Saturday, September 28, 2013

Eveline aqua platinum 426 lipstick

Are you in for a lipstick review today? I've finally edited some pictures so I have something to show you :) 

eveline ruz za usne

This is Eveline aqua platinum lipstick in shade 426, it costs around 20 kn for I believe 4 g of product, but it's not written anywhere on the packaging so I might be wrong.

eveline rozi ruz

This is a picture in the shade. Applied straight from the tube, it's a medium pink  and it's appropriate for lots of looks because it's not really a statement color, but it's not very neutral either. I wore it a lot this summer. Texture is creamy and it's not drying. It doesn't last very long on the lips but it doesn't disappear immediately either. 

eveline pink lipstick

And this is a picture in the sun. The only thing that bothers me about this lipstick is the smell and it smells pretty strongly of watermelons (really, a lipstick?) and I really dislike watermelons. After application I don't smell it on the lips but I would be really happy if it smelled of anything else. I still didn't buy any other shades and I probably won't, but I really like this shade and I'll definitely use it up. Do you have any Eveline lipsticks? What's your favorite shade?

14 comments:

  1. Barva je res krasna, taka poletna mi deluje. Sicer pa od Eveline razen eyelinerja nisem nič preizkusila, ker mi je stojalodelovalo precej neprijazno, pol stvari je manjkalo, swatchi popackani, da jih nisi upal v roke prijeti ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja taj eyeliner jos nisam probala iako je vec dulje vrijeme na listi za kupovinu. Da i kod nas zna cesto sve bit ispackano, srecom ovog sam nasla novog sa naljepnicom preko otvora, a ima i prozirni dio poklopca na vrhu da se vidi jel ruz citav sto mi je super

      Delete
  2. nemam nijedan njihov ruž...a ni ja baš nevolim neke intenzivne mirise. Boja je jako lijepa, upečatljiva, primjetna a nije nimalo drečava.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ne bi intenzitet bio toliki problem da bar mirise na nesto drugo, ovako svaki put mi zasmeta

      Delete
  3. Mislim da je ovo ona nijansa koju obje imamo i baš će biti zanimljivo kada ju budem imala na blogu ovi dana, da vidimo kako ova nijansa izgleda na dva različita tena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ta je, meni je ovaj jedini njihov, a definitivno ce bit zanimljivo vidjet razliku :)

      Delete
  4. wow, prekrasna nijansa....nisam probala niti jedan njihov ruž, ali baš bi mogla ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako nemas problema s mirisom lubenice definitivno preporucam :D

      Delete
  5. Uff odmah me odbija ovo s mirisom, ne bi to mogla podnijeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ga preskoci ima drugih ruzeva koji nemaju takvih problema :)

      Delete
  6. Meni bi ovo bio totalni ljetni hit da sam znala prije! :D Ja obožavam lubenicu i njen miris! Super ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srecom ovo je standardna postava pa ima i iduce ljeto :)

      Delete
  7. joj, dosta mi je ovisnosti o lakovima, sad ću totalno morat počet kupovat i ruževe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to sam ja napravila :D vidis da je sve puno ruzeva u zadnje vrijeme

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)