Sunday, August 25, 2013

Project 365: Day 231-237

Week 34 Believe it or not, summer is coming to it's end and that makes me sad, but I hope Fall and Winter will be bringing interesting stuff to make up for the lack of swimming :D

cvijet

Day 231. Flower, again you know I like to take pictures of those

kino na otvorenom

Day 232. Watching Looking for Eric

ščaža nakon zalaska sunca

Day 233. Calm and nice

Luka Gruž po danu

Day 234. Luka Gruž #1 daytime

Luka Gruž po noći

Day 235. Luka Gruž #2 nightime

oblaci

Day 236. Another picture of clouds

pero

Day 237. Feather

20 comments:

  1. :-) Divne su! Moja omiljena je Day 233. Calm and nice :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bio je to jedan zgodan dan :) Hvala :)

      Delete
  2. Ja mislim da me ovaj tjedan od svi tvojih tjedana baš oborio. Odlične fotografije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow hvala, ja jos ne znam koji mi je najbolji tjedan, al mislim da cu na kraju birat najbolji tjedan ili mozda cak mjesec vidjet cu jos

      Delete
  3. pero mi se sviđa :)) lijep tjedan

    ReplyDelete
    Replies
    1. pero koje je zalutalo na balkon, al drago mi je da sam ga pronasla :)

      Delete
  4. Predivne slike! Plaža i oblaci :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I to opet ista plaza morat cu se malo potrudit da vam pokazem jos koju, imala sam namjeru al me navuka vuce na ovu uvijek

      Delete
  5. Divne fotografije! Morat ću se složit s Lenkom, mislim da sumi ovo najbolje fotke do sad! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mora da je neki dobar tjedan kad se slazete :D

      Delete
  6. Prekrasne fotke, posebno ova treća :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) i meni je ta medju drazima

      Delete
  7. Replies
    1. Hvala :) ne moras ostavljat link u komentarima, vidi ti se u blog profilu, ovo se smatra spamom

      Delete
  8. 233 <3
    čista nirvana... sjećam se tog osjećaja kad na plaži ostaneš posljednje i pustiš dan da se lagano ugasi, nice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. upravo to :D taj dan sam ostala citat na plazi dok se nije smracilo da se vise ne moze citat, osim komaraca je prekrasno :D

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)