Thursday, July 18, 2013

The beauty blogger tag (video)

I was tagged by Cydonia make up and Dear Skin to do this tag and since I was thinking about making videos for a long time I decided to do it. Working out how videos work wasn't fun at all X( I uploaded it the first time and realized that format is wrong. Quality isn't the best which is partly the camera's fault and partly my editing software, if I put my video in higher quality it gives me terrible format on Youtube even though it looks normal on my computer. But these aren't that important visually so I hope you don't mind ^_^ I'll try to figure out something for next time :) Ok onto the tag :)

Rules:
  • tag some more beauty bloggers you want to do the tag 
  • title your post “The beauty blogger tag”
  • answer the questions
English version 

Croatian version (hrvatska verzija) 


Questions for those of you who will write and not film the answers.
Name the beauty routine you barely do!
Is washing your make up brushes something you regularly do?
How long will you last with chipped nail varnish?
How long do you put off buying/replacing a beauty or nail polish product even if you need it (ie. top coat, foundation, etc.)?
What is your worst beauty habit?
Name something non-beauty related you put off doing all the time?
When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?
Can you commit to spending bans?
How organized is your makeup and nail polish collection?
What is the longest time you have gone without writing a blog post?   

I tag Raggio di Luna Nails
Nail crazy
Taya My little beauty world
Girlysh
Lenkina sminkaonica
Goga glam
I hope you liked it and those of you tagged that you'll do the tag :) I'm off to a cave or something so you can't find me if you don't like the videos ^_^ 

20 comments:

  1. Fantastično !!!

    Ja sam apsolutno oduševljena :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago, ja sam jos uvijek kriticna, al rekoh mogu tako dovijeka pa da i objavim nesto :)

      Delete
  2. Replies
    1. Nema na cemu, veselim se citanju :)

      Delete
  3. ...ljude, tj. cure! hahahahaha :D odlično! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Damn znala sam da sam u tom dijelu mislila nesto izbacit ^_^

      Delete
  4. Vidim da smo sve mi već dugo razmišljale o videima i ko za vraga sve u isto vrijeme uploadaju svoje "prve" videe i razmišljam da odgodim svoj vlogerski debi čisto jer se osjećam hipsterski :Đ
    Izdržiš dan-dva s okrhnutim lakom? Svaka čast na živcima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To s lakom je u izuzetno ekstremnim okolnostima i ako chipovi nisu veliki, ono kad putujem a nikako mi se ne bi stigao osusit lak. A hipsteru bolje ti je pocet prije nego kasnije :D nije nas bas toliko puno pocelo, a i sto se mene tice ovo je sad, tko zna kad ce iduci moram smislit nesto prvo :D

      Delete
  5. A legendo, super je video!!! :D Totalno ti - žena sa stavom. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Ma no bullshit policy je kod mene uvijek na snazi :D

      Delete
  6. Super mi je što si napravila video! Baš mi je bilo zanimljivo, malo za promjenu, slušati odgovore a ne ih čitati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da rekoh da malo pomjesam stvari :D dugo vremena sam razmisljala ali mi je stalno bila problem pozadina, sad sam eto nasla komad bijelog zida pa dok bude islo bit ce i pokoji video, sto ce kasnije bit vidjet cemo, nadam se da cu se snac oko toga

      Delete
  7. Jej za prvi video! Samo naprijed! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na podrsci, nadam se da cu nastavit sa snimanjem :D

      Delete
  8. malo sam gledala english pa malo croatien ;)
    dobar posao... i nemoj više kopat po licu (ja se toga čak ni u ovim godinama nisam rješila, nemoj nikom reći) :D
    hvala ti na tagu, valjda ću uspjet ovo odradit u tekućoj godini ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad se nisam mogla odlucit sto da stavim, a vidim da su oba slicno gledana, morat cu ocito nastavit tako ili bar stavljat kakve titlove XD Sto se kopanja tice trudim se drzat podalje i nastavit cu se trudit, valjda ce i uspjet jednom. A tag veselim se citanju :)

      Delete
  9. Hvala ti na tagovanju, nadam se da cu i ja uspeti da ga "odradim" u tekucoj godini, kao sto je to lepo napisala Nail Crazy! :-) Malo mi je u pocetku bilo cudno, prvi put ti cujem glas, ali brzo sam se navikla! Super ti je ova ideja da odgovaras putem video zapisa! Samo, meni se moj glas uopste ne svidja kada ga cujem snimljenog, tako da cu se verovatno drzati pisanja! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh meni je ispocetka bilo grozno cudno snimat, ali sam onda se jedno vrijeme puno snimala bez da sam ista objavljivala pa mi je sad malo prirodnije pricat s objektivom ^_^ A sto se tice tvog glasa vjerojatno je isto stvar navike :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)