Saturday, September 14, 2013

Bella Sparkles

I bought it a while ago and these are a little older swatches but since I still haven't shown you, this is Essence Bella. It's in the standard range and this is a glitter part from the twins reloaded range. Since they have changed it up these polishes have 5 mL for the price around 14 kn. 

essence twins reloaded glitter

On both pictures there is one coat of Bella over Essence You are a heartbreaker (50's reloaded LE) and with top coat over it. First picture is in the shade,

essence glitter

and second is in the sun. This glitter has dark silver, blue and larger holo particles suspended in a clear base. I'm sorry that the picture in the sun doesn't show how sparkly it really is. There is nothing more to say about it, I like to wear it in various combinations, with which polish would you pair it with?

20 comments:

  1. baš sjajno izgledaju

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Glitteri:)) Baš su mi zgodni ti njihovi parovi kao i nazivi :) Ja sam jednom davno imala Bonnie & clyde (tirkizno plavi i šljokice u tako nekim plavičasto-srebrnim nijansama, ako me sjećanje dobro služi) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je Clyde je taj plavi, imam skoro sve glittere iz te stare linije (mislim da mi samo edward fali) radije bi da su promijenili imena kod novih, al dok su drugaciji glitteri super je :D

      Delete
  3. Sviđa mi se kombinacija samo bih ja šljokice uvijek na jedan izdvojeni prst :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se tesko zaustavim kad pocnem s jednim :D

      Delete
  4. Sviđa mi se, ovo su mi baš boje po guštu :))

    ReplyDelete
  5. Lovely glitter! I'd try to layer it over dark green :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh I'll try to see if I have a dark green in my collection :)

      Delete
    2. Da sam ovo ja napisala, ti bi sigurno pomislila da je u pitanju neka provokacija u vezi zelene boje koju jako volis :-)

      Delete
    3. Hehe nisam sigurna da i ovako nije, svi znaju za moju ljubav prema zelenoj :D

      Delete
  6. Svidja mi se kombinacija :-) Kad se radi o ovakvim lakovima sa sljokicama i raznim mrvicama, nekako mi dodje da ih probam preko bele boje, sto i nije bas originalno... :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E vidis bijele se nisam sjetila, najcesce se ne sjetim a probala sam do sad samo tirkizni preko bijelog, morat cu i ovaj :D

      Delete
  7. imam ovaj iz stare kolekcije... sve mi se čini da prerijetko posežem za glitterima, ali folije mi je zbilja pun kufer ;)
    super kombiancija sa sivom ispod :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peel off base coat my dear, iako ga gamad izbacila :'(

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)