Friday, July 5, 2013

Kozmo presents Naobay

As you might have already read on my Facebook page yesterday I was invited by Kozmo to the presentation of Naobay cosmetics. This is a natural and organic brand from Spain. You know that I am a little skeptic about all the natural and organic products but I hope this brand will reassure me about some of the issues. 


We listened to a little presentation about the brand it's origin and philosophy


and then we cruised around to see the products and try them out to see the smell and consistency. 

naobay proizvodi kozmo

I was pleasantly surprised to find out that the creams almost have no smell which is good because with really perfumed products you can sometimes get sick of the smell and without perfume components there are less things that can irritate your skin. I personally do not mind parabens but if you watch out for that these are paraben free. I'm looking forward to trying out Oxygenating cream moisturizing and I'll let you know how it suits me :) Have you ever heard of this brand are you interested in trying it out?

10 comments:

  1. Voljela bih probati ovu novu kozmetiku,nadam se da ću uspjeti uskoro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zasad znam da je Kozmo u importane centru popunio policu, nadam se da ces pronac nesto, a ja kad isprobam javim dojmove

      Delete
  2. Bacila sam sinoć oko na Andreinu kremu i čini mi se po sastavu super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam zasad puno gledala sastav, al mi nije upalo u oko nista alarmantno sto je dobro

      Delete
  3. Zašto si skeptična prema organskom ili prirodnom? Pitam iz čiste znetiželje :) Meni najviše odgovara kombinacija prirodne kozmetike sa sintetičkom, daje mi najbolje rezultate na koži.
    P.S. Većina organskih brendova poput ovih ako nema parabena u sebi često ima visoke udjele alkohola koji služi za prezervaciju/konzerviranje, pa su takvi proizvodi skloni isušivati kožu (upravo zbog tog alkohola). Takve su recimo Alverde kremice, a i bazde na alokohol.. Vidila sam ovaj brend prije cca 2 tjedna u Kozmu, bome visoko cepaju (preko 100 kn većina proizvoda). Pitam se kakav im je sastav, nisam gledala ambalažu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jer ono sto sam probala dosad (istina nisam puno) mi nije odgovaralo, a i nekako mi je tu uvijek vise reklame nego sto je je stvarnih blagodati od takvih proizvoda. Stavit cu tocan sastav ove kreme kad je budem recenzirala, malo sam prozujala po sastojcima nijedan nema etanol, ali imaju propanediol koji je ok, moram malo detaljnije proucit sve kako sam u putu nisam nista stigla

      Delete
  4. Super je pakovanje, a nesto od ovih proizvoda bih sigurno rado probala! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ne znam jel h ima u Italiji, ali nadam se da ces pronac :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)