Tuesday, September 24, 2013

Here's my number, call me! There is no maybe ;)

The other day I showed the red one and today I said why not show the black one too before pictures gather dust in my folder :)

essence sand sparkle effect crni

This is Essence Here's my number and it's the second one of the sparkle sand effect nail polishes. It's a dark grey glitter with some holographic glitter particles. First picture is in the shade, second is in the sun, and third one is also in the shade .

essence crni hrapavi lak za nokte

This one also sparkles in the sun and looks gorgeous. I was surprised but you can even see the holographic particles in the pictures :D What new to say, 8 mL for around 13 kn. Available pretty much everywhere where there are Essence stands. 

glitter lak za nokte

I had to include this picture I like how all is blurry except the ring finger :) 

And an extra, here is a video so you can see how this one and Me and my lover sparkle in the sun :)


26 comments:

  1. Prekrasan lak! Svidjaju mi se i sicusne plave cestice u njemu... dobro, dobro, ima ih i drugih boja, ali ja prvo vidim plave...! Imam jedan slican hrapavac, Kiko, ali nema toliko raznobojnih cestica... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ovaj je bas pun svega, nimalo dosadan :D

      Delete
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sutra MORAM kupiti!!! :O

    ReplyDelete
  3. ovo izgleda kao nešto što definitivno moram imat <3

    ReplyDelete
  4. Uuu ovaj mi se jako sviđa! Ja bih naravno njime samo jedan nokat uz nešto neutralnije, al baš je divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da moze se i tako, meni svakako nije too much ni kao ful manikura :)

      Delete
  5. Wooow, fantazija je i super ti stoji!

    ReplyDelete
  6. ajoj i ovaj je savršen...fenomenlani lakovi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ovo im je puno pogodak, svidja mi se ovaj trend hrapavaca :)

      Delete
  7. Meni je prečudovit, čeprav se mi zdi, da se ssuši dosti počasneje kot ostali sand laki, ki jih imam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, meni se ucinilo da se crveni sporije susi, mislim da ga treba nanijet u sto tanjim slojevima da se brze osusi

      Delete
  8. Ajme, ajme! Predobro izgledaju i jedan i drugi, pogotovo ovo presijavanje na suncu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ludnica je totalna, zao mi je jedino sto ide zima pa nece vise bit toliko sunca

      Delete
  9. Replies
    1. Hvala, rekoh kako sam pocela sa snimanjem da bi mogla i ovako kratke videice ukljucit svakako je korisno kod sljokicavih lakova

      Delete
  10. Ovaj odlično izgleda! :) Ja sam uzela Hey, Nude! i skroz mi je bezvezan :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pretpostavljam da je to njudasti hrapavac, ja ga jos nisam kupila pa ne znam sto bi rekla, al ovaj je sigurno bolji bar po swatchevima koje sam vidjela

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)