      Delete
  3. Ludilo! A ovo šta neki imaju probleme s isušivanjem, meni se čini da to stvarno ovisi od nijanse do nijanse, jer čini mi se po svim swatchevima koje sam gledala da su neke nijanse suvlje, a neke ipak kremastije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguce da je i do toga, ja ne mogu puno govorit jer imam ovaj i jos jedan iz druge linije i oba su mi dobra, al imam namjeru nastavit isprobavat pa cu vidjet kakve su ostale nijanse :D

      Delete
  4. ok, ušla danas u dm i nakon žvrljanja i zujanja među policama izašla iz njega, pazi sad, ne s lakom, nego s novim ružem ;)
    totalno ste me zarazile :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha treba malo varijacije i u kupovini :D lakova sigurno imas dovoljno na izbor

      Delete
  5. J habite en France, et je n en trouve pas! !!!! Sur quel site je pourrai en trouver?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello I'm sorry I don't know where you can find it since I'm not from France, but I hope you do track them down :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)