Saturday, October 19, 2013

Beauty UK prezentacija u Kozmu

This post will be Croatian only, it's about Beauty UK presentation in Kozmo store, but you can still look at the pictures :) 

Znate već da je došao Beauty UK u Kozmo i vidjeli ste već koji proizvodi su bili moj prvi izbor, ali sam jučer bila pozvana i na službeno predstavljanje brenda pa da vam napišem koju i o tome :)


Kao i na svakoj prezentaciji ukratko nam je predstavljen brand, ovaj put je tu ulogu dobila Ida Prester, nakon koje nam se obratila i PR menađerica Beauty UK-a te za isprobavanje proizvoda i šminkanje je bila zadužena Žana Kožul-


Ja sam malo za vas i za svoju arhivu poslikala par stvarčica na štandu, lakići naravno to nam je uvijek zanimljivo :)


Posh palete, recenziju Eden palete ćete dobiti kad je detaljnije isprobam, a do tad su i ove dvije na wishlisti, ova prva najviše zbog burgundy nijanse (druga u donjem redu), 


a ova zbog svih ovih živahnih boja, ova plava (četvrta u prvom redu) pogotovo. 


Još se nisam detaljnije upoznala s rumenilima, al samo zato jer si zasad ne dopuštam proširenje kolekcije rumenila :D


Na ovoj fotki su brow kit, Eden paleta, Define fx maskara ( i o njoj ću u budućnosti napisat par riječi) i primer. 


Druga strana s lakićima i ruževi, Son of a Peach mi je slijedeći na shopping listi :D Jeste li do sad bar zavirili na Beauty UK štand? Koji su vam proizvodi najzanimljiviji? Hvala Kozmu na pozivu i na ugodnom druženju :)

12 comments:

  1. Tako sam bila sretna da cu sve pokupovati i onda isto toliko nesretna kad sam skuzila da u moj kozmo to ne dolazi :D Morat cu do nekog veceg grada..i to brzo! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do tad slazi popis svega sto ti treba :D

      Delete
  2. Još nisam bila u Kozmu, ali planiram uskoro barem jedan lak za nokte kupiti! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis moram i ja uskoro stavit swatch onog kojeg sam kupila :D

      Delete
  3. Super događaji eto nama novog brenda. I ja ću svakako neki lak ubost za početak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo neka bude sto vise novosti, lose po novcanik, al dobro da ima sto vise izbora :D

      Delete
  4. beautiful palettes :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. da da, u 'mom' kozmu ništa od ovog :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj tvoj kozmo nije bas najbolje opremljen morat ces skocit do nekog veceg :D

      Delete
  6. Replies
    1. Zgodna je ta paleta, ja ne znam ocu li je kupovat jer mi se cine malo tamne nijanse, u Eden paleti imaju dvije mat nijanse koje su mi recimo dobre i za obrve :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)