Tuesday, October 1, 2013

Blue dreams of mine

So the time came when the weather is lousy and the pictures just won't come out right. None are sharp enough, lightning is terrible and I miss good old summer and sunshine. But enough ranting and onto the post. Today I have Gabrini 367 for you. 


Both pictures are shot in natural lightning but both are edited for color (upper one) or for brightness (bottom one). On the upper one polish color is closer to the real one in my opinion. Gabrini nail polishes from multivitamin line have 13 mL and I think they can be bought for 10-12 kn

gabrini plavi lak za nokte

On both pictures there are two coats and top coat. I would say this is is a medium dusty blue. Drying time is normal but fast drying top coat helps. Standard brush and slightly thin consistency I'd like it to be a little more pigmented. I wore it quite a few times this summer and now it reminds me of it :) Did you try Gabrini nail polishes? Any thoughts on them?

27 comments:

  1. Većina mojih lakića su Gabrini. I kupim ih za 8 kuna. ;)

    ReplyDelete
  2. I have the same problem with bad lighting :( the polish is lovely, the color may be not that unique, but it's dusty and therefore its great for cold months :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh your pictures are always perfect :) and yes it will be worn a lot this winter :)

      Delete
  3. Krasan je :) :) Sve više i više vjerujem da ne postoji plava nijansa laka koja mi se ne sviđa :) Kad su diiivni :)

    ReplyDelete
  4. Imam nekoliko Gabrini i svi su mi redom odlični. Imam i ja nekoliko ovih plavaca :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je jednom kad sam se navikla na miris (koji je los) bas su mi dragi

      Delete
  5. Imam bas ovaj 367 u kolekciji, ali ga nisam koristila tako cesto iako je lep. :)
    U principu imam jako puno Gabrini lakova, ne zato sto su preterano kvalitetni, vec zato sto nailazim na njih na svakom koraku pa me uvek privuce neka boja, i tako zavrsim sa 50 Gabrini bocica. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces ga koristit cesce :) ja ih zasad imam pet sest ali je u planu prosirenje :)

      Delete
  6. Pisala sam skoro post o Gabrini Summer Edition kolekciji i rekla sam sebi da više nikada neću kupovati ove lakove... jer nisu postojani, imaju neprijatan miris (verovatno kao rezultat štetnih sastojaka koje ovi lakovi poseduju), loša četkica...Imam ih dosta u kolekciji ali iskreno jedva čekam da ih se otarasim zauvek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iz te summer kolekcije nemam nijedan, al pretpostavljam da su slicni ko ovi, da miris je los, popis sastojaka nisam gledala tako da ne znam jel imaju sto nepozeljno. Postojanost mi se nije pokazala kao problem, al meni svi lakovi traju prilicno kratko tako da osim ako se ne chipa jako brzo ni ne primjetim

      Delete
  7. Prekrasan je! Ja nisam kao -Zvrk-Nails, ja sam vec odavno dostigla naredni stadijum: 100% znam da ne postoji ni jedna nijansa plave boje koja mi se ne dopada! :-) i.... nemam ni jedan Gabrini lak, nemoj reci nikome... a to nije zato sto mislim da nisu dobri, nego zato sto ih ovde stvarno nemam... a ovaj bih odmah skinula sa police u prodavnici...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam u tom stadiju :D A nadam se da ces se docepat Gabrinija slijedeci put kad budes u Srbiju isla, znam da ih tamo ima :D

      Delete
  8. Ovo mi je baš ljetna, mornarska boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je tamnoplava vise mornarska, al i ovo moze proc negdje na moru :D

      Delete
  9. ma plav je, pa mi se sviđa :D
    s gabrinijima kao i s većinom brandova - koja nijansa malo bolja, koja malo gora... ali u prosjeku za to malo kuna skroz pristojni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaboravila sam reći kako ti je ova plava kombinacija na očima mrak *.*
      dobro, vidim da ima i malo ljubičaste ;)

      Delete
    2. Ne znam ja kako ti je monitor podesen, al nema ljubicaste samo su plava sjenila :D Ako uspijem izvuc sto iz fotki postat cu cijeli taj look jedan dan

      Delete
  10. I haven't tried their polishes yet, but I love this one! :)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)