Thursday, September 5, 2013

New in #6 (ish I guess ^_^)

I did a little shopping today so I thought why not show you what I got. It's not much I haven't been buying anything lately but when I saw Essence new range came to my DM store I had to get these two sand effect nail polishes :D Can't wait to try them and show them to you :)

lendoxia novosti

I read that this foam face wash is good so I decided to try the travel size. I also got a back up peel off base coat and new base coat (Essence ultra nail repair)

sail boat at sea

Today was almost prefect day so I want to show you the sunset that I captured :D I hope you have a nice evening :)

24 comments:

  1. Jedva cekam da poswatchas ovaj crveni pjeskic,zanima me da li je kao p2 illegal ili je drugaciji :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su prilicno slicni, al nemam illegal tako da ne znam, nadam se da ces vidjet po swatchevima, probat cu ih progurat preko reda ^_^

      Delete
  2. Great buys :) I can't wait to see swatches of the red sand polish :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It looks like he will be first one up of the two :D

      Delete
  3. Mene najvise zanima ovaj peel of, kako to funkcionira uopce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislila sam napravit kakav video o tome, al kako su ga izbacili iz prodaje nisam sigurna jel ima smisla. Ukratko naneses njega kao normalni lak (ja stavljam dva sloja) pricekas da se osusi (inace je bijel, a kad je suh je proziran) preko njega normalno nalakiras lak koji hoces, pazis da se klonis tople vode bar dva tri sata (jer je peel off topljiv u vodi pa se moze odlijepit ako prerano dodje u kontakt s vodom) i onda nosis manikuru koliko hoces ili koliko drzi (brzina chippanja mi je negdje kao i kod normalnih base coatova tako da to nije problem) i onda kad hoces skinut uzmes recimo drveni stapic i odignes malo lak gdje najlakse ide i onda ga nekad mozes doslovno odlijepit u komadu, a nekad je malo problematicnije pa treba malo i skidanja u komadicima, ovisi o dosta faktora, al recimo ruke u toploj vodi prije skidanja pomazu, tipa nakon pranja kose lakse ide dolje. I onda jos na kraju s malo odstranjivaca prebrisem sve nokte da se uklone moguci zaostaci laka ili peel offa. Meni je ovako jednostavnije nego bavit se s folijama i takvim odstranjivanjem laka. Ovo koristim samo za glittere, puno se lakse skidaju, a za obicne manikure ovo nema smisla.

      Delete
    2. Da, mene isto ovaj peel off zanima, nikad čula za to, a zvuči mi genijalno! Daj slobodno video, jer znaš kako Essence često radi ajmo reći kopije, pa možemo pretpostavit da već ima ovakvih proizvoda.
      A druga slija je za uokvirit!

      Delete
    3. sto mislis da bi ga mogli vratit, a ne znam nije im bas dugo bio na trzistu, al znaju neke stvari samo prepakirat, nadam se da cu ovih dana nac vremena pa ce se nac i to medju idejama za snimanje :)

      Delete
  4. Baš me zanimaju ovi lakovi, čine mi se super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu :D Tek sam ih kupila a vec kontempliram kako ce mi trebat koja bocica za back up u buducnosti :D

      Delete
  5. Ti sand laki so zelo priljubljeni, meni je uspelo dobiti samo črnega, pa še to v Avstriji, pri nas so bili takoj razprodani. Bel me še mika, za rdečega pa še nisem ziher, če bi ga vzela ali ne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala srece da sam dosla na svjeze napunjen stand :D (iako sam pretpostavljala da bi ga trebali napunit jer je taman dan prije bio prazan i maknuli su one oznake sa proizvodima na snizenju). Bijelog nisam htjela sad uzimat jer sam vidjela po swatchevima da je malo proziran, al prilicno sam sigurna da cu ga uzet u buducnosti :D

      Delete
    2. Kod mene su dobili samo crni :((

      Delete
    3. jel imate jedan ili dva stalka u tvom dmu, nadjoh ih u onom na dva stalka, a samo je crni bio na primarnom, pa moguce da je do toga, probaj pogldat ako imas dm sa dva stalka

      Delete
  6. Jedva cekam da vidim "hrapavce"! :-)

    ReplyDelete
  7. Ovaj crveni lakić mi se sviđa, baš me zanima kako izgleda na noktićima. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit ce uskoro, samo da malo istestiram trajnost i te sitnice :D

      Delete
  8. Ovaj crveni lak mi je zapeo za oko, mogao bi se naći u mojoj kolekciji :D

    ReplyDelete
  9. nemoj zezat, već su u dm-u??? bojim se da ne stignem prije ponedjeljka :(
    krasno izgledaju... ma ćim vidim da je hrapavac u pitanju izbezumim se ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u Dubrovniku jesu, a ako su dosli do tu onda su vjerojatno dosli svugdje :) da hrapavci su mmm definitivno jedan od drazih trendova u zadnje vrijeme

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)