Thursday, September 26, 2013

Bourjois healthy mix serum foundation

 In case you were wondering what is my favorite foundation I've tried so far, I thought it would be nice to write a few words about it and add it to the million reviews of it that are out there :D

Bourjois Healthy mix serum puder u nijansi 51 light vanilla

It is Bourjois Healthy mix serum foundation in shade 51. You get (standard) 30 mL for around 105 kn (depends on the store). 

hm serum jedna pumpica

And here is one pump of it on my hand. I usually use this much or a little less depends on the coverage I want that day. It's a light to medium coverage, an it's nicely buildable. On my combination skin ti sits very nice and it's hydrating for my skin. On my T zone I need some mattifying powder if I don't want it to get shiny during the day. It lasts well on the skin, not 16 hours as they claim, but 6-8 I would say. 

lice bez sminke

And the worst part for me ^_^ my bare face :) I have some spots that need coverage and to even out my skin. On a days like this I use a concealer after foundation. Downside of the foundation is that it doesn't have SPF but I use a face cream with SPF before application. 

healthy miks serum na licu

And my face with Bourjois Healthy mix serum foundation in shade 51 Light vanilla. I didn't want to copy the ingredients list but it doesn't have anything that bothers me and it's not comedogenic. Did you try this foundation? If you have combination skin, what is your favorite foundation?

22 comments:

  1. Nisam probala serum verziju, imala sam obični HM, a vidim da nam stiže neki novi Happy u ponudu, pa možda njega isprobam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bi bila i probala i obicnu da nasi uvoze 51 cu ovako mi je 52 pretamna :/ a nadam se da ce za taj novi uvozit sve nijanse pa bi se moglo probat

      Delete
  2. Wee, moj najdraži puder :D Vidim da i ti koristiš istu nijansu :D Doduše, čujem da ga povlače iz prodaje ili tako nešto, budem si rezala žile žiletom s praktikuma xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm morat cu ja tebe onda zagnjavit koje nijanse koristis kod drugih pudera, meni je ova skoro pa savrsena. A povlacenje iz prodaje :O ne zelim cut za to, valjda nisu toliko ludi, jesu li?

      Delete
  3. Nažalost nisam probala. Morat ću se podrobnije pozabaviti nijansama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi tebi trebala odgovarat neka od tamnijih, tipa 53 ili 54

      Delete
  4. Meni je ovaj puder jedan od najdražih, ako ne i najdraži!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je samo pohvale citam za njega, nadam se samo da ovo sto Cydonia kaze da ga izbacuju nije istina, bila i to velika greska

      Delete
  5. Nisam probala. Sviđa mi se što lagano prekriva jer ne podnosim bit 'zbetonirana' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga uopce ne osjecam na licu nakon sto ga stavim, definitivno ne betonira al pokrije sto treba pokrit

      Delete
  6. Nisam još probala al to želim što prije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozuri za slucaj da ga stvarno izbacuju, ja moram definitivno otic kupit novu bocicu jer iz ove cijedim zadnje kapi

      Delete
  7. ako ikome može pomoći ja sam nedavno u bipi našla nijansu 51 i mislim da su upravo bili napunili policu.. nisam ga nažalost našla u dm-u, kozmu ili mulleru :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na informaciji i sama cu se zaputit u bipu da ne trazim okolo :)

      Delete
  8. Kot slišim, naj bi bil serum boljši od foundation verzije, tako da ko porabim svojega, kupujem tega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam i ja isto citala, jedino mislim da obicni healthy mix ima bolje prekrivanje od ovoga

      Delete
  9. mislim da nijedan ne traje 16 sati, pogotovo ako je kremast, ali nekako mi nije ni realno toliko očekivati nekakvu savršenu pokrivenost....ovakvi nekakvi, za koje imam osjećaj da mi hidratiziraju kožu, su ono što obično tražim...doduše cijelo ljeto nisam stavila nikakvu podlogu, moram provjeriti kako stojim sa rezervama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ono ako ne traje voljela bi da ne pisu gluposti, al to su samo moje nade. Da i ja sam ovo ljeto bila vecinu vremena bez icega, al sad je zahladilo pogotovo tu u Zagrebu pa se vracam jacoj sminci

      Delete
  10. Koristim ga isto, samo u nijansi 52 i nije mi baš toliko dobar da bi mu dizala spomenik, al ono, okej je. Meni ne treba neko veliko prekrivanje, tako da mi je po tom pitanju okej, nije mi zazvao nikakav nered na licu...I da, u većini recenzija koje sam pročitala svi naglašavaju kako je JAKO žut, al meni očito nedovoljno jer bi htjela da je još žući...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jesu prilicno zuti, al ne bas skroz skroz, ja mislim da sam ja neutralna prema zutoj i ova 51 mi je skoro savrsen match

      Delete
  11. Stalno ga se spremam probati, a nikako... Budem, klasični HM mi je ipak HG drogerijskih pudera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti se i ovaj svidjet, al nesto su praznjikave police s njim, ne svidja mi se to, nadam se da ga ne ukidaju

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)