Monday, October 7, 2013

Blue polka dots

The other day I unexpectedly discovered that we got Maybelline Polka dots nail polishes, though only four shades, pink, green, black and white glitter and this one the blue one. And guess what I couldn't resist the blue one even though I already have two types of black and white glitter, but what can you do when you have nail polish addiction :D

Neki dan sam  nenadano otkrila da smo dobili Maybelline Polka dots lakove u Bipi. Dobili smo samo četri nijanse, rozu, zelenu, bijelo crni glitter i plavu. Pogodite koju sam ja uzela, unatoč tome što već imam dvije vrste crno bijelog glittera. Ovisnica XD 


So I saw that it's a little too sheer to be worn on it's own so I took three blue nail polishes to try out as a base. On the thumb and pinky is Catrice Hip queens wear blue jeans, on pointer and ring finger is a light blue franken I made and on the middle finger is Catrice Blue cara ciao. On all fingers there is one coat of Maybelline 202 and a top coat. 

Rekla bih da je preproziran za samostalno nošenje tako da sam odabrala tri plava laka kao bazu. Na palcu i malom prstu  je Catrice Hip queens wear blue jeans, na kažiprstu i prstenjaku je svijetlo plavi franken i na srednjaku je Catrice Blue cara ciao. Na svim noktima je jedan sloj Maybelline 202 i top coat. 

maybelline 202

Here is how the whole hand looks like :) No sunshine these days so pictures are just how they are. My nails are short again and wearing glitter like this makes me more satisfied about them, even though I had to round them a little bit more than I like. 

I slika čitave manikure. Nema sunca ovih dana pa su slike takve kakve jesu. Nokti su mi opet kratki i zaobljeni pa mi se više sviđaju kad ovako nosim glitter na njima. 


And one picture in artificial light without top coat. I will try to wear 202 once on it's own I think three coats might be enough, but for regular wear I will use a base I think Blue cara ciao is my favorite, though Hip queens wear blue jeans is also nice. So are you interested in Polka dots nail polishes or are you sick of the black and white glitter trend? 

I ovo je slika na umjetnom svjetlu bez tp coata. Probat ću jedan dan nanijet 202 i samostalno, vjerojatno će mi trebat tri sloja, ali uobičajeno ga planiram nosit ovako s bazom. Mislim da mi je kod ovih favorit Blue cara ciao, al i Hip queens wear blue jeans isto dobro izgleda. Jeste li zainteresirani za Polka dots lakove za nokte ili vam je više dosta crno bijelih glittera.

28 comments:

  1. Jaz pa imam trenutno zelenega na nohtih, tudi slojenega čez en drug lak. :D Če ga boš nosila samostojno, boš potrebovala 3 sloje, čeprav se je meni po treh slojih zdelo, da je moder še vedno precej prozoren, ker se je videla skozi linija nohta. :D Meni je najbolj všeč čez Hip Queens Wear Blue Jeans. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da primjetila sam to, al vjerojatno cu pokusat jednom samo da vidim kako izgleda i onda dalje samo nastavit s layeringom

      Delete
  2. Such a cool polish! Too bad it's not wearable by itself, although it looks great as a top as well! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't mind it, I did think that I would be able to wear it by itself but it is what it is :)

      Delete
  3. Meni se ovo baš jako sviđa! Nisam baš inače od glittera (zamisli, šokantno :), ali ova kombinacija mi je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe mozda inace ne volis da se bljeska ili ih ne volis skidat, al drago mi je da ti se ovo svidja :)

      Delete
  4. Dobro je znati da ovih lakića ima i kod nas, zeleni će biti moj! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je cekala sam ih dosta dugo, nadam se da cemo i ubuduce dobivat i ove lakove koji nisu u standardnoj ponudi

      Delete
  5. Na nešto me podsjeća, ali ne znam na šta, moram se sitit... Ajme tebi ako budeš tri sloja stavljala, ko će to skinit! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam ja svoj trusty peel off base coat, samo ne znam sto cu kad potrosim ova dva koja imam

      Delete
  6. Mislim da kod nas jos nisu stigle ove dopune colorame, ali izgleda kao GR carnival :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce stic :D a te carnivale se zasad ne usudjujem kupit, bila sam neki dan u GR ducanu i nabrojala sam bar 13 lakova koji mi nuzno trebaju XD

      Delete
    2. Hahaha, istina odlicni su im lakici. No ovaj carnival se malo teze skida. Nije sada kao full gliter, ali ono, na kraju to prakticno ogulim s nokta.

      Delete
    3. Ma folija ili peel off base coat, ovako ih samo gulim mi se ne cini dobro za plocu nokta

      Delete
  7. baš su prekrasno ispali. ovaj look je presladak! <3

    ReplyDelete
  8. Nemam ni jedan ovakav gliter lak ali deluju mi jako zanimljivo i verovatno cu ga kupiti jednom prilikom! Ti si super uklopila ova tri plavca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces pronac stogod, bar jedan obican crno bijeli glitter je must have :D

      Delete
  9. omg kako su dobriii :D moram kupit što prije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces ih nac sto prije :D

      Delete
  10. jooooj morat ću sikupit kojeg <3
    ili ne, obećala sam si da sam za ovu godinu gotova s kupnjom novih lakova :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti ozbiljno mislis dva i po mjeseca ne kupit nijedan lak :D nekako ne vjerujem da ce to uspjet XD

      Delete
  11. It looks great layered, but I'd wear it on its own, I think :). I'll definitely buy it when I'll see this polish in the stores :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. We'll see if it looks ok on it's own :) I hope they get there soon :)

      Delete
  12. Imam jedan Golden Rose sa crno belim glitterom a imam i Confettis.. Mislim da mi je dosta, posto ih retko nosim, ali mi se dopadaju :-) Blue polka dots mi se dopada, najvise preko Hip Queens Wear Blue Jeans :-) A danas na noktima prvi put nosim Hip Queens Wear Blue Jeans, dobijen od Žane u swapu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja ta dva, al mi je eto trebao i ovaj :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)