Thursday, October 24, 2013

Dark silver mirror

Today I'm showing you another nail polish that I got at Depend presentation at Kozmo. This is Depend 2048 and it's from the Mirror line. 

Danas ću vam pokazat još jedan od lakova kojeg sam dobila na Kozmo prezentaciji. Ovo je Depend 2048 i linija kojoj pripada je Mirror linija. 

depend lak za nokte

It's a darker silver foil nail polish, on the pictures there are two coats with top coat if I remember correctly :) Again you get 5 mL for I think this line is 25 kn (maybe 13 I'm not sure now) and it has good formula and dries quickly. For me longevity is satisfying it doesn't chip right away.  

Ovo je tamno srebrni lak za nokte za kojeg kažu da ima folija efekt. Na slikama su dva sloja sa top coatom ako se dobro sjećam. Kao što sam već spominjala u prethodnim Depend postovima lakovi imaju 5 mL i ovaj se može kupiti za 25 kn (nisam sigurna, možda je ova linija ipak isto 13 kn), formula je dobra i lak se prilično brzo suši. Trajnost mu je zadovoljavajuća, ne okrhne se odmah kao što mnogi lakovi znaju na mojim noktima. 

depend tamno srebrni lak za nokte

And this is the same but picture is in the sun. It's shiny and quite nice, I like to wear this one. You don't have to be super careful with the application, but you might see some brushstrokes then. That's it for today, it's quite late already :) Tell me do you like this nail polish?

Ovo je ista manikura, ali na suncu. Lak je sjajan i meni se sviđa, volim ga nosit. Ne treba bit jako pažljiv kod aplikacije, ali onda se ponekad vide crtice od kista. To je to za danas i tako je već prilično kasno :) Recite mi sviđa li vam se ovaj lak?

Disclaimer: I did not buy this product I got it at Kozmo event. Every opinion stated in this post is honest and my own.
Ovaj proizvod sam dobila na Kozmo eventu. Svako mišljenje izrečeno u postu je iskreno i samo moje. 

18 comments:

  1. Zelo mi je všeč. Jaz ga vidim kot super lak za uporabo pri nail artu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je dobro bi dosao i za tako nesto :D

      Delete
  2. Groznica subotnje večeri! :D Ludilo je!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe dobro ide i za izlaske probah vec :)

      Delete
  3. Lijep lak, ali, ne bih ga nosila samog. Uz detalje veselih boja i šljokica bi mi bio efektniji :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je zgodan i ovako sam, al ne bi se bunila ni na dodatak sljokica

      Delete
  4. Sviđa mi se, imam skoro isti od Beauty UK i obožavam ga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar i oni imaju ovakvu nijansu, nisam im jos dovoljno dobro proucila lakove, mislim da je onda taj definitivno isplativija varijanta :)

      Delete
  5. Lijep lak, mislim da imam nešto slično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) nadam se da imas i ovo je jedan od onih koje treba imat :)

      Delete
  6. Nosila bih ga! Baš je privlačan i upečatljiv.

    ReplyDelete
  7. Generalno mi se linija "mirror" slabije svidja, mislim na Kiko mirror, ali to je to... Ovaj srebrni mi izgleda nekako drugaciji, bolji, cini mi se da bi mi dobro dosao za sve i svasta, a i ovako je nosiv, mozda bih mu dodala samo neki detaljcic! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha slazem se kakvi tvoji crno bijeli cvjetici bi mu bas dobro dosli :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)