Tuesday, September 17, 2013

Proizvodi u mojoj kupaonici (video)

Sorry Croatian only :) It's a video about the products that have been in my bathroom and that I've used during this summer and my opinion about them.

Ovaj put vam opet dolazim u video obliku :) Ako želite znati koji su se proizvodi našli u mojoj kupaonici ovo ljeto kliknite dolje na video. :D Video sam snimala u petak da ne mislite da je sniman danas, danas sam ga samo napokon stigla editirat i uploadat. U videu pričam o proizvodima koje sam koristila čitavo ovo ljeto i kratko što mislim o njima.


Je li vi koristite nešto od navedenih proizvoda? Koji proizvodi su bili vaši favoriti ovo ljeto?

8 comments:

  1. Nadam se da ćeš nać neko dobro misto za snimanje videa i u Zagrebu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E i ja, sve nesto gledam, al ovo sugavo vrijeme mi ne pomaze bas u tome :/

      Delete
  2. Imala sam par favorita ne previše. Vidim da dijelimo neke stvari, ovaj Balein sapun je stalna postava :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni u Dubrovniku je, tu u Zagrebu kako sam sama vise volim malo eksperimentirat, al se vratim i njemu :)

      Delete
  3. Nisam znala da DM drži otopine za leće. Cool. Ja koristim Total Care godinama i isto kao ti, ne usudim se mijenjati jer ipak je to oko. No, imala sam putnu bočicu Avizora i nije bilo smetnji s tom promjenom.
    Nisam probala ništa od tvojih proizvoda, ali si me zainteresirala za regenerator. Moja kosa je isto kao ravna, ali i nije. Mada, više se ufrče kad je vlaga u zraku. Ide mi na živce jer dobijem šipražje na vrhu glave.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drzi, al iskljucivo ovi s ljekarnickim odjelom, ja sam prije koristila neku drugu vise sam i zaboravila kako se zove, al je onda bilo onih nekih gluposti pa su je povukli pa sam se vratila ovoj (ova mi je inace bila prva). Probaj regenerator meni se cini da pomaze i s tim, te mlade kose imam hrpu i uvijek izgleda ko da imam aureolu oko glave kad to krene letat XD

      Delete
  4. aj malo se potrudi i nađi i u zagrebu misto za vloganje ;)
    nadam se da si doooobro zapamtila to posljednje kupanje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A evo sve gledam ovih dana, al mi svjetlo predstavlja probleme, prirodno cu tesko uhvatit, a umjetno em ne izgleda dobro em nije dovoljno jako. Jos cu vidjet malo pa mozda smislim stogod

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)