Thursday, August 22, 2013

Ask me, I'll ask you/Pitaj me pitam te

I got tagged by Misty to answer a few questions and to ask a few people to answer some more questions :) This will be English/Croatian post 'cause today I am in the mood to translate ^_^

1. Jeste li ikad dobili ili dali otkaz? Kako je to prošlo? / Did you ever get fired? How did that go?
Nisam, treba prvo dobit posao da bi se mogao dobit prvi otkaz, a eto nadam se poslu ne otkazu XD / Nope, you first have to get hired to get fired, but I hope to get hired not fired XD
2. Da se možete izvući s jednim kaznenim djelom za koje nitko nikad ne bi saznao, što bi ste učinili?/ If you could get away with one criminal deed that nobody would know about, what would you do?
Hm, vjerojatno maznula veliku kolicinu love i pa se bacila na put svijetom / Probably steal large amount of money and then went to travel the world with it
3. Od čega vam instant može biti muka? /What instantly makes you nauseous?
Pa nisam bas osoba kojoj je cesto muka, mozda kakav krvavi masakr/ I'm not a person that's often nauseous, maybe a bloody massacre
4. Da možete biti kolač, koji bi ste bili? / If you could be a pastry which one would you be?
Nemam pojma cokoladni cupcake valjda to mi je prvo palo napamet/ I have no idea, chocolate cupcake, that first came to mind
5. S kojom ličnošću iz povijesti bi ste voljeli popiti kavu? / Which history person would you like to have coffee with?
Previse mi je ljudi palo na pamet, al izdvojila bi recimo Dostojevskog, da vidim kakve verbalne sposobnosti ima jedan od mojih omiljenih pisaca / Too many people came to mind, I'd choose Dostoyevsky too see the verbal skills of one of my favorite writers
6. Da se morate udati za lika iz crtića, koji bi to bio? /If you had to marry a cartoon character, which one would it be?
Jesu li likovi iz crtica za zenidbu XD Mozda Zekoslav Mrkva jer je kul i prvi mi pada na pamet :D / Are any of the cartoon characters marriable XD Maybe Bugs Bunny because he is cool and first comes to mind :D
7. Uz koju pjesmu ne možete odoljeti a da ne pjevate? / Which song you can't resist singing?
Ima ih puno, ne znam uopce koju bi izdvojila / There are many I don't even know which one to point out
8. Tko vam je bio najdraži prof u srednjoj? / Favorite teacher in high school?
Profesorica iz biologije, razrednica ujedno / Biology teacher
9. Koja vam je igračka bila najdraža kad ste bili jako mali? (do 7 godina) / Favorite toy when you were a kid (till 7 years old)
Sjecam se da sam imala plisanog jeza kojeg sam obozavala i nosila svuda sa sobom / I had a little stuffed hedgehog that I loved and carried everywhere with me
10. Koji događaj je bio najveća prekretnica u vašem životu? / What event was a turning point in your life?
Mislim da do sad nisam imala nekih velikih prekretnica, pretpostavljam najveci prijelaz je bila diploma / I don't think I've had big turning points, graduation from university was probably the biggest thing for now

Sad bi ja trebala postavljat pitanja i tagirat ljude, ali nemam inspiracije za pitanja, tako da ako zelite odgovorite na ova pitanja, ako ne bit ce neki drugi put :) / I should ask some questions and tag some people now but I have no inspiration for questions, so if you want to you can answer these questions, if you don't maybe some other time :)

20 comments:

  1. Put svijetom.. ee too.. :))
    Hahah Zekoslav Mrkva. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kriminalno il nekriminalno put oko svijeta svakako :D

      Delete
  2. Ja ću samo reć da bi kad bi bila kolač, bila ili mud cake koji ja pravim ili krempita iz Bobisa. :D

    ReplyDelete
  3. i ja bih bila čokoladni cupcake :D a smuči mi se od sataraša :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cokoladni cupcakesi su jedna od best stvari ever :D a sataras meni je ok iako ga jos od menze nisam klopala

      Delete
  4. Uh koja pitanja..mislim da ti nije bilo jednostavno odgovarati :D

    Mislim dabih slicno sve odgovorila kao ti, osim da bih s Dostojevskim na kavu...ja bih radije s nekim princem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I princevi su zanimljivi, al ne znam kojeg bi odabrala pa mi je ovako bilo zanimljivije, mislila sam mozda kakvu kemicarku ili kemicara, al onda ne bi pila kavu onda bi radije bila u labosu s njima gnjaveci ih

      Delete
  5. aaa i ja sam imala plišanog ježa ko mala, bar mislim da je to bio jež :D
    7. već si pol sata pjevam --> http://www.youtube.com/watch?v=bFEoMO0pc7k xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok gasim gasim da se ne bi zarazila :D ja kao mala nisam znala da je jez tek sam naknadno skuzila koja je zivotinja bila :D

      Delete
  6. What's wrong with me? :D When I read these: "If you had to marry a cartoon character, which one would it be?", my first thought was Shrek :DDD.
    I hope you'll be hired really soon!!! I know how hard is to find a job (I've been there!), especially if you don't have "influential people" to help to get it :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well he did get married and happily :D He didn't come to mind, too green I suppose XD ^_^

      Delete
    2. We always have blue ones - Smurfs :D

      Delete
    3. You are right they did come to mind :D

      Delete
  7. Da sam kolač, bila bi tiramisu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totalno te mogu zamislit kao tiramisu :D

      Delete
  8. ja ću bit krempita ;)
    kad nađeš otvorenu banku i nikog u njoj a prije no što kreneš na put, sjeti se i mene ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmm krempite nisam odavno njih jela. ako nestanem i dobijes anonimni paket znas od koga je ;)

      Delete
  9. Volim ovakve blog postove. Posebno su mi se svidjeli plišani jež (slaba sam na ježeve) i Zekoslav Mrkva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis mogla bi jedan dan izvuc jezurka i pokazat ga :) A Zekolav on mi je uz Garfielda i Tweetya jedan od najdrazih crtanih likova, Tweety mi se nekako nije cinio spreman za brak, a Garfield bi htio lazanje za rucak i veceru a ja ih ne volim ^_^

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)