Wednesday, October 30, 2013

Beauty UK Plumalicious lipstick

You know that a few days back I bought my first Beauty UK lipstick and today on Twitter I asked would you  rather see lips or nails on the blog and the answer was lips so I decided to type up a thing or two about this one. 

Znate da sam prije nekog vremena kupila svoj prvi Beauty UK ruž za usne i danas sam na Twitteru pitala što bi radije gledali danas, nokte ili usne i odgovor je pao na usne tako da sam odlučila danas natipkat koju o ovom ružu.

beauty uk ruz za usne

It has a black plastic packaging, pretty standard nothing heavy or super sturdy. I'm not sure how much you get because it doesn't say on the packaging or their website, but you can buy them for 27 kn at Kozmo stores. 

Dolazi u crnom plastičnom pakiranju, ništa teško ni posebno izdržljivo. Nisam sigurna kolika je gramaža budući da ništa ne piše na pakiranju ni na njihovoj web stranici, al može ih se kupiti za 27 kn u Kozmo drogerijama. 

plumalicious lipstick

The shade I chose is 17 Plumalicious and it's nice burgundy with some pink to it. Lovely color for autumn :)

Ovo je nijansa 17 Plumalicious i boja je nekakve trule višnje sa dodatkom roze u sebi. Divna boja sad za jesen :)

beauty uk sjajilo i ruz

On top of their lipsticks there is this little tub of gloss which is the same color as the lipstick but it's not very pigmented, I like this because some of the lipsticks are really matte and putting this on the top is helpful for wearing the lipstick. 

Na vrhu tubice imaju malu kao posudicu gdje se nalazi sjajilo iste boje kao i ruž, nije jako pigmentirano, ali mi se sviđa što je uključeno jer imaju neke mat ruževe pa bi ovo sjajilo moglo pomoć kod ugodnijeg nošenja.


beauty uk sljivasti ruz

Onto the lip swatches this is in the shade, it's applied straight from the bullet. All of their lipsticks have peppermint scent which is nice, the thing I don't like that I feel a cooling sensation on my lips after application, I don't know if it's just the case with me or everyone else feel it too. 

I konačno na swatcheve, prva slika je slikana u sjeni, ruž je nanesen izravno iz pakiranja. Svi njihovi ruževi imaju miris peperminta što je lijepo, al mi se ne sviđa što i kad tek stavim ruž i hlade usne. Ne znam je li tako svima ili se to samo meni događa. 

17 plumalicious ruz za usne

And this is a picture in the sun. This shade is nice and comfortable to wear, what I don't like is that color sometimes bleeds after a while into fine lines around the lips, I haven't tried it with a lip pencil but I hope it will help with that. This lipstick is nicely pigmented and lasts a pretty long time, it wold survive some eating if you are careful. Tell me do you have any Beauty UK lipsticks and do you have a shade to recommend? 

I ovo je slika na suncu. Nijansa je lijepa i ugodna za nošenje, ali ono što mi se ne sviđa je što ponekad se slijeva u fine linije oko usana. Nisam još probala nanijet olovku za usne prije, ali nadam se da će pomoć s tim. Ruž je i lijepo pigmentiran i prilično dugo traje, preživio bi i poneku hranu ako ste pažljive. Recite mi je li imate neki Beauty UK ruž i je li preporučujete neku nijansu :)

37 comments:

  1. Na žalost ovi ruževi nisu dostupni u Srbiji. Tebi stoji fenomenalno i OMG imaš prelepa usta :) Izvini morala sam da ti kažem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nemas se sto ispricavat za komplimente :) Nadam se da ce se i kod vas netko odlucit uvozit

      Delete
  2. vidi se malo da ti je 'upa' u dublje linije... ali boja mi se zato skroz sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma boja je savrsena zato mi ni ne smeta ta nejednolikost na usnama, a i ima ruzeva koji se puno gore ponasaju tako da je ovaj dobar :D

      Delete
  3. kupila sam ovaj i vampire, predivne su nijanse i stalno ih nosam :) (niki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I vampir i jos neki su mi definitivno na listi :D

      Delete
  4. Boja je predivna!! Ovo bi mogao biti moj prvi Beauty UK proizvod :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se mene tice definitivno dobar izbor :)

