Tuesday, July 2, 2013

Fire and blood

I've bought two new Jolly Jewels today so I threatened myself that I need to post a swatch of a previous one today :D This is Golden Rose Jolly jewels 116. 

golden rose glitter

On both pictures there are two coats with top coat. This is in the shade. This is Golden hexagon and black round glitter suspended in medium dark red jelly base. 

glitter lak za nokte

And this picture is in the sun. I like it more how it looks in the shade it's a litter darker but still shiny and hexagons glisten really nicely. As I've mentioned in this post they have 10,8 mL regular brush and drying time, but this one I bought for 20 kn instead of 34 I've found a cheaper place ( for girls in Zagreb stand on Crnomerec :D Today they got new supply of these so if you are hunting some shades down go and look you might find them ). So how do you like this one? I think I'll wear it a little more in the colder months but it looks great in the sea too :D

32 comments:

  1. Prečudovit je, ne bi se ga branila. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se stalno pokusavam obranit, ali mi nikako ne uspijeva kad su tako lijepi :D

      Delete
  2. predobar je...sjajno izgleda na noktima!

    ReplyDelete
  3. krasan je, i slažem se, većina glittera izgleda bolje u sjeni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da pogotovo ovi kompleksni, na suncu se izgube detalji :D

      Delete
  4. Ja sam zaljubljena, gdje ga mogu naći <3 ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih po Golden Rose ducanima u Importaneu recimo, al tamo su 34kn, ja sam sad uzimala na standu na okretistu na Crnomercu, onaj sto prodava naocale torbe, nakit odma kad se izadje iz tramvaja imaju hrpu Golden Rosea, a i neke Gabrini

      Delete
  5. hvala na savjetu, obavezno odoh do crnomerca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu, nadam se da ces nac one koje trazis :D

      Delete
  6. ljepotan! bolje bi izgledao za halloween ili žić-bo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O definitivno ce se nosit i tad, ali ga nisam sad mogla pustit s mirom :D

      Delete
  7. This red one actually looks very good in two coats, I like it on you :)
    I have two glitters from the Jewels collection and both of them are too rough in 2 coats, tho I apply them as thin as I can. I use them only as a top.
    Looking forward to see the other Jewels you've got :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) This one could use a bit more top coat since it soaks it up like most of the glitters. I still haven't tried mine just for layering I'm excited that finally there are glitters that I can wear on their own :D

      Delete
  8. Diiiivno <3 ja sam nedavno dobila svoj prvi jj, a htjela bi ih još mnogo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja polako ali sigurno povecavam kolekciju, zasad ih je sest :D Na jesen kad se vratim bi mogao past jos koji ^_^

      Delete
  9. Crvena nije moja boja, ali svidja mi se kako izgleda na tvojim noktima. Priznajem da nisam bas mnogo luda za lakovima koji imaju tako neke glittere, mrvice ili kako bi vec svi ti sicusni "dodaci" mogli da se nazovu, ali u maju sam u Beogradu kupila nekoliko Golden Rose Jolly Jewels lakova jer su mi se bas dopali... Jos uvek ih nisam prikazala na blogu, a radi se o Jolly Jewels 109 (roze boje sa belim i roze mrvicama), 123 (sa crnim i belim mrvicama), 111 (svetlo plavi sa zlatnim mrvicama) i 117 (crni sa zlatnim mrvicama); e sad, prva dva su mi super i u flasici i na noktima, a druga dva su mi super u flasici a na noktima mi se ne svidjaju iz tog razloga sto su prepuni tih mrvica i glitera i nokat izgleda prosto "pretrpan" svime time... Ne znam da li su svi takvi ili mi je zapala neka flasica u koju je slucajno upala dupla kolicina glitera... i ne znam kako to resim i da mi nokti ne izgledaju pretrpani gliterom... :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. 109 i 123 i ja imam, 117 mi je negdje na prosirenoj wishlisti, mislim da nisi dobila duplu dozu glittera nego su jednostavno takvi, meni je super sto a ima hrpa jer onda lijepo pokrivaju cijeli nokat :D a bas sad kad si rekla sam primjetila da kod tebe nema glittera, jel to zato sto ne mozes lijepo crtat po njima?

      Delete
    2. Ne znam, mozda i jeste zbog toga sto je malo komplikovanije crtati po njima, u smislu: moze se crtati, ali oni su sami po sebi dovoljno lepi i ne trebaju im nikakvi dodaci (mada sam probala i da nesto nacrtam na ovom koji sam objavila danas - GRJJ 111, bice objavljeno sutra!)... A mozda i zbog toga sto mi se cini da sam stalno u nekoj borbi sa tim mrvicama jer mi se nikad ne rasporede onako kako ja mislim da treba da se rasporede po noktu, hihih... :-) Ipak, nisam odolela, tako da ih imam par komada... :-)

      Delete
    3. malo ja zaostajem s citanjem, al obecajem pogledat za vikend, ovo su me malo obaveze obuzele :)

      Delete
  10. Vjerujem da izgleda super u moru :))
    Ja volim sve sa šljokicama ali mi ih je tako teško skidati s noktiju da ih na kraju skoro uopće ne koristim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj moram ja napravit post o Peel off base coatu meni je to spas i puno cesce koristim glittere otkad njega kupih prvi put :D

      Delete
  11. Bas je dobar, strasno interesantan sa tim sitnim crnim glitercicima. Mene asocira na mak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su ti crni glittercici super i u ovom i u jednom kojeg vam tek moram pokazat :)

      Delete
  12. Wow!!! This is so pretty. Love the color and the glitters on it! I find it elegant and classy. Wearing this kind of nail color will def make you look sexy. Love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much :) I think so too that this color is sexy :)

      Delete

Thank you for coming and reading, please leave a trace of your presence here I love reading your comments :)