Tuesday, August 13, 2013

Catrice Princess peach and LOTD

This will be a 2 in 1 post, you get kind of lipstick review and a face of the day :)

catrice princess peach sa sjajilom

This is Catrice Princess peach with a little coral lipgloss, unfortunately I don't have a picture in the sun that is just of the lipstick. I like to wear it with a little lipgloss because formula is better that way and color is not changed. With Catrice lipsticks you get 4 g for about 35 kn, this one fortunately isn't discontinued in this fall change. 

catrice narancasti ruz

This is a picture in the shade and this is only Princess peach I didn't have lipgloss with me to reapply it. It's not very longlasting, it's creamy and for me it's a lighter true orange. I still don't always feel comfortable with the color but I'm accepting it. 

make up sa narancastim ruzem

And here is a look I paired with it. Most of the products used are discontinued :( so I won't write a specific list but if you want to know just ask in the comments :)

narancasti ruz narancasti nokti

And an extra, paired with my nails (Essence Hello summer), is it too matchy-matchy? ^_^

30 comments:

  1. Ful lep makeup. Ne vem, zakaj nisem kupila tega laka, res mi je všeč. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerojatno trenutak lucidnosti da ti ne treba jos jedan lak ^_^

      Delete
  2. Ruž je EKSTRA i kombinacija ruža i laka je odlična, baš ti super stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Izgleda da cu se morat uvjerit i da ga cesce nosim

      Delete
    2. Totalno su ljetni, tako da nema razloga da ih ne nosiš, još pogotovo u Dubrovniku! :D

      Delete
    3. a doc ce nekad opet na red :D treba iznosat sve sto se uzelo ^_^ neke stvari jos nisam ni taknula XD

      Delete
  3. baš ti lijepo stoji ova nijansa ruža! a što se trajnosti tiče, svi oni koji su ugodni na usnama nisu trajni:( samo oni za koje baš osjetiš da se priljepe dugo traju---to mi iskustvo kaže...

    sviđa mi se narančasti lak...super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da istina tako je, al eto zato uvijek uzmem sa sobom ruz da popravljam jer nikad ne znam kad ce otic

      Delete
  4. Baš ti lijepo pristaju peachy nijanse! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) inace vise volim ove koje vuku na rozo al treba ponekad i nesto drugacije :D

      Delete
  5. Stvarno ti lijepo stoji ova nijansa, ja ju isto imam, ali na meni nekako izgleda bezveze, svejedno ga ponekad nosim i slažem se da bolje izgleda sa malo sjajila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vjerujem ja da i tebi dobro stoji, mozda samo nismo navikle pa nam na nama izgleda malo cudno

      Delete
  6. Moja boja !!! I naravno da mi se sviđa:))

    Imaš jako lijepe usne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da nisam znala da si ljubitelj narancaste :D tebi se uklapa uz broncani ten i tmanu kosu svakako :) I hvala :D

      Delete
  7. oh you look sooo cute in the last pic! :)) I love the combo of the orange polish with the lipstick!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are making me blush :D Thank you :)

      Delete
  8. nekad davno, dok sam ja bila klinka, bio je zločin nositi jednu boju ruža a drugu laka, ista stvar je bila s kombinacijom borša - cipele... drago mi je da takva 'pravila' više ne vrijede ali ipak je lipo vidit da se look nadopunjuje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sjecam se bome i ja tih pravila, pa me valjda pomalo i to vodi, cak su i nokti na nogama bili u istoj boji :D ali mi je i drago da vise nema tih pravila, preogranicavajuce je to ^_^

      Delete
  9. Divna nijansa ruža i lijepo ti stoji! :)

    ReplyDelete
  10. Boja je fenomenalna, ah što nemamo Catrice :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) nadam se da ce se vasi opametit i pocet uvozit catrice

      Delete
  11. Lepo ti stoji ruz, a super si uklopila sminku i manikir! :-)

    ReplyDelete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)