      Delete
  5. ok, imam ruž iz ove linije i nije mi ni palo na pamet da se tamo na kraju nalazi sjajilo...mislila sam da je to samo da znaš koja je boja hahahahahahahaha ono, da te ne čitam, NIKADA ne bih to pronašla hehehehehe doslovno sam otrčala u sobu i tražila može li se stvarno to odvojiti haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, ne bi ni ja odmah skuzila da nisam isto na nekom od blogova procitala da se to moze maknut :D

      Delete
  6. Ja imam ovaj i Vampire! Vampire je savršen i totalno ti ga preporučujem! Boja je tamno crvena berry nijansa i više je hladnog podtona ali mislim da bi svima stajala. Probaj! Više je mat od ovog ruža :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je i taj je na listi, doduse moram priznat da mi malo koja njihova nijansa nije na listi :D

      Delete
  7. Nisem preizkusila še nobene Beauty UK šminke, mi je pa nijansa te prelepa. Pakiranje me spominja na MUA šminke, ki imajo tudi gloss na vrhu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis MUA jos nisam isprobala al valjda ce i to doc na red :) a i ti ces jednom Beauty UK :)

      Delete
  8. Genijalno ti stoji, GENIJALNO! :D Ja jedva čekam ovih dana do Kozma, kupit ću definitivno neki njihov ruž i lak, oni me najviše mame! Ludilo! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Podrzavam i jedno i drugo, od lakova hrapavce, nisam jos pokazala ovog koji imam al bit ce uskoro :)

      Delete
  9. Divan je! I želim ga jako, ali ga nije više bilo u mom zadnjem obilasku Kozma :( Očito je ovaj ruž ultimativni hit trenutne Beauty UK postave :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ja sam ga isprva isto morala prilicno lovit, a sad nesto ne dopunjaju police bas precesto ili im se sve brzo proda, nadam se da ces ga ipak pronac

      Delete
  10. Imam ovu nijansu i obožavam. Non stop ga nosim, boja je baš predivna.

    ReplyDelete
  11. nije to nikakvo sjajilo to je samo uzorak ruža stavljen da se vidi prava boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije, puno je slabije pigmentirano i sjajnije je od ruza, ne bi imalo smisla da se otvara da je samo uzorak ruza, ruz vec imas u tubici :)

      Delete
  12. Meni se čini da je to prava nijansa za tebe. Moram već jednom baciti oko na ovaj brend

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja mislim da je :) Nadam se da ces i ti si nac stogod zanimljivo

      Delete
  13. Mene ne hladi, a netko mi je već rekao da ga hlade njihovi ruževi.. Možda nisam primjetila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda se sjecas da sam ti ja bila spominjala, ja ne znam je li to do mene ili do ove nijanse al mene hladi XD

      Delete
  14. Meni su super sve nijanse, ova mi je pogotovo lijepa, dobro kažeš da je baš za ovo vrijeme :) Samo mi užasno smeta taj pepermint miris, nema šanse da si ijednog uzmem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta da ti miris smeta, meni je ovo jedan od onih koji je ok iako bi bilo puno bolje da mnogi proizvodi uopce nemaju miris

      Delete
  15. Jako je lijep, ali nije baš bboja koju bih očekivala da ju vidim u tubici! Mislila sam da će u pitanju biti neka burgundy nijansa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreca da sad ima svega :D Ja nisam bas vjesta u opisivanju boja, da al ovo je dosta hladnije i rozije od burgundy nijanse, ne bunim se sto vise neobicnih boja to bolje :)

      Delete
  16. Baš super izgleda! Ja sam preskočila kupovinu ruževa, htjela sam jedno sjajilo za koji su imali tester ali ne i proizvode za prodaju lol (baš jedino ta nijansa koju sam si zapiknula lol).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da bilo bi bolje da su azurniji u popunjavanju polica, nadam se da ces ga nac, a i ruzeve vrijedi pogledat ako ti ne smeta pepermint :)

      Delete
  17. vec danima ulazim u kozmo, vrtim se oko ovog ruza kao macka oko vruce kase, kao uzela bi ga, ali imam takav mat ruz, pa nebi, gledam sada tvoje fotke, pa bi ga opet uzela :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha znam kako je i ja sam se malo vrtila, al mi nije trebalo dugo da ga ipak kupim :D

      Delete
  18. I ja sam prije koji dan kupila jedan i moram priznati da me neugodno iznenadilo (zasmetalo) to "hlađenje", al jednostavno nisam imala volje probavati tester u Kozmu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A na ruci vjerojatno ne bi ni skuzila, da to hladjenje mozda bude zgodnije ljeti, al dok je ovako vec hladno mi je no no

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)