Tuesday, October 22, 2013

Catrice Put lavender on agenda

It's an oldie and it's discontinued but I want to show it to you because it's cool. I won't talk too much about it because you can't buy it anymore. Not my first choice of color but I've grown to like it. 

Ovo je jedan od starijih lakova i više ga se ne može kupit, al sam ga svejedno htjela pokazat jer mi se sviđa. Neću previše pisat o njemu baš zato jer se ne može više kupit. Nije baš moj prvi izbor nijanse, ali je ovo jedna od onih koje prirastu srcu s vremenom. 


This is Put lavender on agenda, two coats without top coat in the shade. 

Svakako ovo je Catrice Put lavender on agenda i ovo su dva sloja bez top coata u sjeni. 


This is also two coats without top coat but in the sun. This is a muted dusty purple, I'd say taupe with a little more of purple. That's it for today :) Do you like this nail polish and do you have it maybe?

A ovo je isto, dva sloja ali na suncu. Ovo je onako mutna prašnjava ljubičasta, rekla bi taupe s malo više ljubičaste. To je to za danas :) Jel vam se sviđa ovaj lak i jel ga možda imate?

24 comments:

  1. Jako mi je lijepa ova nijansa, volim tvoje nokte <3

    ReplyDelete
  2. Stari dobar Put Lavander, imam ga dugo i dalje sam luda za njim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga prilicno kasno otkrila, al drago mi je da sa ga uzela :D

      Delete
  3. Nemam, ali obožavam ovakve mutnjikave lakove za nokte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ima i slicnih za uzet tako da ako te uhvati zelja uvijek mozes nac :)

      Delete
  4. Replies
    1. Je sjecam se da su ga u Zaninom paketicu dobila :)

      Delete
  5. Simple and beautiful! I love dusty muted shades of lilac :)

    ReplyDelete
  6. Predivan! Imala sam ga, ali ga na kraju nisam niti probala jer se nekako držim Anny lakova pa sam ga proslijedila dalje, ali velim, nijansa je divna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ako trazis kvalitetu pretpostavljam da bi Anny mogao bit bolji, a sigurno imaju ovakvu il vrlo slicnu nijansu :)

      Delete
  7. da znaš da mi se boja sviđa... i da znaš da sam se namučila da ga nabavim za Tanju ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da i ti ima bocicu i sjecam se tvoje potrage :)

      Delete
  8. Meni je krasen. Nekako se mi zdi zaradi tega, ker je bolj dusty, perfekten za jesen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je nosit ce se jos ove jeseni definitivno :D

      Delete
  9. Super je nijansa i baš je nekako za ranu jesen, ovu toplu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je zato je vise manje mirovala ovo ljeto pa sam je sad izvukla :)

      Delete
  10. Da, da, ja sam od onih koja ga nije kupila (nekako mi se nije svidio na prvu) i sad se tučem po glavi...
    Zbilja je prekrasan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je stvarno drago sto sam se na kraju odlucila, dugo sam zakljucivala da mi uopce ne treba, al mislim da mozes nac nesto slicno kod drugih brandova, ako nadjem dupe javim :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)