Wednesday, September 11, 2013

Neutral tanned make up look

Today I was in the mood for a more tanned but still neutral look, since I'm usually pretty pale and I avoid tanning I wanted something different. I don't usually use bronzers so this is a change for me, for you probably this is really light (even though I have a lot of make up on). 

neutralni make up

So many products I used are already discontinued and I know that it's slightly annoying but you can always find something similar if you want to do the same look. Of the products that aren't discontinued I used Beyu BB Cream in shade 2*, Catrice Date with Ash-ton eyebrow pencil, Essence lip cream in shade 03, Catrice Camouflage cream in 020 Light beige for under my eyes. Both pictures are in natural light. 

neutralni bronze look

And here you can see what I did on my eyes, just a little light yellow gold in the inner part of my eye, and light bronze all over the eyelid, and just above the crease a little bronzer that I used on the rest of my face (cheeks, forehead, chin, neck). Do you like what I did? Would you do something different?

*PR sample

22 comments:

  1. lagano i prozracno, bas mi se svidja

    ReplyDelete
  2. još samo da je bilo na usta stavit neki ruž ili sjajilo ove boje ali s blagim zlaćanim shimmerom, bila bi prava summer look cura. Kad bolje pogledam, možda ovaj ruž i ima shimmera, al na prvu mi djeluje skroz mat. neloše i tebi ni ne triba puno bronzera, stvar je u tome šta s bronzerom i tribaš postić ovako prirodan look. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je mat je ovo cudo, drugi put bi mogla preko njega stavit jedan malo svjetliji ruz koji ima zlatni shimmer u sebi pa ce onda bit taman ovako kako kazes :) Ne znam nisam bas na ti s bronzerima pa me uvijek strah da necu stavit previse

      Delete
  3. Volim neutralan izgled i sviđa mi se tvoj look. Posebno su mi sjenila jako lijepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D moram i ja malo odmorit od crvenih ruzeva :)

      Delete
  4. Jako prirodno i svježe, I like it. Usne mi se posebno sviđaju, ali ovaj korektor za podočnjake mi se ne čini najsretnije rješenje, možda da je mrvicu svjetliji bi još bolje prekrivao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nisam ga puno ni stavljala, strah me da ne bi bilo previse cakey, a ovo je srednja nijansa, tako da za zimu definitivno cu kupit i onu svjetliju

      Delete
  5. Baš ti lijepo stoji ovaj prirodan look, jako mi se sviđa :))

    ReplyDelete
  6. Pretty :)) Ti kažeš bronze look, a meni je baš natural :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buduci da sam inace blizu boji bijelog zida ovo je za mene bronze :D

      Delete
  7. Tale makeup ti res paše. Jaz imam zadnje čase tudi najraje naraven look, ampak malo več barve na licih in ustnicah. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) primjetih jednostavnost kod tebe, valjda kako je bilo vruce ovo ljeto nije nam bilo do neke velike sminke kad se sve otopi

      Delete
  8. osobno mislim da bi ti uz ovaj look bolje stajao malo upadljiviji ruž... ili sam te ja samo navikla vidjeti s takvima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e al onda ne bi bio neutral :) al da inace bi vjerojatno stavila stogod crveno ili malinasto

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)