Sunday, July 21, 2013

Project 365: Day 196-202

Week 29 in which you don't get to see the beach (you are welcome :)) but there is other interesting stuff :)

kantori

Day 196. Dinner :D (yes I'm still trying to make you jealous :P)

mjesecina na moru

Day 197. Moonlight (bad bad picture quality I know)


Day 198. Trying to make some videos ;)

slomljeno ogledalo

Day 199. I broke my favorite mirror :(


Day 200. Zastava, I haven't seen one of these in a while

bijeli zec

Day 201. A girl took her pet rabbit out for a walk and of course it was an attraction 

pletenica

Day 202. A braid 

28 comments:

  1. Prekrasne fotke. Jaz sem ravno prejšnji mesec videla zastavo na cesti, je pa res že zelo zelo redek pojav. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih i u voznom stanju? :D doduse moguce da je i ova, ima registraciju :D

      Delete
  2. evo mene na večeru :D
    i druge fotke su super, šteta ogledala :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozes na veceru, ali ovi su davno poklopani :D za ogledalo mi je grozno zao imala sam ga valjda deset godina i sad no more :(

      Delete
  3. Replies
    1. I agree and it was nice to see it out and about :)

      Delete
  4. ajme zeko <3 koji smiješan prizor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. svi se sjatili, a ja nisam mogla odolit da ne okinem fotku :D

      Delete
  5. Zastava :) predobra fotka :D a najviše me privukla večera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bome je i meni vecera bila najzanimljivija :D

      Delete
  6. Valjda svi slinimo nad ribom ovdje hahaha :D zeko mi je preslatki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That was the point :D A moram malo pohvalit starog kad je vec bio tako sjajan ulov

      Delete
  7. krasne slike. mjesec na moru:)
    ribe:)
    more.
    more.
    prestat ću.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nadam se da i ti imas namjeru se malo dokopat mora, a ne samo ovako na slikama

      Delete
  8. Daaajj ovu ribu s prve fotke !!!

    Krasan post draga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih dok je ovo objavljeno davno vise te ribe nije bilo, tocnije nekih sat vremena nakon sto je ovo fotkano :D

      Delete
  9. Replies
    1. Thank you I'm glad you like them I'm doing them for all of you as well as for myself :)

      Delete
  10. Nema plaže, ali ima mjesečine na moru, to je više nego dovoljno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi je sto moja krntija ne moze izvuc vise od ovoga u tolikoj tami, al eto ocito je i to dovoljno :D

      Delete
  11. such a cute little car! and the wabbit of course :))
    I love to wear braids, I don't do them often, but it's a great way to give my hair some rest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D I don't remember to do them very often but I like to do a side braid like this sometimes :)

      Delete
  12. Svidja mi se Day 201. A girl took her pet rabbit out for a walk and of course it was an attraction, a svidja mi se i Day 199. I broke my favorite mirror :( (zao mi je ogledala...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a bar sam izvukla koju zanimljivu fotku iz njega, sad sam u potrazi za novim jer se ne volim sminkat u kupaonici

      Delete
  13. Hej, gledala sam ovaj post jučer i morala sam se danas vratiti... Sorry, na offu, ali nitko nije komentirao ovo sa malim zekom pekom na uzici! Presladak mi je zeko, baš si ga lijepo ulovila fotićem! Imam i ja jednoga i nikada mi nije palo na pamet staviti ga na uzicu, nisam to nikada prije vidjela! Zar je to noramlno? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije off samo ti pitaj, doduse moram priznat da je i meni ovo prvi put da vidim zeka na uzici, ali pretpostavljam da curica negdje u blizini zivi, a da ga je dosla malo ovako na travu prosetat pa da ima uzicu da ne bi pobjegao i izgubio se, a da ga ostatak vremena nosi na rukama

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)