Wednesday, August 28, 2013

Dark and melted

 It seems I'm little slow on writing these days, so nothing extensive today just a nail polish swatch. This is Smart girls get more 67 and it's deep and dark chocolate brown. It looks almost black in many situations. 

sggm 67 tamno smedji lak za nokte

On both pictures there is three coats and a top coat. First one is in the shade and second one is in the sun. Drying time is average and you get 5 mL for 12 kn as with all SGGM polishes. It applies slightly patchy so I needed the third coat to even everything out. 

smart girls get more brown nail polish

This is not really a color I go for but my mother accidentally bought two bottles of this one so she gave it to me, since well you know that I don't have enough nail polishes ^_^ This one I'll probably wear when the weather gets a little colder and Autumn starts :) 

28 comments:

  1. Bas cudna boja, na prvoj slici mi izgleda kao tamna cokolada a na drugoj mi cak vuce na burgundy crvenu.
    Znaju imati lijepih nijansi, ali uvijek umjesto njihovih lakova radje uzmem essence, za iste novce, ipak su malo bolji i uspijem potrositi cijeli lak, dok sggm imam dva koja imaju pri kraju jos malo i nemogu nista s tim :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da u jednom sloju je crvenkasta, ali ovako kad je puna boja je bas smedja. I ja vise volim Essence bocice, ove su bas nespretne za izvlacenje zadnjih kapi laka

      Delete
  2. meni je ova nijansa baš zanimljiva, podsjeća me na griote.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobro si to uhvatila, jos mu samo fali alkoholna sredina :D (ili su to u medjuvremenu izbacili?)

      Delete
  3. oh wow you are actually wearing brown! 0_O ..just kidding :)) it's a nice brown shade, and I can also imagine it top coated with a golden glitter :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. well I have to sometimes :D it felt weird XD yes golden glitter on top is a great idea and it will be done :)

      Delete
  4. Neobicna boja, volim takve nijanse, prekrasan uvod u jesen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako se jos necu potpuno prepustit jeseni moram malo pocet prihvacat cinjenicu da ljeto nece jos dugo

      Delete
  5. Oh, I love chocolate!

    Kisses from Poland:)
    My nails:
    http://zlotapigmejka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Taman za jesen boja :) iako ja ne volim ovakve nijanse, nekako mi ti smeđi tonovi nikad nisu dobro sjeli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. moram priznat ni meni, nije da ne volim smedju, al mi je uvijek zadnja na pameti kod kupovine odjece i lakova, jedno vrijeme i ostale kozmetike, al sam u medjuvremenu shvatila da ipak volim prirodne lookove pa imam pokoju smedju

      Delete
  7. sezona jesenskih noktiju i službeno otvorena ;)
    na prvoj fotci mi je totalno izgledao kao krvavo crveni, meni ovakve nijanse uopće nisu mrske :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa recimo da je iako se ja ne odricem ljeta jos sigurno :D nisu ni meni mrske al nekako zaboravim da postoje

      Delete
  8. Krasna nijansa! Baš volim takve tamne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja se kod tamnih inace drzim plavih ljubicastih i crne, al moram malo i mijesat :)

      Delete
  9. Volim tamnije boje a svidja mi se posebno na drugoj fotografiji gde se vidi tamno crvena nijansa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nije ovo tamno crvena, ima crvene u sebi, ali je ipak bas smedja

      Delete
  10. Uvijek sam bila fan trulavišnja/bordo/smeđih boja na kratkim noktima. Pogotovo kad je ovako lijepo i uredno nalakirano :) Prekjut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je bolje izgledaju na kracim nego na super dugim noktima :) A urednost sreca ne staina puno pa sam uspjela pocistit ono sto ne treba :)

      Delete
    2. Ne, ne, nije sreća ;) Treba znati i počistiti ovakve lakove ;) Uvijek se razmrlja ako se ne pazi, jer ostane boje na kistiću i tako to :D

      Delete
    3. Uf hvala :D ovo me malo potaklo da napravim videic kako cistim zanoktice, bit ce i to kad editiram :)

      Delete
  11. Mi je prav zanimiva barva, čeprav po takih odtenkih ne posegam pogosto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da nisam ni ja bas cesto od ovakvih, al da se nadje ako zatrebam :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)