Friday, August 2, 2013

I am redy :D

 Red again :D but this time it's nail polish :D This is Eveline colour instant 603. I got it in a package from Irena. This is my first Eveline nail polish to try. 

eveline crveni lak za nokte

This is two coats with top coat in the shade. It's a red with a little bit of pink undertone and silver shimmer that gives it depth and shows in the sun. 

eveline swatch

Here it is in the sun, also two coats with top coat. You get 12 mL in the bottle for I think around 20 kn. In the picture below you can see that they have standard thin brush, which is ok for application. 

eveline cetkica laka za nokte

And that's it, have you tried Colour instant polishes? What do you think about this red? I like it it's kind of classic :)

24 comments:

  1. ova slika na suncu je predivna, bas mu daje posebnu notu taj srebrni shimmer. Imam od evelina samo miniMax lakove, nisam jos nigdje uspjela naletiti na velike bocice :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala namjeru probat jedan taj minimax ali me frendica odgovorila od kupovine (jer mi ne treba vise lakova ^_^)tako da jos cekaju na probavanje :)

      Delete
  2. Na suncu se vidi njegova prava ljepota ! Krasan je !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je bas mu shimmer dodje do izrazaja :)

      Delete
  3. Ova crvena je genijalna! Nisam još probala njihove lakove, ali ne sumnjam da neću, pogotovo ovakvu nijansu. Obožavam kad u crvenoj ima i malo roze, to mi je najnaj! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ovo bi ja mislim bila totalno Lenka boja :D

      Delete
  4. Taj je lak baš super za ljeto, predivno izgleda na suncu :)

    ReplyDelete
  5. Ja imam neki njihov tirkizni i baš mi je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gledala sam i ja neki tirkizni minic, pa me frendica odgovorila od kupovine jer mi ne treba jos jedan lak XD

      Delete
  6. Za te takve s duguljastom bočicom nisam ni znala dok ih nisam snimila preko grane u dm-u i odmah sam ulovila par primjeraka! Predivni su! Ovaj tvoj je extra! Predivno izgleda i taman sam slavodobitno htjela iskomentirati kako ga upravo imam na papcima kad ono srebrni shimmer... Da malo sutra! :D Ali vrlo slični... Ma isti! Samo bez shimmera. :D Pre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. je li imas broj koji je, mozda je isti ali nisi primjetila shimmer :D a sto se tice samog laka mislim da sam ih vidjela i kod nas samo ih nikad nisam uzela, znam da sam bila gledala neki sivi jedno vrijeme

      Delete
    2. Evo upravo sam išla prekopati lakiće... Ne volim ta brojevna imena, tko to može popamtit?! :/ Uglavnom, nisu isti - kod mene je 760!

      Delete
    3. onda je to definitivno neki koji je samo slican. ma brojeve nitko ne pamti, kul imena su puno laksa :D

      Delete
  7. Odlican je, ja volim sve varijante crvene. Eveline sam isprobala od onih malo drugacijih bocica, ove ne, ali su mi po kvalitetu zaista dobri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja moram obavezno probat i one druge dvije linije, ali su mi malo preobicne boje pa se uvijek premisljam oko kupovine :) ovome nisam stigla toliko provjeravat trajnost pa zato nisam ni napisala nista oko toga, al cini mi se da cak i na mojim noktima dobro drzi :)

      Delete
  8. auper ti stoji, čini mi se da ćeš ga još nosit do kraja lita ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D a sigurno cu ga nosit, trebo bi doc na red medju svima ostalima, ako nista bar na noge malo :)

      Delete
  9. krasna nijansa, jako volim crvene lakove!

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)