Sunday, August 4, 2013

Project 365: Day 210-216

 Week 31 people :D Started nicely could have had a better end though. We have 11 more weeks to go so stay tuned :D

more i kamen

Day 210. On the edge

manikura tirkizni glittter na bijelom laku

Day 211. Manicure for the day I haven't shown you in a while (Golden rose 04 Milky way+Essence Glorious aquarius)

jedrilica na moru

Day 212. Great weather for sailing not so much for swimming

coco breeze gazirani napitak s kokosom i ananasom

Day 213. Finally found it yummy :D


Day 214. My ear is acting up again X(

hrdjavi vijci

Day 215. Metal and rust 

cetvrti osmog dvijetisucetrinaeste

Day 216. August 4th 2013.

16 comments:

  1. Svidja mi se Day 210. On the edge, posebno zato sto se opustis i lepo sa te ivice "bucnes" u vodu :-) Svidja mi se i Day 212. Great weather for sailing not so much for swimming, bas lepo! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako :D doduse morat ce to sad pricekat jos koji dan nazalost

      Delete
  2. Piše kapi za oči i onda ti spomeneš uho.. mozak mi je eksplodirao :D
    Lijepe fotkice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uho je u pitanju, ovo ide i za oci, usi i nos ako je neka upala. Hvala :)

      Delete
  3. i mene uho muči...(ako je uho ipak, a ne oko) usput rečeno meni je nekakva stereoidna mast za oči pomogla kod seboreje tako da nikad ne znaš što se za što koristi;)

    Sviđa mi se jako manikura...

    ne znam zašto, ali jako volim fotografije sa ruzinom.

    more, more...fali mi, pa makar bila i bura.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je uho je, meni je ovo ciric imala sam ih i prije rijese to ovako antibiotske kapi ili masti, al je grozno iritantno. I hvala :D

      Delete
  4. Maxitrol je i za uho i oko, izgleda date upala uhvatila :(

    Divne fotke kao i obično, posebno noktići i more :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ciric nije ih bilo godinama i pretpostavljam da mi je zbog dana 212. i kupanja na 17 stupnjeva malo pao imunitet pa cu i ova cudesa poludila. Hvala :D

      Delete
  5. krasne fotke, meni su morske favorit... i nokti, narafski :D
    čuvaj uši, tribat će ti i kasnije u životu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D A usi eh odavno sam ih pocela unistavat, al ce me valjda sluzit dok ih budem trebala

      Delete
  6. Why not so much for swimming? (day 212)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sun has already set, there was wind and the sea temperature was 17 degrees Celsius but I did go swimming, and now I'm sicklysh but it's getting better :)

      Delete
  7. Ko se videla kapljice, sem takoj pomislila na brata in babico, ki si oba puščata te kapljice c oko trenutno. Tvoje fotke so vedno boljše, prekrasno. Manikura mi je všeč, definitivno probam (mogoče celo danes za izziv, hvala za idejo). :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf nadam se da ce im proc to zbog cega stavljaju kapljice, moje uho je srecom bolje :) A eto da i ti jednom dobijes ideju za manikuru od mene ^_^

      Delete
  8. Fora su mi sličice, a posebno mi se sviđa GR lakić :D

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)