Monday, July 29, 2013

No mirror make up challenge (video)

make up bez ogledala


It's time for this one to go online :) quality is still bad even though this one is much larger file I hope you don't mind and I'll try to improve it with switching editing programs but it's only so much I can do with my camera. So this is my try at no mirror make up challenge, this time only in Croatian, sorry for my international readers but I think there wasn't any sense filming this twice, but you can still watch and laugh at my application and expressions XD I know the video is too long but I didn't know what else to cut, you can skip on some parts if you are bored :D


And pic of the final make up 

izazov make up bez ogledala

It would be better if my gel liner didn't transfer terribly on my lid, and on the video and in the pics you really can't see that there was too much blush, but trust me I looked like a clown ^_^ Have you ever tried to apply make up without a mirror? How did that go? :D

21 comments:

  1. Super video. Moram reči, da si zelo pogumna, jaz ne vem, če bi se lahko spravila delat makeup brez ogledala, sploh očesni, ker bi se stalno bala, da si bom s čim poškodovala oko (npr. maskaro). Sem namreč zelo štorasta, lol. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maskara mi nije bila toliko strasna, ali uvijac za trepavice je bio najgori samo sam se nadala da si ne iscupam pola trepavica XD

      Delete
  2. Hihihi, pa nije tako loše ispalo :))

    Neki se ni s ogledalom bolje ne našminkaju :D

    Odličan video !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe takvi mi nisu uzor XD Hvala :)

      Delete
  3. Hehe, baš su mi super ti videići :D Ali slažem se sa Dear Skin, ovo uopće nije loše, ja ne mogu ni zamislit kako bih to izvela, vjerojatno bih si usput oči iskopala :D I gledam kako si nanijela ruž, pa si mislim da tako nanose one chick bakice što ih vidim skockane u tramvaju :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pardon, chic (šik jel') sad vidim šta sam napisala :D

      Delete
    2. Znala sam da je ona s faksa u penziju ipak imala malo istine XD ako dozivim te godine nadam se da cu bit jedna od tih skockanih bakica s crvenim ruzem i plavim noktima :D

      Delete
  4. Ekstra! Složit ću se s Petite vezano za nanošenje ruža, totalno cool! :D

    ReplyDelete
  5. Šta hoćeš, nemaš ruža po zubima ni ništa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. XD istina, cesce ga imam kad se sminkam s ogledalom :facepalm: doduse to ovisi do ruza

      Delete
  6. Hahahah :D moram reći da si se dobro snašla, ne ide ti loše bez ogledala :D ja ne bi mogla prekrivat korektorom nepravilnosti bez ogledala, no way :D
    za ruz se moram slozit s kolegicama :D redovito vidam bakice u autobusu s tako nanešenim ružem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma samo se podsjetis kako to svaki dan s ogledalom radis, ako i nije dobro bar nece bit potpuna katastrofa.

      Delete
  7. lol ovo je skroz dobro, a ruž skoro savršeno nanešen :D
    ja sam jedna od onih kojoj i za labelo treba ogledalo ;)
    mislim da bi se ovo trebalo raditi u društvu, netko te treba zasmijavati ;)
    začuđujuće ok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe vidis dobra ideja, morat cu i to jednom probat ako se ohrabrim na snimanje kad je jos netko prisutan :)

      Delete
  8. Svaka cast! :-) Ja ovo ne smem da pokusam, cak ni samo radi zabave, bila bi prava katastrofa...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne bi, a i sa sminkom je super sto sve mozes odma oprat pa nije problem eksperimentirat :D

      Delete
  9. haha baš mi je zanimljivo gledati ovakve videe :D mogu samo reći da se divim vama curama koje se uspijete našminkati bez ogledala.. meni čak i uz pomoć ogledala maskara zna završiti u oku i tako to, a o eyelineru da ne pričam xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i meni isto ako se zurim, vidis koliko je dug video i koliko mi je trebalo da nanesem sve, tko zna sto bi bilo da sam si zadala samo par minuta XD

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)